איזה מזגן הכי טוב?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איזה מזגן כדאי לקנות? מה נחשב לטוב ביותר? בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם לבחור את המזגן הטוב ביותר בשבילכם.

שוק המזגנים בישראל הוא אחד השווקים הפעילים והתחרותיים בישראל ושאלת השאלות שתמיד נשאלת לפני קניית המזגן היא איזה מזגן הכי טוב? בכתבה הבאה ננסה להציג לכם כמה טיפים וכמה מדריכים טובים שמצאנו ברשת שיעזרו לכם לבחור את המזגן המתאים ביותר עבורכם ואפילו ננסה למצוא את התשובה לשאלת השאלות.

איך קונים מזגן?

לפני שנציג לכם כמה מן המדריכים הטובים ביותר לקניית מזגן לבית, הנה כמה טיפים חשובים ביותר שכדאי שתדעו לפני הקנייה:

לקנות מזגן במקום אחד

רוב המומחים למזגנים ממליצים לקנות מזגן במקום אחד וזאת מסיבה מאוד פשוטה - כאשר אתם קונים ומתקינים ממקום אחד, אתם מקבלים כתובת אחת למקים של תקלות ובעיות במקום לרדוף מחברה לחברה כאשר כל אחד יעלי את האחריות למקום אחר.

להזמין ייעוץ לפני קניית מזגן

אם אתם צריכים מזגן קטן של 1 כ"ס לחדר אתם יכולים לדלג על הטיפ הזה אך אם מדובר על קניית מזגן מיני מרכזי או רכישה של כמה מזגנים לדירה אחת מומלץ מאוד להזמין יועץ מזגנים אליכם לדירה לפני שאתם קונים. התאמת מזגן לבית היא לא דבר של מה בכך ותלויה בהרבה מאוד גורמים כמו למשל סוג הקירות (בטון, גבס וכד'), כיווני האוויר, גודל הבית וחלוקתו ועוד. יועץ מנוסה ואובייקטיבי יוכל לבדוק את הדירה שלכם ולהחליט בהתאם לתקציב שלכם איזה מזגן יתאים בצורה האופטימלית לדירה שלכם.

לקנות מזגן בחורף

כל מי שמנוסה בקניית מזגנים יוכל לגלות לכם את הטיפ הבא - מזגן זול יותר בחורף. מכיוון שרוב הביקוש למזגנים מתקיים בקיץ, חנויות המזגנים מרשות לעצמם להעלות את מחירי המזגנים וכן את מחירי התקנת המזגנים. בנוסף, מתקיני המזגנים פנויים יותר וקל להזמין טכנאי לבית באותו היום לכן המסקנה המתבקשת והחד משמעית היא לקנות מזגן בחורף!

איזה מזגן לקנות?

ישנם סוגים רבים של מזגנים (מזגן עילי, רצפתי, מיני מרכזי, נייד ועוד). כדי לדעת מהם ההבדלים ביניהם ומה מתאים לכם ריכזנו עבורכם כמה מדריכים מצויינים שיתנו לכם את ההמלצות הטובות ביותר. הרשת מלאה במדריכים דלי תוכן הסובלים מחוסר אובייקטיביות ולכן, חיפשנו עבורכם את המדריכים המושקעים והטובים באמת.

המדריך הראשון שנמליץ לכם עליו שייך לאתר ערוץ הקניות שפירסם מדריך מפורט ובו תוכלו לדעת מה תפקידו של כל אחד מסוגי המזגנים, איך מחשבים BTU, איך בודקים את הדירוג האנרגטי ובנוסף מילון מונחים שילמד אתכם את כל המונחים החשובים באמת.

מדריך נוסף ומושקע שאנו ממליצים עליו בחום שיספק לכם את כל המידע שתצטרכו בצורה פשוטה וקלה אך מפורטת הוא המדריך הזה של אתר WiseBuy בו תמצאו את כל מבוקשכם בקניית מזגן חדש.

איזה מזגן הכי טוב?

זוכרים שהבטחנו לכם תשובה לשאלה איזה מזגן נחשב לטוב ביותר? ובכן, אם אתם רוצים להגיע לתשובה הקרובה ביותר, כדאי לכם לבדוק את אתר מידרג שהוא אתר המציג אנשי מקצוע בכל התחומים לאחר שבדק שקיבלו את ההמלצות וחוות דעת הטובות ביותר.

אתר זה לקח על עצמו יוזמה נחמדה ופנה ל-30 טכנאי מיזוג אוויר שעובדים על כל חברות המזגנים כדי לקבל תשובה אובייקטיבית לשאלה איזה מזגן הכי טוב? את השאלה חילקו באתר לשניים - המזגן הטוב ביותר ללא הגבלת מחיר והמזגן הטוב ביותר עם מגבלת מחיר. לפי תוצאות הבדיקה, מזגני מיצובישי ניצחו בקטיגורייה של ללא הגבלת מחיר גם במזגן עילי וגם במזגן מיני מרכזי ואילו מזגני אלקטרה ניצחו בקטיגוריה של מזגן עם מגבלת מחיר בשני ססוגי המזגנים עילי ומיני מרכזי. מומלץ מאוד לקרוא את הבדיקה המלאה ולראות את כל הנתונים וכל התוצאות.

מאמרים קשורים:
מחיר התקנת מזגן
מזגני אלקטרה
מזגני טורנדו
מזגני LG
מזגן נייד

0 תגובות: