פינות אוכל

קישורים ממומנים

מבררים על קנייה של פינות אוכל? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם טיפים והמלצות על פינות אוכל כמו איזה כדאי לקנות וכמה עולה פינת אוכל.

אחד מהאלמנטים המשפיעים על עיצוב הפנים של הבית היא פינת האוכל. ברוב הבתים פינת אוכל נמצאת בקו התפר שבין המטבח לסלון ומחברת ביניהם. פינת אוכל מעוצבת ויפה תשפיע המון על המראה הכללי של הבית ומיקום נכון שלה בבית ישפיע אפילו עוד יותר. בכתבה הבאה נציג לכם את הסוגים השונים של פינות אוכל הנמכרות בחנויות ונוסיף גם מחירים ממוצעים בשוק.

סוגים של פינות אוכל

תחום הרהיטים התפתח המון בשנים האחרונות וכיום אפשר למצוא סוגים רבים של פינות אוכל העשויים מחומרים שונים ומגוונים. פינות אוכל נפוצות בעיקר בכמה צורות:
  • פינות אוכל עגולות
  • פינות אוכל מרובעות או מלבניות
  • פינות אוכל תמנוניות
ברוב המוחלט של המקרים, תמצאו פינות אוכל מעץ (בד"כ עץ מלא) ופינות אוכל מזכוכית (ולפעמים גם פינות אוכל משולבות עץ וזכוכית ביחד). יש כמה עצים נפוצים שמהם פינות האוכל מעץ עשויות. למשל: מייפל, דובדבן, מהגוני, בוק ועוד. במקרים שבהם מחפשים פינת אוכל בזול ניתן למצוא כאלו העשויות מעץ MDF ומצופות בפורניר או פינות אוכל העשויות אולמיניום וזכוכית. אלו נחשבות לפינות אוכל הזולות ביותר (ניתן למצוא כאלו בהום סנטר או אייס קנה ובנה).

המלצות לקניית פינות אוכל

יש כמה דברים שחשוב לבדוק ולוודא בקניית פינת אוכל חדשה:

מידות - יש כל כך הרבה גדלים של פינות אוכל כך שנורא קל למצוא את המידה הרצויה לכם. מדדו היטב את הגודל הרצוי לכם והגיעו לחנות מוכנים.

מספר כסאות - קניית פינת אוכל כוללת בדרך כלל גם בין 4 ל-8 כסאות (הסטנדרט עומד על 6 כסאות).

גובה הכסאות - גם לנוחות הישיבה יש משקל מכריע בבחירת פינת האוכל. בדקו שגובה הכסא מותאם היטב לגובה השולחן ונוח לאכילה.

שולחן נפתח - ברוב פינות האוכל קיימת אופציה להרחבת השולחן כך שיאפשר יותר מקום ליותר סועדים. כדאי לחשוב מראש על כמות האנשים שאתם חושבים שיאכלו אצלכם בבית ולקנות שולחן בהתאם.

עץ מלא - אחד האלמנטים שמשפיעים הכי הרבה על פינת אוכל איכותית הוא סוג העץ שממנו היא עשויה ובעיקר אם זה עץ מלא. בפינת אוכל יותר מכל שאר הרהיטים חשיבותו של העץ המלא היא מכרעת ומשפיעה המון על איכותה ועיצובה.

רגל מרכזית - כדי לשמור על יציבותה של פינת האוכל, ישנם נגרים וחברות ורהיטים המציעות פינת אוכל עם רגל מרכזית לתמיכה מירבית של השולחן.

פינות אוכל מחירים

כדי לדעת כמה עולה פינת אוכל, חיפשנו ברשת באתרי השוואת מחירים ובאתרים של חנויות רהיטים מחירים של פינות אוכל. מצאנו כי טווח המחירים הרחב והנפוץ של פינות אוכל נע בין 2000 ש"ח ל-5000 ש"ח אך ניתן למצוא גם פינות אוכל זולות אפילו בפחות מ-1000 ש"ח. לעומת זאת חנויות מעצבים שונות מציעות גם פינות אוכל בלמעלה מ-10,000 ש"ח.

מחיר פינות אוכל יושפע בעיקר מהחומר ממנו הן עשויות (עץ מלא ואיכותי ישפיע רבות על המחיר) ומאופי העיצוב שלו.

חנויות לפינות אוכל

ישנן חנויות רהיטים רבות בישראל המתמחות במכירת פינות אוכל. הנמה רשימה של כמה מהן:

טורקיז - מתחם גדול הממוקם במושב בית יצחק בשרון ומציע בין היתר רהיטים ופינות אוכל מסוגים שונים עם דגש על סגנון עתיק.

קליגריס - חברה המייבאת את רהיטי קליגריס האיטלקית וניתן למצוא בהבין היתר מבחר גדול מאוד של פינות אוכל איכותיות. לחברה מספר סניפים בישראל הנמצאים בראשון לציון, תל אביב, בני ברק וצומת ביל"ו.

עיצוב הכסא והבר - חנות הנמצאת בכפר טרומן המציעה מבחר גדול של פינות אוכל וכיסאות מעוצבים ואיכותים.

זאגה (Zaga) - חנות רהיטים גדולה המתמחה אך ורק בפינות אוכל. ניתן למצוא בחנות את כל סוגי פינות האוכל במגוון חומרים ובמגוון סוגים בתקציבים שונים.

מאמרים קשורים:
רהיטים זולים
רהיטים מעוצבים
אי למטבח
שיש למטבח

0 תגובות: