אגנית למקלחון - המדריך השלם

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איזה אגנית למקלחון כדאי לקנות? האם אפשר לחדש אגנית? ואולי תרצו להתקין אגנית לבד? במדריך הבא תמצאו את כל התשובות.

זה אולי ישמע לכם קצת מוזר, אבל אם אתם חדשים בתחום וצריכים לקנות אגנית למקלחון (המשטח עליו אתם עומדים במקלחון), תדעו שישנו מגוון גדול מאוד של סוגים וחומרים של אגניות למקלחונים ולא תמיד קל לדעת איזה כדאי לקנות.

בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שאתם קונים אגנית למקלחון החל מטיפים והמלצות לקנייה זולה ונכונה, טיפים לניקוי האגנית, רשימת חנויות שאפשר למצוא בהן אגניות ואפילו מדריך להתקנה עצמית.

אגנית למקלחון - יתרונות וחסרונות

כדאי לדעת שישנם הרבה מאוד שיפוצניקים ובעלי מקצוע הטוענים שבמקרים רבים עדיף להשתמש בריצוף רגיל למקלחון עם שיפועים לניקוז המים במקום אגנית וכך חוסכים את הצורך בהתקנתה וגם בניקוי האגנית בכל פעם שנצבר לכלוך.

לעומת זאת, אם אתם גרים בקומות גבוהות וישנם שכנים הגרים מתחת, כדאי להתקין אגנית ולהימנע מבעיות של נזילות מים דרך הרצפה. בנוסף אם אתם רוכשים מקלחונים מעוצבים ויוקרתיים, האגנית היא חלק אינטגרלי מהמקלחון ומותאמת לצורת הדלתות ולמראה המקלחון.

איזה אגנית למקלחון לקנות?

מחיר אגנית למקלחון נע בין 500 ש"ח ל-3000 ש"ח כאשר גודל האגנית וסוג החומר ממנה היא עשויה הם בעיקר אלו המשפיעים על המחיר. גם לחברה ולמותג יש השפעה לא מעטה על מחיר האגנית. ניתן לומר בהערכה גסה כי במחיר ממוצע של כ- 1300 ש"ח תוכלו לקנות אגנית באיכות טובה שתחזיק מעמד זמן רב.

רוב האגניות הנמכרות כיום בחנויות עשויות חרס או מחומר אקרילי. על פי רוב, האגנית הנחשבת לטובה ואיכותית יותר היא אגנית מחרס.

האגניות מגיעות בצורת ריבוע, מלבן או בצורה מעוגלת (פינתית) כאשר הגדלים הסטנדרטיים מתחילים מ-70 ס"מ ויכולים להגיע עד ל-120 מ"ר (תלוי אם מדובר במלבן או ריבוע). הגודל הסטנדרטי והמומלץ הוא 80 על 80 ס"מ, כעיקרון, אם גודל החדר מאפשר, עדיף לקנות אגנית גדולה ורחבה שתוכלו להתקלח בצורה נוחה ומרווחת.

אגנית למקלחון בזול

אם אתם רוצים להחליף את האגנית הקיימת, כדאי לשקול אופצייה של חידוש אגנית שמציעות כמה חברות בישראל. בשיטה זו מרכיבים אגנית חדשה על האגנית הקיימת ללא צורך בפירוק האגנית הישנה וכך לחסוך בעלויות ההתקנה. שיטה נוספת וזולה אף יותר היא התזה של חומרים מיוחדים (אקריליים) על האגנית הישנה שמחדשים לגמרי את מראה האגנית וגם סותמים סדקים וחורים.

איפה אפשר לקנות אגנית למקלחון?

יש לא מעט חנויות בישראל שמוכרות אגניות למקלחומים. להלן, רשימה של שתיים מהן:
  • אלי וסמדר מקלחונים (אלומיניום גבעתיים) - חנות המתמחה במקלחונים בגבעתיים המוכרת מוצרים של חברות איכותיות כגון: מקלחוני שטרן, מיטרני, או פורום. טלפון - 03-5713777
  • פרפקטו מקלחונים - חנות מקצועית למקלחונים הממוקמת בכפר הרוא"ה ומציעה מבחר גדול של מקלחונים ואגניות איכותיים. טלפון: 077-9309095
איך מתקינים אגנית למקלחון?

לסיום, מצאנו מדריך וידאו נחמד ביותר שמדגים בצורה מוחשית צעד אחר צעד כיצד להתקין אגנית למקלחון. מומלץ לצפות וללמוד.

התקנת אגנית למקלחון



מאמרים קשורים:
מקלחוני מיטרני
מחיר מקלחונים
ארונות אמבטיה
שיפוץ חדר אמבטיה
חידוש אמבטיה

0 תגובות: