רעיונות לעיצוב חדר ילדים

מחפשים רעיונות לעיצוב חדר ילדים? ריכזנו עבורכם כמה מדריכים טובים ברשת שילמדו אתכם כיצד לעצב את חדר הילדים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

חדר הילדים הוא אחד החדרים הכי פעילים בבית ונוטה להתבלגן מדי יום ע"י הילדים. סידור מדוייק ועיצוב נכון של חדר הילדים יהפוך אותו למקום שכיף לשחק בו וקל לסדר אותו לאחר מכן. בכתבה הבאה נציג לכם כמה מדריכים מצוינים (כולל גם מדריכי וידאו) שיתנו לכם טיפים והמלצות טובות כיצד לעצב את חדר הילדים וכן גלריות מצולמות עם המון רעיונות לעיצוב חדר ילדים.

טיפים לעיצוב חדר ילדים

להלן כמה מדריכים לעיצוב חדרי ילדים ונוער מחולקים לפי נושאים:

עיצוב חדר תינוק

הכתבה הבאה מציגה כמה טיפים מצוינים לעיצוב חדר תינוקות כמו למשל איזה צבעים מומלץ להשתמש, כיצד ניתן להגדיל את החדר בעזרת עיצוב, רעינות לעיצוב מינימליסטי, איזה רהיטים מומלץ לקנות לחדר ילדים, איך אפשר לעצב חדר ילדים בתקציב זול ואפילו מדריך מפורט לצביעת קירות החדר בטכניקות מיוחדות. מומלץ מאוד לבדוק את המדריך הנ"ל!

עיצוב חדר נוער

את המדריך הבא מצאנו בבלוג נחמד של סטייליסטית לעיצוב הבית ובו מרוכזות כמה המלצות טובות מאוד ופרקטיות (כולל איפה ואיך לקנות) איך לעצב חדר נוער. במדריך תוכלו ללמוד על סידור נכון של חדר נוער, שימוש בפרטים שונים כדי ליצור אווירה נעימה בחדר, המלצות על קניית פריטים ספיציפיים בחנויות רהיטים שונות, שימוש נכון בצבעים ועוד.

עיצוב חדר לנערות

רשת חנויות הרהיטים לילדים ונוער "5 נגרים" פרסמה באתרה מדריך מצוין המציע כמה טיפים לעיצוב חדר נוער לילדות. במדריך תוכלו ללמוד כיצד כיצד לבחור או לקנות רהיטים לנערות, איך להתאים את צבע הקירות לצבע הרהיטים, שימוש בפריטים קטנים ומיוחדים לעיצוב יפה של החדר ועוד.

גלריות של תמונות של חדרי ילדים ונוער

בסרטון הבא תוכלו לצפות בגלריה מקסימה ובה תמונות של חדרי ילדים ונוער מעוצבות בעיצוב מודרני, נקי ומדוייק. ע"י צפייה בתמונות תוכלו לקבל רעינות לעיצוב החדר שלכם:



טיפים לעיצוב חדר תינוקות - מדריך וידאו

לסיום, הנה מדריך ובו תוכלו לצפות בתמונות של חדרי תינוקות מעוצבים ולהקשיב במקביל לכמה רעינות והמלצות טובות.



מאמרים קשורים:
חלונות מעוצבים
פופים
רהיטים מעוצבים
עיצוב בגבס

התקנת קמין

הפעם בסדרת הכתבות שלנו בנושא קמין לבית נעסוק בהתקנת קמין. כמה עולה התקנת קמין ואיך בדיוק מתקינים אותו, בכתבה שלפניכם.

חלק משמעותי בתהליך קניית קמין לבית הוא ההתקנה וההרכבה של הקמין. לכל סוג של קמין ישנה שיטה והתקנה מתאימה ולכן גם מחיר ההתקנה משתנה לפי סוג הקמין (גז, נפט, עץ).

עלות התקנת קמין

התקנת קמין היא דבר בכלל לא זול וניתן לומר שאפילו נחשבת ליקרה ביחס להתקנה של יחידות חימום מקבילות. כדי לדעת מהי עלות ההתקנה של קמין בדקנו ברשת במספר אתרים ופורומים המתמחים בקמינים וניסינו להגיע למחיר התקנה ממוצע.

עלות התקנת קמין גז - התקנת קמין גז עולה בממוצע בין 4000 ל-5000 ש"ח כאשר התקנת קמין בילט אין המשלב עבודות גבס תייקר לכם את מחיר ההתקנה.
עלות התקנת קמין נפט - מחיר התקנת קמין נפט הוא כ-4500 ש"ח בממוצע.
עלות התקנת קמין עץ - מחיר ממוצע שמצאנו להתקנת קמין עץ עולהבממוצע כ-4000 ש"ח.

איך מתקינים קמין?

כדי שתוכלו לראות בעיניים כיצד להתקין קמין, הנה סרטון נחמד מאוד שנערך ע"י מתקין קמינים מקצועי ובו תוכלו לצפות החל מהובלת הקמין לבית עד להרכבתו הסופית. המדריך מתחלק ל6- חלקים ואנו נציג לכם את הראשון (לחיצה כפולה על הוידאו תיקח אתכם לדף ביוטיוב בו תוכלו לצפות בשאר החלקים).



מאמרים נוספים בסדרה:
קמין לבית
קמין גז או קמין נפט?

*תודה לדורון מחברת מוקד חום שדאג לעדכן אותנו בתיקונים טכניים הקשורים לתוכן בכתבה.

קמין גז או קמין נפט?

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בנושא של קמין לבית, הפעם ננסה להבדיל בין קמין גז לבין קמין נפט. כל הפרטים במאמר הבא.

לאחר שבכתבה הקודמת דיברנו על קמין באופן כללי, הפעם נתעמק יותר ונמנה לכם כמה יתרונות וחסרונות של קמין נפט וקמין גז. שני הקמינים האלו נפוצים מאוד בחנויות ולשניהם יתרונות רבים אך גם חסרונות.

קמין גז - יתרונות
  • יעילות - קמין גז נחשב לקמין היעיל ביותר מבחינת הפקת החום ויעילות.
  • נוחות - קמין גז הוא הנוח ביותר לתפעול עם מנגנונים אוטומטיים לשליטה על רמת החום, שלט רחוק, וסת אוטומטי המתאים לדתיים, הפקת חום מיידית מיד עם הדלקת הקמין ועוד.
  • בטיחות - לקמיני גז רבים ישנם שתי ארובות - ארובת פליטה וארובת יניקה ולכן מושגת בטיחות מרבית.
  • עיצוב - קמין גז הוא קמין שמאוד קל לעצב אותו בתוך הבית (גם בגלל הארובה הדינמית).
קמין גז - חסרונות
  • מחיר - קמין גז הוא ברוב המקרים הקמין היקר ביותר לקנייה.
  • עלות תפעול - גם עלות החימום של קמין הגז נחשבת ליקרה ביחס לקמינים אחרים הזולים יותר.
  • התקנה - אם אין תשתית גז בבית, יש צורך בהקמת תשתית גז של אחת מחברות הגז בישראל.
  • תחזוקה - בדרך כלל יש צורך בהחלפת שתי בלוני גז מדי חודש כאשר בקמין נפט למשל התדירות היא קטנה ברהבה מכך.
קמין נפט - יתרונות
  • מחיר - עלות קמין נפט זולה יותר מקמין גז.
  • עלות תפעול - עלות החימום בקמין נפט נחשבת גם היא לזולה יותר מקמין גז.
  • תחזוקה - בקמין נפט נדרשת בדרך כלל החלפת מיכל רק פעמיים בחורף.
  • אמינות - קמין נפט נחשב בישראל לשיטת חימום אמינה עם הכי פחות תקלות.
קמין נפט - חסרונות
  • תפעול - ביחס לקמין גז, התפעול בקמין נפט פחות נוח ויש צורך בכמה שלבים כדי להדליק אותו (בשונה מקמין גז שמופעל בלחיצת כפתור אחת).
*תודה לדורון מחברת מוקד חום שדאג לעדכן אותנו בתיקונים טכניים הקשורים לתוכן בכתבה. 

קמין - איזה כדאי לקנות?

רוצים לדעת איזה קמין כדאי לקנות? בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שצריך לדעת על קניית קמין לבית. כל הפרטים במדריך שלפניכם.

(עודכן: 23/3/12) בשנים האחרונות, הרבה מאוד בתים בישראל מוסיפים קמין לבית, לפעמים כתחליף לחימום הקודם שהיה להם ולפעמים במקביל. ישנם הרבה מאוד סוגי קמינים עם יתרונות וחסרונות לכל סוג. במדריך הבא נציג לכם את כל הטיפים וההמלצות שתצטרכו כדי לקנות את הקמין הכי מתאים בשבילכם. כמו כן, נציג לכם מחירים ממוצעים של קמינים וגם רשימת חנויות וחברות אשר מוכרות את כל סוגי הקמינים לבית.

סוגים של קמינים

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קמינים הנמכרים בשוק: קמין עץ, קמין גז וקמין סולר או נפט.

קמין עץ

קמין זה הוא הקמין הקלאסי והמוכר כבר שנים רבות אל לתוך ההיסטוריה. קמין עץ בדרך כלל עשוי ממתכת או אבן. את הקמין עץ מחממים בעזרת עצים יבשים כאשר ברוב המקרים סוג העץ יהיה זית, אקליפטוס, הדרים, פקאן, אורן, ברוש או מעורב. ישנם גם כאלו המשתמשים בקמין עץ בשביל בישול. החסרון בקמין עץ הוא תחזוקה רבה אך עלות תפעולו היא הזולה ביותר לשאר סוגי הקמינים.

קמין גז

קמין גז החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות בעיקר מפני הקלות בתפעול ובבטיחות הגבוהה שהוא מספק. בקמין גז אפשר לווסת את הטמפרטורה כפי שתרצו וניתן לעשות זאת גם בצורה אוטומטית. יתרון זה משפיע על דתיים, חרדים ושומרי שבת רבים אשר בוחרים בקמין גז לחימום הבית ויכולים לחמם את הבית בשבת ללא חילולה.

החברות המובילות לקמינים מייצרות כיום קמיני גז מעוצבים ומרהיבים ודבר זה מוסיף המון בעיצוב הפנים של הבית. ישנם למשל קמיני גז built in אשר מובנים בתוך קיר גבס ובצורה זו גם חוסכים במקום וגם יצורים תחושה עיצובית מרהיבה של צורת חלון אש בתוך הקיר. החסרון בקמין גז לעומת זאת הוא העלות היקרה שלו לתפעול וכן גם מחירו הממוצע אינו זול בכלל.

קמין נפט או סולר

שיטת החימום בעזרת קמין נפט נחשבת לזולה ביותר ביחס לשאר הקמינים ולאמינה ביותר. גם קמין זה נמכר במגוון עיצובים מרהיבים היכולים להתאים את עצמם כמעט לכל סוג עיצוב פנים שתבחרו.

כמה עולה קמין לבית?

לאחר שהבנו מהם הסוגים העיקריים של הקמינים, ננסה לדעת מהם מחירי קמין לבית. ובכן, בכל הקשור למחירים ישנם הבדלים גדולים מאוד ומשמעותיים בין סוגי הקמינים. קמין הגז למשל נחשב ליקר ביותר ומחיר קמין גז ממוצע נע בין 10,000 ש"ח ל-15,000 ש"ח ועלות התקנת קמין גז נעה בממוצע בין 3000 ש"ח ל-5000 ש"ח. קמין נפט כבר נמכר במחירים זולים יותר ואפשר למצוא קמיני נפט שעולים בין 5000 ל- 10,000 ש"ח. (עלות התקנת קמין נפט היא בסביבות 3000 ש"ח)

מחיר קמין עץ לעומת זאת הוא הזול ביותר מהקמינים ואפשר למצוא כיום קמיני עץ בזול פחות מ-1500 ש"ח (חשוב להבין שישנם קמיני עץ מעוצבים ויוקרתיים הנמכרים גם במחירים של מעל 20,000 ש"ח) ועלות התקנת קמין עץ נעה בסביבות 4500 ש"ח.

המלצה: כדאי לקחת בחשבון את מחיר ההתקנה של הקמין. אנשים רבים בוחרים להתקין קמין בסלון בעזרת גבס ומשחקים עיצוביים אחרים שמייקרים באופן משמעותי את מחיר ההתקנה.

איפה כדאי לקנות קמין?

ישנם היום בישראל חנויות רבות המוכרות קמינים אך מומלץ לקנות בחנות המתמחה בעיקר בקמינים ותנורים כך תוכלו למצוא מבחר גדול של סוגים ועיצובים וכו שירות של אנשי מקצוע שיוכלו לכוון אתכם לקניית הקמין הטוב ביותר בשבילכם. הנה רשימה של כמה חנויות וחברות לקמינים:

מוקד חום - חנות גדולה הממוקמת באיזור השרון (מושב בורגתה) ומציעה מבחר גדול של קמיני גז, נפט או עץ. בנוסף, מציעה החנות גם שירות של תיקונים של קמין, בדיקה שנתית, אספקת חומרים, בדיקת בטיחות, חלקי חילוף ועוד.

ארט סטון - חברה המתמחה בעבודות וייצור מאבן טבעית המציעה בין היתר קמין הנקרא Biofierplace שעובד על בסיס של דלק אורגני. היתרון הבסיסי בקמין זה הוא היכולת להתקינו ללא ארובה וכך למנוע את העשן היוצא ממנו. החנות ממוקמת ברחוב המנור בחולון.

נסטור מרטין (Nestor Martin) - חברה גדולה וותיקה המתמחה בקמינים מכל הסוגים. בחנות אשר נמצאת במושב מגשימים ניתן למצור מבחר גדול מאוד של קמיני גז, עץ או נפט איכותיים ומעוצבים ועוד צורות חימום דומות.

ב.ח אקלים בנגב - חברה ותיקה הנמצאת באיזור הדרום ויושבת בבאר שבע המוכרת קמינים מעץ, נפט וגז. באולם התצוגה של החנות אפשר למצוא קמינים של חברת אסקוט האיטלקית, ברבס, בלפיירס, גודין ועוד.

א. ברפמן - חברה גדולה המתמחה בקמינים ויחידות בישול ומציעה את כל סוגי הקמינים כמו קמיני עץ, גז וסולר של חברות מובילות כגון בלפיירס (Bell Fiers), פיפיל או בארבס ומציעה גם סוגים מיוחדים של קמינים מעוצבים, קמינים מובנים ועוד. החנות ממוקמת בתל אביב ברחוב הגדוד בעברי.

מאמרים קשורים:
איזה חימום הכי חסכוני?
משאבת חום
חימום מים בגז
חימום תת רצפתי
חימום גז

*תודה מיוחדת לדורון מחברת מוקד חום שדאג לעדכן אותנו בתיקונים טכניים הקשורים לתוכן בכתבה. 

איך להתקין מנורת תקרה או שנדליר?

רוצים להתקין נברשת בתקרה? כנסו למדריך הבא ותוכלו ללמוד איך מתקינים מנורת תקרה או שנדליר מבלי להסתבך.

הרבה מאוד אנשים בוחרים לעצב את הבית בעזרת שנדליר או נברשת מפוארת בתקרה. בשנה האחרונה מנורות התקרה המפוארות אף צברו תאוצה וניתן לראות מבחר גדול מאוד של נברשות בחנויות ורשתות הגדולות (מחסני תאורה למשל יצאו בקמפיין נברשת שנייה בשקל).

המדריך הבא ינסה לעזור לכם בתהליך של לאחר קניית השנדליר ויסביר לכם כיצד מתקינים את השנדליר בתקרה.

חשוב מאוד לזכור לכבות את החשמל ואת המפסק הראשי שמשתייך לנקודת החשמל שבה תרצו להתקין את המנורה.

צפו במדריך עכשיו:

איך להתקין מנורת תקרה?



מאמרים קשורים:
תאורה למרפסת
אהילים זולים
תאורה לגינה

כמה עולה חדר שינה?

מתכננים לקנות חדר שינה? בואו לבדוק כמה עולה בממוצע חדר שינה חדש ועוד כמה טיפים והמלצות. כל הפרטים בכתבה הבאה.

בהמשך לכתבות רבות בהן עסקנו ברהיטים שונים לבית ומחירים ממוצעים, הפעם נעסוק בקניית חדר שינה חדש וננסה ללמוד מהו מחיר חדר שינה בממוצע לפי אתרים שונים שבדקנו ברשת.

מה כולל חדר שינה?

לפני שנגיע למחיר הממוצע, ננסה להבין מה כלול במחיר חדר שינה ואיזה רהיטים אנו מקבלים שאנו מקבלים הצעה. ובכן, ברוב חנויות הרהיטים שמוכרות חדר שינה המחיר בדרך כלל כולל:
  • מיטה
  • 2 שידות
  • קומודה (או טואלט)
  • מראה
מה שבדרך כלל לא יכלל במיחר זהו מזרון שאותו בדרך כלל מוכרים בחנויות המתמחות למזרונים.

איזה חדר שינה כדאי לקנות?

יש כמה דברים שכדאי לתת עליהם דגש לפני קניית חדר שינה חדש:

גודל המיטה - גודל סטנדרטי של מיטת חדר שינה הוא 190X140 כאשר מידות גדולות מזה כמו 160X200 או 180X190 מייקרות את המחיר.

סוג העץ - אחד הדברים שמשפיעים הכי הרבה על האיכות וגם על המחיר הוא חומר העץ. רהיטי חדר שינה זול יהיו עשויים מעץ מעובד (בדרך כלל סיבית, מלמין או MDF) ואילו הרהיטים האיכותיים יותר והיקרים יותר יהיו עשויים מעץ מלא כמו מייפל, אורן, מהגוני וכד').

עיצוב - ככל שתראו חדרי שינה מעוצבים יותר ומוקפדים יותר, כך המחירים יעלו ויטפסו בהתאם.

ארגז מצעים - ברוב חנויות הרהיטים אפשר לבקש גם בתוספת ארגז מצעים תואם למיטה (בדרך כלל תוספת של כמה מאות שקלים).

מחיר חדר שינה

כדי לדעת כמה עולה חדר שינה ניגשנו לאתר השוואת המחירים זאפ ועשינו חיפושים ופילוחים שונים כדי להגיע למחיר הממוצע של הקונים בישראל. ובכן, טווח המחירים הרחב של חדרי שינה נע בין 2000 ש"ח (חדר שינה זול) ועד ל-10,000 ש"ח ומעלה (לרהיטים סופר יוקרתיים ומעוצבים). רוב חדרי השינה הנמכרים ברשת נמצאים בטווח מחירים של בין 3000 עד 3500 ש"ח ולפי הפריטים הפופולריים באתר, הממוצע לקניית חדר שינה הוא כ-4300 ש"ח.

כמובן שעדיין אפשר למצוא הרבה חדרי שינה בזול במחירים של 2000 ש"ח ומטה (ישנם אפילו מבצעים שונים ברשת או ברשתות כגון הום סנטר ואייס קנה ובנה שמציעים לפעמים מבצעים שווים וזוילם עוד יותר). הדרך הטובה היא לחפש היטב ולעשות סקר שוק רציני לפני הקנייה.

מאמרים דומים:
רעיונות לעיצוב חדר שינה
פינות אוכל
רהיטים בזול

איך לנקות מיני בר?

איך לנקות מיני בר של בקבוקי מים מירליים? במדריך הבא שלפניכם.

אם יש לכם בבית מיני בר של מים מינרליים או כל מיני בר אחר, כדאי מאוד לשמור על הנקיון ולנקות את המתקן בתדירות גבוהה.

במדריך וידאו הבא תוכלו ללמוד כיצד לנקות מיני בר של בקבוקי מים מינרליים (כגון: מי עדן, נביעות וכד') בצורה הנכונה והטובה ביותר. שמירה והתמדה בנקיון המיני בר תעזור לכם להגיע לבריאות המקסימלית של מי השתייה שלכם.

צפו במדריך:

מדריך לניקוי מיני בר



והנה מדריך קצר שמסביר איך להחליף את את הבקבוק במתקן המים:



מאמרים קשורים:
מתקן מים - איזה לקנות?
מיני בר של תמי 4
כמה עולה מיני בר?

פינות אוכל

מבררים על קנייה של פינות אוכל? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם טיפים והמלצות על פינות אוכל כמו איזה כדאי לקנות וכמה עולה פינת אוכל.

אחד מהאלמנטים המשפיעים על עיצוב הפנים של הבית היא פינת האוכל. ברוב הבתים פינת אוכל נמצאת בקו התפר שבין המטבח לסלון ומחברת ביניהם. פינת אוכל מעוצבת ויפה תשפיע המון על המראה הכללי של הבית ומיקום נכון שלה בבית ישפיע אפילו עוד יותר. בכתבה הבאה נציג לכם את הסוגים השונים של פינות אוכל הנמכרות בחנויות ונוסיף גם מחירים ממוצעים בשוק.

סוגים של פינות אוכל

תחום הרהיטים התפתח המון בשנים האחרונות וכיום אפשר למצוא סוגים רבים של פינות אוכל העשויים מחומרים שונים ומגוונים. פינות אוכל נפוצות בעיקר בכמה צורות:
  • פינות אוכל עגולות
  • פינות אוכל מרובעות או מלבניות
  • פינות אוכל תמנוניות
ברוב המוחלט של המקרים, תמצאו פינות אוכל מעץ (בד"כ עץ מלא) ופינות אוכל מזכוכית (ולפעמים גם פינות אוכל משולבות עץ וזכוכית ביחד). יש כמה עצים נפוצים שמהם פינות האוכל מעץ עשויות. למשל: מייפל, דובדבן, מהגוני, בוק ועוד. במקרים שבהם מחפשים פינת אוכל בזול ניתן למצוא כאלו העשויות מעץ MDF ומצופות בפורניר או פינות אוכל העשויות אולמיניום וזכוכית. אלו נחשבות לפינות אוכל הזולות ביותר (ניתן למצוא כאלו בהום סנטר או אייס קנה ובנה).

המלצות לקניית פינות אוכל

יש כמה דברים שחשוב לבדוק ולוודא בקניית פינת אוכל חדשה:

מידות - יש כל כך הרבה גדלים של פינות אוכל כך שנורא קל למצוא את המידה הרצויה לכם. מדדו היטב את הגודל הרצוי לכם והגיעו לחנות מוכנים.

מספר כסאות - קניית פינת אוכל כוללת בדרך כלל גם בין 4 ל-8 כסאות (הסטנדרט עומד על 6 כסאות).

גובה הכסאות - גם לנוחות הישיבה יש משקל מכריע בבחירת פינת האוכל. בדקו שגובה הכסא מותאם היטב לגובה השולחן ונוח לאכילה.

שולחן נפתח - ברוב פינות האוכל קיימת אופציה להרחבת השולחן כך שיאפשר יותר מקום ליותר סועדים. כדאי לחשוב מראש על כמות האנשים שאתם חושבים שיאכלו אצלכם בבית ולקנות שולחן בהתאם.

עץ מלא - אחד האלמנטים שמשפיעים הכי הרבה על פינת אוכל איכותית הוא סוג העץ שממנו היא עשויה ובעיקר אם זה עץ מלא. בפינת אוכל יותר מכל שאר הרהיטים חשיבותו של העץ המלא היא מכרעת ומשפיעה המון על איכותה ועיצובה.

רגל מרכזית - כדי לשמור על יציבותה של פינת האוכל, ישנם נגרים וחברות ורהיטים המציעות פינת אוכל עם רגל מרכזית לתמיכה מירבית של השולחן.

פינות אוכל מחירים

כדי לדעת כמה עולה פינת אוכל, חיפשנו ברשת באתרי השוואת מחירים ובאתרים של חנויות רהיטים מחירים של פינות אוכל. מצאנו כי טווח המחירים הרחב והנפוץ של פינות אוכל נע בין 2000 ש"ח ל-5000 ש"ח אך ניתן למצוא גם פינות אוכל זולות אפילו בפחות מ-1000 ש"ח. לעומת זאת חנויות מעצבים שונות מציעות גם פינות אוכל בלמעלה מ-10,000 ש"ח.

מחיר פינות אוכל יושפע בעיקר מהחומר ממנו הן עשויות (עץ מלא ואיכותי ישפיע רבות על המחיר) ומאופי העיצוב שלו.

חנויות לפינות אוכל

ישנן חנויות רהיטים רבות בישראל המתמחות במכירת פינות אוכל. הנמה רשימה של כמה מהן:

טורקיז - מתחם גדול הממוקם במושב בית יצחק בשרון ומציע בין היתר רהיטים ופינות אוכל מסוגים שונים עם דגש על סגנון עתיק.

קליגריס - חברה המייבאת את רהיטי קליגריס האיטלקית וניתן למצוא בהבין היתר מבחר גדול מאוד של פינות אוכל איכותיות. לחברה מספר סניפים בישראל הנמצאים בראשון לציון, תל אביב, בני ברק וצומת ביל"ו.

עיצוב הכסא והבר - חנות הנמצאת בכפר טרומן המציעה מבחר גדול של פינות אוכל וכיסאות מעוצבים ואיכותים.

זאגה (Zaga) - חנות רהיטים גדולה המתמחה אך ורק בפינות אוכל. ניתן למצוא בחנות את כל סוגי פינות האוכל במגוון חומרים ובמגוון סוגים בתקציבים שונים.

מאמרים קשורים:
רהיטים זולים
רהיטים מעוצבים
אי למטבח
שיש למטבח

חידוש ארונות מטבח

כל הדרכים והטיפים על חידוש ארונות מטבח מבלי להוציא הרבה כסף? במדריך הבא שלפניכם.

לאחר שהצגנו לכם טיפים והמלצות על קניית ארונות מטבח חדשים, הפעם ננסה לעזור למי שלא מעוניין או יכול להשקיע בארונות מטבח חדשים ונעזור לכם להפוך את ארון המטבח הישן שלכם לארון יפה ומעוצב.

אם המראה של ארון המטבח שלכם כבר לא מוצא חן בעיניכם או אם אתם גרים למשל בדירה שכורה ולא משופצת ובה ארונות מטבח ישנים, ישנם כמה פעולות שכל אחד יכול לעשות כדי לשנות בצורה משמעותית את מראה ארון המטבח.

חידוש ארונות מטבח - הדבקת טפט

אחת הדרכים הפשוטות והקלות לשנות את המראה של ארונות המטבח הישנים הוא הדבקת טפט על הארון הישן. לצורך כך מצאנו מדריך מצוין המדגים בעזרת סרטון וידאו ובליווי הסברים בכתב איך להדביק טפט על ארון המטבח בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר.

חידוש ארונות מטבח - צביעת הארונות

דרך מתקדמת יותר לחידוש ארונות מטבח היא ע"י צביעת הארונות. להגיע לתוצאה טובה בצביעת ארון מטבח צריך לדעת בדיוק כיצד עושים זאת. למשל, באיזו מברשת להשתמש? כיצד מגיעים למשטח אחיד? איזה צבע מומלץ להשתמש (אקרילי, מטאלי) וכד'.

דרך טובה ללמוד איך לצבוע ארון מטבח היא להיעזר בפורום עשה זאת בעצמך המצוין של תפוז ובו המומחים של הפורום ישמחו לעזור לכם ולהדריך אתכם. כדאי להתחיל בשרשור הבא ולחפש שרשורים קיימים נוספים. אם אתם עדיין לא מוצאים, תמיד אפשר לשאול שם שאלה ולקבל תשובה והדרכה מאחד המשתתפים.

חידוש ארונות מטבח ע"י חברה מקצועית

אם אתם מעוניינים להגיע לרמה גבוהה יותר של עיצוב ואיכות, ניתן לפנות לחברות אשר מתמחות בשיפוץ מטבח. אם המטבח שלכם במצב טוב ורק מצב הארונות מפריע לכם, תוכלו להזמין חברה לשיפוץ מטבח שתחליף רק ארונות ספיציפיים שתבחרו ולחסוך באופן משמעותי החלפת מטבח שלם.

צורת העבודה מול חברה שמשפצת מטבחים היא מאוד דינמית ואפשר לבקש שיפוץ פרטני לכל דרישה שתרצו. למשל, תוכלו להחליף רק את הדלתות החיצוניות של הארונות, להחליף את המגירות, או אפילו להחליף רק את ידיות הארונות.

עלות חידוש ארונות מטבח ע"י חברה מקצועית כבר לא כל כך זולה ותעלה לכם בוודאי כמה אלפי שקלים אבל עדיין מדובר בחיסכון ענק ביחס לקניית מטבח חדש שעלותו הממוצעת נעה סביב 15,000-20,000 ש"ח.

מאמרים קשורים:
איך להתקין ארונות מטבח?
מטבח זול
דלפק למטבח
מיני בר למטבח