דלתות במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים מבצעים על דלתות לבית? חיפשנו עבורכם ברשת מבחר של דלתות במבצע מחנויות וחברות שונות בארץ. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שאספנו עבורכם מבצעים על מזגנים, מטבחים ועוד הפעם החלטנו לרכז עבורכם מבצעים והנחות שונות על דלתות פנים לבית ודלתות פלדלת ורב בריח לכניסה לבית. שימו לב שכל המבצעים שמיד תראו נאספו מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על המידע שמפורסם שם. כדי לקבל את המחיר הרשמי והסופי, יש לפנות ישירות אל החנות ולברר זאת.

דלתות במבצע

אנו מיד מתחילים עם חנות בשם "מרכז הדלתות בפתח תקווה" שמציעה מבצע שווה ביותר הכולל מבחר דלתות פנים זולות ביותר בפחות מ-1000 ש"ח כמו למשל דלת למינטו עם משקוף מרובע בגוונים של אגוז או דובדבן ב-690 + מע"מ בלבד או למשל דלת למינטו עם משקוף עגול מצופה פורמייקה איטלקית הכוללת גם נעילה מגנטית ופסי אלומיניום במבחר גוונים ב-850 ש"ח + מע"מ בלבד ועוד...

הערה על המבצע
: כל הדלתות שבמבצע זה לא כוללות ידית והמחירים לא כוללים הרכבה. בנוסף, המחיר תקף רק בקניית 4 דלתות ומעלה.

גם חברת רב בריח יצאה במבצע קיץ על כמה דלתות מעוצבות שלה ואנו תפסנו את המבצע ממש ברגע האחרון כאשר התאריך הרשמי לסיום המבצע הוא (20/7/11). במבצע זה תוכלו למצוא למשל דלת כניסה מעוצבת מהדגם "בועות" במחיר של 3990 ש"ח במקום 6100 ש"ח או דלת כניסה של רב בריח מדגם "מונטבלה" ב-6390 במקום 8400 ש"ח. בנוסף, תוכלו גם למצוא דלת פנים של רב בריח מהדגם "פאולו" ב-1140 ש"ח בלבד במקום 1390 ש"ח.

הערה על המבצע: המבצע עד ה-20 ל-יולי 2011. מחירי דלתות הכניסה אינם כוללים הובלה והרכבה ווהדלתות מגיעות בגודל סטנדרטי בגוון מט בלבד וכוללות ידית נעה. דלת הפנים שמבצע אינה כוללת הובלה, הרכבה, ידית או משקוף עיוור.

בחברת "טימור - דלתות מעוצבות" מצאנו מבצע על דלת פלדה לכניסה ב-1590 ש"ח בלבד כולל הובלה והתקנה. הדלת כוללת צילינדר מולטילוק עם 5 מפתחות, מנגנון נעילה רב בריחי עם 7 בריחים, מעצור לדלת ועוד. בנוסף, ניתן להזמין בתוספת תשלום של כמה מאות שקלים תוספות כמו משקוף, פרזול דקורטיבי\ חלון ויטראז' או מנעול כספות.

בחנות "מרכז הדלתות" הממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק מציעים דלת פלדלת במבצע ב-1300 ש"ח בלבד אך המחיר אינו כולל הובלה או הרכבה ויש לאסוף את הדלת בעצמכם. בנוסף, מציעים בחנות מבצע על דלת פלדלת רב בריח ב-1740 ש"ח כולל מע"מ וכולל הרכבה ואחריות ל-5 שנים.

גם חברת "דור סנטר" יוצאת במבצע על דלתות שונות וכך למשל תוכלו לקנות דלת פלדה רב בריחית סטנדרטית של דור סנטר ב-1200 ש"ח בלבד הכוללת 7 בריחים. המחיר אינו כולל הובלה והתקנה (690 ש"ח) וניתן לקבל תוספות שונות בתשלום של עד 350 ש"ח כמו למשל צילינדר אינטראקטיבי, מנעול מולטילוק, בניית משקוף, מנעול עליון ועוד.

ונסיים במקום שתמיד כדאי לחפש בו דלתות במבצע והוא עמוד המציאון של אתר חברת "שיריונית חסם" בו אפשר למצוא דלתות מוכנות בזול. כך למשל מציעים בעמוד זה דלת פלדה מעוצבת ורחבה (90 ס"מ) עם פירזול ברמה גבוהה וידית מצופה צבע זהב ב-7850 ש"ח במקום 12,520 ש"ח או דלת פלדה כפולה ומעוצבת ב-11,363 ש"ח במקום 16,234 ש"ח.

הערה על המבצע: דלתות אלו נמכרות מהתצוגה בלבד כמו שהן ולא ניתנות לשינויים או תוספות. המחיר כולל מע"מ, הובלה והתקנה, פרזול וגם אחריות.

מאמרים קשורים:
דלתות פנדור
מזגנים במבצע
החלפת מנעול

0 תגובות: