רהיטי ילדים במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות רהיטי ילדים? אספנו עבורכם מהרשת מבצעים של רהיטי ילדים לבנים ולבנות בכל איזורי הארץ. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

הפעם החלטנו לעזור למי שמחפש לקנות רהיטי ילדים ולאסוף מהאינטרנט מבצעים שונים והנחות שוות שמציעות החנויות השונות. השתדלנו לגוון ככל האפשר בסוג הרהיטים ובאיזורים שונים ברשת.

שימו לב: כל המידע המובא בפניכם כאן נכון ליום פרסום הכתבה (27/12/11) ואין אנו אחראים על אמינותו.

רהיטי ילדים במבצע

אנו מתחילים את מסענו באתר 5 נגרים שבו מציעים מגוון מבצעים על רהיטי הילדים לכבוד סוף השנה וחג החנוכה. כך למשל תוכלו למצוא הנחות של בין 10 עד 30 אחוז הנחה על מיטות ילדים מעץ מלא, שידות, ארונות וחדר ילדים מלא. כל המבצעים בתוקף עד ה-31/12/11 אז אם אתם חושבים על זה ברצינות, כדאי למהר.

באתר של החנות לרהיטי ילדים עצמל'ה מצאנו מבצע לחודש דצמבר המציע 200 ש"ח מתנה לקניית פריטים מעוצבים למי שקונה מעל 2000 ש"ח, 400 ש"ח מתנה למי שקונה מעל 4000 ש"ח וכך בהתאמה עד לסכום מתנה של 1000 ש"ח.

בנוסף, מצאנו באתר של עצמל'ה גם מכירת רהיטי ילדים בזול מתצוגה ושם תוכלו למצוא רהיטים שונים כגון: מיטות קומותיים, ארונות, שידות, כוורות ועוד.

בחנות רהיטי גבעת ברנר מציעים לקראת סוף שנה מבצע חיסול כאשר בין היתר תוכלו למצוא חדרי ילדים ב-50 אחוז הנחה!

באתר של רשת חנויות רהיטי הילדים "ברזילי" מציעים בדף המבצעים שלהם מיטות עץ מלא בפחות מ-3000 ש"ח או למשל חדר קומפלט הכולל 3 מיטות, 3 מזרנים, 2 מגירות מצעים, ארון ילדים ויחידת מדפים ב-6200 ש"ח.

עוד מבצע מעניין מצאנו באתר חנות הרהיטים ויזל שם מציעים מבצעים כגון מיטת נוער של חברת משכל (מיטה כפולה עם 2 מזרנים) ב- 2950 ש"ח + 300 הובלה והרכבה או למשל חדר ילדים מלא מדגם רונית הכולל שולחן כתיבה עם מגירות שולחן, מיטת ילדים כפולה עם 2 מזרנים וגם כוורת קיר ב-5490 ש"ח.

נסיים עם מבצע שמצאנו ברשת חנויות רהיטי הילדים "רהיטי דורון" אשר לה סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ המציע כסאות ילדים מעוצבים במבצע ב-200 ש"ח בלבד.

0 תגובות: