עלות התקנת רשת יתושים

קישורים ממומנים

בדקנו ברשת האינטרנט כמה עולה להתקין רשת יתושים לחלונות ולדלתות בבית. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

היום החלטנו לבדוק עבורכם מחירי התקנת רשת יתושים בחלונות ודלתות הבית. רשת נגד יתושים היא אחד הגורמים המשפיעים והחשובים ביותר להגנה מפני המזיקים הקטנים והמעצבנים ואם החלונות בבית כוללים רשת יתושים טובה ואיכותית, מובטח לכם שלא תצטרכו להזדקק להרבה חומרי הדברה שונים.

כדי שנוכל להציג לכם מעין מחיר מחירון ממוצע עבור התקנת רשת יתושים, בדקנו באתרי אינטרנט ובפורומים המתמחים לכך כדי להציג לכם מחיר ממוצע אך חשוב להבין כי זהו לא מחיר רשמי מגורם מוסמך אלא המלצה בלבד.

רשת נגד יתושים - המדריך השלם

לפני שנתחיל בהצגת המחירים, כדאי להבין כמה כללים בסיסיים לגבי תמחור של רשת יתושים.

עלות ההתקנה - ובכן, מבחינת העלות של ההתקנה, הרשת עצמה היא הדאגה האחרונה שלכם ועלותה היא כמה עשרות שקלים בלבד אך מכיוון שמדובר על התקנת חלון מיוחד עם רשת נגד יתושים שמובנית בתוכו והצורך במסילה נוספת שבה יוכל החלון לזוז, העניין הופך למורכב יותר ונחוץ כאן איש מקצוע מנוסה שיוכל לעשות לכם את זה.

סוג הפרופיל - כמו בכל התקנת חלון רגיל, סוג הפרופיל יכול להשפיע רבות על המחיר ובחירה בין פרופיל של חברת קליל למשל מול חברה מסין זולה יותר יכול לשנות בהרבה את עלות ההתקנה.

סוג הרשת - ישנם שני סוגים נפוצים של רשתות נגד יתושים - רשת הזזה או רשת גלילה. ברוב המקרים רשת הזזה נחשבת לרשת זולה יותר, רשת גלילה נחשבת ליוקרתית יותר.

גודל החלון - נהוג לתמחר את מחירי הרשתות במ"ר ולכן ככל שהחלון שלכם גדול יותר (או אם מדובר על דלת רשת למשל) כך עלות הרשת וההתקנה תהיה גבוהה יותר.

תוספות - ישנם כיום תוספות שונות שאנשי אלומיניום רבים מציעים כהשלמה להתקנת הרשת כגון מברשת ניקוי המובנת על החלון ומנקה את הרשת בכל פעם שמעלים ומורידים אותה או למשל גוונים מיוחדים שיכולים אף הם להוסיף ולהשפיע על המחיר.

מחיר התקנת רשת יתושים

מחיר התקנת רשת יתושים לחלון - המחיר הממוצע לפי הבדיקה שערכנו נע בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר כאשר המחיר אמור לכלול בתוכו את המסילות, הפרופילים ואת ההתקנה כך שאם אתם צריכים רשתות לכמה חלונות גדולים ואולי גם כמה דלתות המחיר יכול להצטבר ללא מעט כסף.

מחיר רשת יתושים ללא התקנה או בהתקנה עצמית - ישנם חנויות ברשת (חפשו למשל באתר זאפ רשתות יתושים) אשר מציעות הזמנת רשת לחלון או דלת רשת הזזה בהתקנה עצמית. במקרים כאלו תוכלו לחסוך לא מעט כסף ובמחיר של בין 400 ל-500 ש"ח תוכלו לקנות דלת הזזה עם רשת נגד יתושים שלמה.

מי מתקין רשת יתושים?

מכיוון שתחום זה שייך לתחום החלונות, ברוב המקרים אנשי אלומיניום שמתקינים חלונות אלומינום מתמחים גם בהתקנת רשתות יתושים ולכן כדאי להתחיל לברר מול כאלו.

מאמרים קשורים: 
חלונות במבצע
מחיר חלונות קליל

0 תגובות: