חלונות במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים מבצעים על חלונות אלומינום לבית? אספנו עבורכם מגוון מבצעים ברשת שמציעים חלונות במבצע. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

לאחר שפרסמנו כבר כתבה מוצלחת ובה דלתות במבצע, החלטנו להמשיך בכיוון ולאסוף עבורכם חלונות במבצע מחנויות וחברות שמצאנו ברשת.

שימו לב: כל המידע נאסף מאתרים חיצוניים אשר אינם בקשר עימנו ונכון ליום פרסום כתבה זו (11/10/11) ולכן, אין אנו נושאים באמינותם או באחריותם של הפרטים.

חלונות אלומיניום - מבצעים

אנו מתחילים עם האתר של חברת אדיר אלומיניום המוכרת מגוון מוצרי בנייה לבית כגון: דלתות, מקלחונים, תריסים חשמליים וכמובן גם חלונות. בדף הבא מצאנו מבחר של חלונות במבצע כמו למשל חלון בלגי נפתח עם בסיס תחתון קבוע ותריס חשמלי ב-1599 ש"ח במקום 2200 ש"ח, חלון רפפה אלומיניום (עשוי מפרופיל קליל) ב-550 ש"ח במקום 800 ש"ח.

כמו כן מצאנו גם חלון דריי קיפ בלגי (פרופיל קליל 4300) ב-850 ש"ח במקום 1200 ש"ח או חלון הזזה עם 2 כנפיים ותריס גלילה ב-1550 ש"ח במקום 1850 ש"ח. הערה: כל המחירים כאן הן למטר רבוע וכוללים אחריות של החברה.

נמשיך עם המבצע הבא שמצאנו בחברת יורו סטייל אשר לה אולם תצוגה במושב מישר ובקיבוץ געש המציע התקנת רשתות יתושים בחינם לכל המבצע הזמנה גדולה בחנות.

ונסיים עם החנות "אלף אלומיניום" הממוקמת באיזור התעשייה בנתניה מציעה כמה מבצעים על חלונות באתרה כגון חלון הזזה ב-500 ש"ח בלבד או חלון כיס ב-1200 ש"ח בלבד.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי במבצע
מטבחים במבצע
דלתות במבצע

0 תגובות: