חדשות העיצוב: חידוש סלון ועוד

קישורים ממומנים

והפעם בפינת חדשות העיצוב שלנו - רעיונות למשרד ביתי, עיצוב דירות קטנות, איך מחדשים סלון? ועוד. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

במסגרת פינת חדשות העיצוב שלנו אנו מביאים לכם את הכתבות והמאמרים השווים ביותר שמצאנו עבורכם ברשת מתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בישראל ובעולם. אז הנה מתחילים.

איך מעצבים דירה קטנה?

כתבה זו אמורה לעניין רבים מאיתנו שכן בישראל ישנם המון דירות קטנות שדיירים רבים נאלצים לגור שם מחוסר ברירה וללמוד להסתדר איתן. הכתבה הבאה שפורסמה באתר בניין ודיור מציגה איך אפשר לקחת דירת של 32 מ"ר לשלוש נפשות ולהפוך אותה למקום מרווח, יעיל, חסכוני ויפה לחיות בו - זה מה שקורה שהדיירת של הבית היא גם האדריכלית שלו.

שימו לב כיצד כל פינה וכל מ"ר מנוצל ע"י ריהוט נכון ותואם המשולב עם צביעה ותאורה מתאימה. בקיצור, בעזרת יצירתיות וחלוקה נכונה של הבית, הכל אפשרי.

חידוש סלון ופינת אוכל

אם חשבתם על שידרוג סלון או פינת האוכל שלכם, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הבאה באתר Adira שמציגה סלון ופינת אוכל לפני ואחרי. במקרה הזה מעצבות הפנים שהיו אחראיות על עיצוב הדירה, הוציאו את רוב הרהיטים כולל הספה ואפילו ויתרו על שתי חלונות כדי ליצור מראה עיצובי הולם יותר. פינת האוכל הוחלפה אף היא ושונתה מקצה לקצה כאשר התוצאות מקסימות. שווה לבדוק!

עיצוב טכנולוגי

כתבה נחמדה מבית פורטל בית ונוי המציגה בפרטי פרטים עיצוב שלם ואדריכלות של וילה ברמת השרון שהדגש בו היה שילוב של עיצוב כפרי לצד טכנולגיה מתקדמת. בכתבה תוכלו ללמוד את כל הדגשים שהאדריכלים ניסו וניצלו כדי לקבל את העיצוב הנבחר לצד תמונות יפות של הבית מפנים ומבחוץ.

עיצוב משרד ביתי

לסיום, הרבה מאוד אנשים עובדים היום מהבית וכדי ליצור אווירה טובה של עבודה בבית, חשוב להקפיד על עיצוב נכון של המשרד הביתי שזה כולל את בחירת הרהיטים, צביעה ואקססוריז מתאים. כדי לתת לכם קצת השראה לעיצוב המשרד הביתי שלכם, מצאנו לכם אתר עם אלפי תמונות של משרדים ביתיים מעוצבים שיעזרו לכם לבחור את העיצוב המתצאים לכם. בהצלחה.

0 תגובות: