מחיר ארונות אמבטיה אמבין

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בה אנו מציגים לכם סקירה על חברות למוצרים לבית המובילות בישראל, הפעם נציג לכם מידע ומחירים על ארונות אמבטיה של אמבין.

לאחר שכבר הצגנו עבורכם סקירות על חברות מובילות לבית ולבניין כגון פנדור, קליל וכו' הפעם החלטנו להציג בפניכם סקירה מלאה על חברת אמבין כולל מידע על המוצרים ומחירים ממוצעים שמצאנו בחנויות ברחבי הרשת ועוד.

הערה חשובה: המידע המובא בפניכם כאן נאסף מאתרים שונים ברשת, נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (5/10/11) ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם החברה אלא נועד לספק עבורכם אינדיקציה בלבד. כדי לקבל מידע רשמי יש ליצור קשר ישירות עם החברה או נציגיה.

אמבין - כרטיס ביקור

אז למי שעדיין לא הבין, אמבין היא אחת החברות המובילות בישראל שמתמחה בייצור ושיווק ארונות אמבטיה מעוצבים ואיכותיים עם עשרות סניפים ואולמות תצוגה הפזורים ברחבי הארץ בערים כגון ירושלים, תל אביב, באר שבע, טבריה, רעננה, אשקלון ועוד. מלבד ארונות אמבטיה, מוכרת החברה גם אביזרים נלווים כגון מקלחונים, משטחי רצפה, מתקני היגיינה וכד'.

ארונות אמבטיה של אמבין

באתר הרשמי של החברה ניתן למצוא כמה סדרות שונות של ארונות אמבטיה מעוצבים כאשר בכל סדרה ניתן לבחור בגדלים שונים כגון 30-60 ס"מ, 60-80 ס"מ, 80-100 ס"מ או 100-125 ס"מ וכד'. להלן כמה מהסדרות של ארונות האמבטיה:

Silver Fantazsy (סילבר)

סדרה ארונות אמבטיה מעוצבים העשויים מנירוסטה אל חלד. דגמים: אורבן, בליקר, פרל, ויליג'.

Mix and match (מיקס)

סדרה יוקרתית של ארונות מעוצבים לאמבטיה משולבים מחומרים שונים המגיעים במקרים מסויימים גם עם מראה תואמת וכיור מחרס או זכוכית. דגמים: ארט, רייב, רוקסן, דקו.

Romantic story (רומנטיק)

סדרה של ארונות אמבטיה מעוצבים העשויים עץ מלא. דגמים: קאן, ערבסקה, פרובנס, איב, שיק, שאטו, ד'אור ועוד.

אמבין קלאסיק 

הסדרה הקלאסית של ארונות אמבין. בין היתר תוכלו למצוא את הדגמים: אפולו, וונדום, צ'יהולי, מלינז ועוד.

הקולקציה החדשה של אמבין לשנת 2012

בקולקציה החדגשה של מערכות ארונות האמבטיה של אמבין תוכלו למצוא את הדגמים: יאנג, ורסאי, מרס, יופיטר, זאוס, וגאס ונפטון.

מחיר ארונות אמבטיה אמבין

למרות שבאתר הרשמי אין מחירים על ארונות האמבטיה, בדקנו בחנויות שונות ברשת אשר עובדים ומשווקים את מוצרי אמבין מהם מחירי הארונות לפי דגמים שונים כדי לתת לכם אינדיקציה כללית ומושג גס על מחירי ארונות אמבין. להלן התוצאות:

באתר של מחסני הקרמיקה מאיר המהיר למשל מצאנו כמה ארונות אמבין בדגמים שונים בטווח מחירים של בין 1800 ש"ח ועד 4000 ש"ח למערכת כוללת של ארון אמבטיה ואפילו כמה מבצעים. כך למשל ארון אמבטיה של אמבין בדגם אפולו עולה 4140 ש"ח, ארון אמבטיה מדגם קוסמיק יעלה 1811 ש"ח ליחידה או ארון אמבטיה מדגם צ'יהולי במבצע ב-2100 ש"ח במקום 3000 ש"ח.

אמבין עודפים

עוד חנות שמוכרת ארונות אמבטיה של אמבין היא החנות "7 סטון" שמציעה מבחר רחב של מוצרים לאמבטיה חדשים במבצעים ומעודפים שבה מצאנו מבחר עודפים של ארונות אמבין מעוצבים במחירים של 1600 עד 3600 ש"ח. למשל מערכת ארונות אמבטיה של אמבין מדגם קאשרל ב-1599 ש"ח או ארון אמבין מדגם בונסאי 80 מילניום ב-2199 ש"ח.

מאמרים נוספים בסדרה:
מחיר כיורי חרסה
מחיר חלונות קליל

0 תגובות: