מזגנים במבצע

קישורים ממומנים

בדקנו וחיפשנו עבורכם ברשת מבצעים למזגנים הכי שווים באינטרנט. אז אם אתם מחפשים מזגן במבצע, הגעתם למקום הנכון.

אחד התחומים התחרותיים ביותר בישראל הוא שוק המזגנים ובמיוחד כאשר הקיץ מתקרב. בשוק המזגנים קיימים שני שחקנים מרכזיים - מזגני טורנדו ומזגני אלקטרה אליהם מצטרפים גם חברות כמו תדיראן, LG, סאמסונג ועוד. מכיוון שישנה תחרות עצומה רוב החנויות הגדולות יוצאות במבצעים כדי להילחם על כיסו של הצרכן לקראת קניית מזגן חדש.

בכתבה הבא החלטנו לצאת ולשוטט באינטרנט כדי למצוא עבורכם מבצעים או הנחות משמעותיות על מזגנים. שימו לב: המידע שיופיע כאן נועד להמלצה בלבד והמחירים לא מהווים מחיר רשמי מאף גורם כזה או אחר. בנוסף, כל הנתונים המובאים כאן נכונים ליום פרסום הכתבה (2/5/2011) ויכולים או צפויים להשתנות.

מזגנים - מבצעים

נתחיל עם האתר של רשת החנויות ענק המזגנים המציג מדי שבוע את "מבצעי השבוע" והפעם מציעים לכם ברשת 13 מבצעים שונים על מזגנים של טורנדו, פוגי'קור וסאגה. כך למשל תוכלו למצוא מזגן טורנדו 1 כ"ס סופר אינוורטר במבצע במחיר של 2970 ש"ח או מזגן טורנדו עילי של 3.5 כ"ס במבצע במחיר של 6100 ש"ח בלבד.

מבצע נוסף שמצאנו ברשת שייך לחברת שירות הוגן "מערכות מיזוג אוויר" המציעים באתרם כמה מבצעים למזגנים אטרקטיביים במיוחד כמו למשל מזגן תדיראן עילי 1 כ"ס בדגם R-10 ב-1649 ש"ח והדגם R-15 ב- 1849 ש"ח בלבד. עוד באתר, מזגן איוורטר של LG בדגם Klebio 14 ב-4090 ש"ח והדגם Klebio 17 ב-4290 ש"ח בלבד.

אם אתם מחפשים מזגן לחדר שינה, באתר הבא מציעים לכם מבצע הכולל מזגן 1 כ"ס כולל הובלה והתקנה ב-1990 ש"ח בלבד. מבצע דומה מצאנו גם באתר הזה המציע מזגן טורנדו מדגם saga f11 ב-1890 ש"ח כולל התקנה בסיסית.

עוד מקום שכדאי לבדוק אותו הוא האתר של החנות "סלון הוד" שמציע בדף הבא שורה גדולה של מזגנים במבצע של תדיראן. ואיך אפשר שלא לבדוק גם באתר של הום סנטר המציעים מבצע על מזגן saga של טורנדו מדגם F-9 ב-1199 ש"ח בלבד.

מאמרים דומים:
איזה מזגן הכי טוב?
התקנת מזגן

0 תגובות: