חידוש ארונות מטבח

קישורים ממומנים

כל הדרכים והטיפים על חידוש ארונות מטבח מבלי להוציא הרבה כסף? במדריך הבא שלפניכם.

לאחר שהצגנו לכם טיפים והמלצות על קניית ארונות מטבח חדשים, הפעם ננסה לעזור למי שלא מעוניין או יכול להשקיע בארונות מטבח חדשים ונעזור לכם להפוך את ארון המטבח הישן שלכם לארון יפה ומעוצב.

אם המראה של ארון המטבח שלכם כבר לא מוצא חן בעיניכם או אם אתם גרים למשל בדירה שכורה ולא משופצת ובה ארונות מטבח ישנים, ישנם כמה פעולות שכל אחד יכול לעשות כדי לשנות בצורה משמעותית את מראה ארון המטבח.

חידוש ארונות מטבח - הדבקת טפט

אחת הדרכים הפשוטות והקלות לשנות את המראה של ארונות המטבח הישנים הוא הדבקת טפט על הארון הישן. לצורך כך מצאנו מדריך מצוין המדגים בעזרת סרטון וידאו ובליווי הסברים בכתב איך להדביק טפט על ארון המטבח בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר.

חידוש ארונות מטבח - צביעת הארונות

דרך מתקדמת יותר לחידוש ארונות מטבח היא ע"י צביעת הארונות. להגיע לתוצאה טובה בצביעת ארון מטבח צריך לדעת בדיוק כיצד עושים זאת. למשל, באיזו מברשת להשתמש? כיצד מגיעים למשטח אחיד? איזה צבע מומלץ להשתמש (אקרילי, מטאלי) וכד'.

דרך טובה ללמוד איך לצבוע ארון מטבח היא להיעזר בפורום עשה זאת בעצמך המצוין של תפוז ובו המומחים של הפורום ישמחו לעזור לכם ולהדריך אתכם. כדאי להתחיל בשרשור הבא ולחפש שרשורים קיימים נוספים. אם אתם עדיין לא מוצאים, תמיד אפשר לשאול שם שאלה ולקבל תשובה והדרכה מאחד המשתתפים.

חידוש ארונות מטבח ע"י חברה מקצועית

אם אתם מעוניינים להגיע לרמה גבוהה יותר של עיצוב ואיכות, ניתן לפנות לחברות אשר מתמחות בשיפוץ מטבח. אם המטבח שלכם במצב טוב ורק מצב הארונות מפריע לכם, תוכלו להזמין חברה לשיפוץ מטבח שתחליף רק ארונות ספיציפיים שתבחרו ולחסוך באופן משמעותי החלפת מטבח שלם.

צורת העבודה מול חברה שמשפצת מטבחים היא מאוד דינמית ואפשר לבקש שיפוץ פרטני לכל דרישה שתרצו. למשל, תוכלו להחליף רק את הדלתות החיצוניות של הארונות, להחליף את המגירות, או אפילו להחליף רק את ידיות הארונות.

עלות חידוש ארונות מטבח ע"י חברה מקצועית כבר לא כל כך זולה ותעלה לכם בוודאי כמה אלפי שקלים אבל עדיין מדובר בחיסכון ענק ביחס לקניית מטבח חדש שעלותו הממוצעת נעה סביב 15,000-20,000 ש"ח.

מאמרים קשורים:
איך להתקין ארונות מטבח?
מטבח זול
דלפק למטבח
מיני בר למטבח

0 תגובות: