פופים לבית

קישורים ממומנים

קניית פופים לבית יכולה גם להוסיף מראה שובבי ועיצובי לבית וגם מהווה אופציה נוחה לישיבה רגעית בסלון. אז איפה אפשר לקנות פופים לבית בטיפ הבא.

תתפלאו אבל שוק הכריות והפופים לבית הוא לא קטן והיום ישנם בישראל הרבה חנויות וחברות שמוכרות כריות ופופים מעוצבים בשלל סגנונות.

הדרך הראשונה למצוא פופים לבית היא באמצעות אתר זאפ. אם תחפשו בקטגוריית כריות וכורסאות פוף בזאפ, תוכלו לגלות מגוון רחב של כריות מעוצבות למכירה ותוכלו אף להזמין אותם אונליין דרך האינטרנט.

דרך נוספת היא לבדוק בחנויות המתמחות לכריות מעוצבות ולכריות פוף. ישנן חנויות למשל כמו "טובי" הנמצאת ברחוב פלורנטין בת"א המוכרת מגוון שלם של כריות מעוצבות מכל הסוגים. ישנם גם עוד חנויות המוכרות פופים בזול ברח' הרצל בתל אביב, אז אם אתם גרים באיזור ומחפשים פופים זולים כדאי לבדוק גם שם.

פופים - מחירים

חיפשנו פופים בזול ובדקנו בעצמנו באתר זאפ כמה עולה כריות פוף וגילינו כי רוב כריות הפוף עולות בין 300 ש"ח ל-1000 ש"ח אך גילינו כי ישנם כריות מעוצבות ואיכותיות יכולות להגיע עד ל-3000 ש"ח!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש חנות בתל אביב ברחוב הרצל לא זוכר את שמה, שמוכרת פופים זולים. אני אישית קניתי שם אחלה פופים בזול.

אנונימי אמר/ה...

הפופים המקסימים של 'גרין בננה'
לא יקרים, יש מבצעים כל הזמן,איכותיים בטירוף.
כל דגם יותר יפה מהשני ואני לא ידעתי מה לבחור, נמצאים באזור מודיעין.

אלעד אמר/ה...

פופים למכירה במחיר זול ישירות מהמפעל 150 ש"ח בלבד!!!!

לפרטים 0525112555

ינאי אמר/ה...

פופ זול לפעמים יוצא יקר. אני סבלתי מפופ שקניתי בזול. הבד נקרע תוך חודש. לפני שנה קניתי פופים בגרין בננה ובנתיים נראים כמו חדשים....פ