חימום בגז

קישורים ממומנים

החורף התחיל רשמית וזהו בדיוק הזמן להתחיל לעסוק בחימום לבית. הפעם, החלטנו להתמקד בחימום בגז. כמה עולה חימום בגז? טיפים, הסברים והמלצות גם לחימום מים בגז בכתבה הבאה.

בכתבות הקודמות נגענו בסוגים שונים של חימום לבית כמו חימום תת רצפתי, וחימום ע"י משאבת חום אבל הפעם נעסוק בחימום בגז. ישנן הרבה בתים ודירות בישראל שעדיין מעדיפים לחמם את הבית בעזרת גז.

מהן היתרונות בחימום בגז?

לחימום בגז יש המון יתרונות על פני שאר סוגי החימום. חימום מסוג זה ידידותי לסביבה, יש מים חמים זמינים כל הזמן בכל שלב של היום (שלא כמו דוד שמש למשל) ובמקרים מסויימים גם יותר חסכוני על פני סוגי חימום שונים לבית (בחימום מים בגז יונקרס למשל, אנרגיית הגז פועלת כך שרק כאשר פותחים את הברז המערכת עובדת וכאשר סוגרים היא נפסקת כך שישנו ניצול מינימלי של צריכת הגז). מבחינת בטיחות, חימום בגז הוא בטיחותי כמו כל חימום אחר כאשר גוף החימום נמצא מבחוץ לדירה.

טיפ: שמחשבים את מחיר התקנת שירות לחימום בגז שהיא אמנם יקרה יחסית, חשוב לזכור שבאותו שירות אתם גם זוכים למים חמים למקלחת כל הזמן, וגז לבישול, כך שההתקנה מתחלקת לכל השירותים אלו.

כמה עולה התקנת גז לחימום לבית?

מחיר התקנת חימום בגז לבית משתנה בהתאם לכל חברת גז ולמדיניות שלה ולמבצעים שלה, לכן חשוב מאוד לעשות סקר שוק רציני ומקיף מבין כמה שיותר חברות.

טיפ: ישנן הבדלים גדולים בין החברות השונות ואם תנסו להתמקח תוכלו למצוא מחירים טובים מאוד. בנוסף, מכיוון שישנה תחרות עצומה בתחום זה, לפעמים תקבלו כזאת הצעה אטרקטיבית עד שיהיה שווה לכם לשלם קנס על התנתקות מחברת גז אחת ומעבר לחברה השנייה. בדרך כלל חברת הגז תתן לכם גם המלצות לתנור גז שיתאים ספיציפית לבית שלכם לכן כדאי לשאול את דעתם בנושא.

כמה עולה תנור גז?

קניית תנור גז עולה כ-1000 ש"ח בממוצע. יש לזכור שצריך גם להתקין את שירות ואספקת הגז ע"י החברה ולכן המחיר עבור החימום אינו מסתפק בכך.

כיצד מזמינים חימום גז לבית?

ישנן את החברות הגדולות כמו אמישראגז, פזגז, מרכז הגז וכו' שמתפרסים כמעט בכל הארץ וישנם גם חבות קטנות יותר ומקומיות שתוכלו למצוא במדריך עסקים מקומי כגון "דפי זהב". כפי שצויין התקשרו לכמה והשוו מחירים כדי שתוכלו למצוא את המחיר הזול ביותר לחימום בגז בבית שלכם.

לסיכום, חימום בגז מציג יתרונות רבים שקשה מאוד שלא לשקול את העניין בכובד ראש. אם אתם בתהליך של שיפוץ בית או בקניית בית חדש מקבלן, קחו את נושא החימום בבית בחשבון וחשבו גם על חימום בגז כאופציה פתוחה. מה יש לכם להפסיד?

מאמרים נוספים שאולי תמצאו מעניינים:
כמה עולה התקנת דוד שמש?
מחירים דוד שמש
איזה דוד שמש כדאי לקנות?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היית רוצה להמליץ על קמין של חימום הכרמל. יש להם דגמים אדירין ויפיפיים של קמינים לבית ותאמינו לי אחרי שתקנו אחד כזה, לא תתחרטו.

חימום הכרמל -
www.carmel-heating.co.il

יוסי הרועה אמר/ה...

מעניין לדעת מהי עלות יונקרס לעומת עלות התקנת דוד שמש והאם מחיר יונקרס זול בסופו של דבר יותר מדוד חשמל או שמש.

אשמח אם מישהו ייתן את דעתו.