ארונות מטבח

קישורים ממומנים

איזה ארונות מטבח כדאי לקנות? מהם סוגי הארונות? מהם מחירי ארונות מטבח הממוצעים בשוק? ועוד מידע רב בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד מהמרכיבים המרכזיים בקניית מטבח חדש הם ארונות המטבח. עיצוב נכון של ארונות מטבח המותאמים לשיש ולשאר האביזרים הנלווים, יקנו למטבח שלכם מראה נכון שיגרום לעיצוב הכללי של הבית להשפיע על ההרגשה הכללית מדי יום.

כמו כן, ארונות מטבח צריכים להיות חכמים ופרקטיים בשילוב של ניצול מקסימלי של מקום ואחסון מצד אחד, ועיצוב נכון מצד שני. בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם בבחירת ארונות מטבח ממגוון הסוגים הקיימים ולתת לכם גם אינדקציה של מחירים שתעזור לכם בתקציב לבחירת המטבח הכולל שלכם.

סוגי ארונות מטבח

כיום בחנויות מטבחים ישנם סוגים רבים של ארונות מטבח העשויים במגוון חומרים שונים. החומרים הנפוצים ביותר מהם עשויים ארונות המטבח עץ אך כיום מייצרים גם ארונות מטבח מתכת ואפילו מזכוכית.

כשמדובר על ארון מטבח מעץ בדרך כלל הארון יהיה עשוי מהעצים הבאים:
  • עץ בוק
  • עץ פורניר
  • NDF
  • עץ אלון
המלצה: בהרבה מאוד מקרים ארונות מטבח מכילים שילוב של שני סוגי עצים- החלק הפנימי של הארון והחזית או הדלת של הארון. לכן שאתם נמצאים בחנות מטבחים, בקשו מהמוכר לדעת איזה עצים מכיל הארון גם בחלקו הפנימי ולא רק בחלקו החיצוני.

פונקציונליות ופתרונות של ארונות מטבח

ארונות מטבח הם הארונות הכי מתוחכמים בבית וישנו מגוון עצום של ארונות מתוחכמים אשר בנויים בזויות שונות, בצורה מעוגלת וכו'. חלק גדול מהארונות מכיל בתוכו גם פרזול נוסף שנועד לעזור להכניס סירים או כלים אחרים. לפעמים יצרני המטבחים אוהבים להפגין את עוצמתם כך שהם ממציאים פטנטים שונים של ארונות מטבח מתוחכמים אך חשוב לדעת האם יש לכם באמת צורך בכך. לא תמיד מה שנראה "מגניב", באמת ישמש אתכם נאמנה.

מה כדאי לבדוק שקונים ארון מטבח?


בין אם אתם קונים מחנות מטבחים או מזמינים ארון מנגר פרטי, חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות על התקנת ארונות המטבח לפחות לשנה. בנוסף, כדאי לתכנן היטב את המטבח לפני שהולכים לחנות ארון מטבח. שימוש בתוכנה למטבחים יכול לעזור לכם המון בתכנון ועיצוב המטבח.

עוד דבר שמשפיע היטב על איכות הארונות הוא הפרזול. פרזול ברמה נמוכה יגרום מהר מאוד לתקלות במסיולת של המגירות וכו' לכן כדאי לשים גם דגש על הפרזול.

מחירי ארונות מטבח

כמה עולה ארונות מטבח? באתר של השמאי יצחק לוי למשל מציעים מחירון לארונות מטבח. ארון מטבח זול עשוי מסיבית מצופה מלמין עולה כ-1350 ש"ח ואילו ארון מטבח מעץ סנדוויץ מתחיל מ-1500 ש"ח למטר רץ ומגיע עד ל-2500 ש"ח (בהתאם לרמת הציפוי: פורמייקה, פוסט פורמייקה, פורניר, אלון או אפוקסי).

בנוסף ישנם אתרי רבים כדוגמת אתר My Price שמציעים לכם השוואת מחירים של ארונות מטבח כאשר אתם ממלאים את פרטיכם וחברות המטבחים חוזרים אליכם עם הצעות מחיר. כדאי לבדוק גם אופציה כזו.

לסיום הנה לפניכם רשימה של כמה חנויות מטבחים ונגרים פרטיים המייצרים או מוכרים ארונות מטבח:
  • מטבחי זיו - רשת גדולה מאוד של חנויות מטבחים הפזורות ברחבי הארץ כמו ירושלים, ראשון לציון, רעננה, באר שבע ועוד.
  • שיזף - חברת נגרות המתמחה בין יתר עבודותיה בייצור והרכבת ארונות מטבח המיוצריים ספיציפית לרוכש.
  • אייס קנה ובנה / הום סנטר - הרשתות הגדולות של עשה זאת בעצמך מוכרות בין היתר גם ארונות מטבח. בד"כ ניתן למצוא בחנויות אלו ארונות מטבח ואביזרים זולים ומבצעים שונים.
  • איקאה - על חנות הרהיטים הגדולה בעולם אין צורך לפרט. באיקאה אפשר למצוא כמות גדולה מאוד של דגמי ארונות מטבח בכל הסוגים ובטווח מחירים רחב מאוד.
  • א.ר מטבחים - רשת מטבחים עם חנויות בנתניה, חיפה וטירת הכרמל.
  • קמילה מטבחים - חנות גדולה למטבחים. ממוקמת באור יהודה.
מאמרים קשורים:
אי למטבח
כסאות בר למטבח
שיש למטבח
דלפקים למטבח

0 תגובות: