תכנון חדר ארונות - המדריך השלם

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך לתכנן חדר ארונות בצורה המושלמת? מחפשים טיפים לתכנון חדר ארונות? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את ההמלצות והמדריכים הטובים ביותר ברשת לתכנון ועיצוב חדרי ארונות.

לאחר שבכתבה הקודמת דיברנו על מחיר חדר ארונות ועלותו בחנויות השונות, היום החלטנו בכתבה הבאה  לעסוק בחלק התכנוני והעיצובי של חדר הארונות. כפי שראינו בכתבה הקודמת, מדובר בהשקעה כספית לא קטנה ולכן, חשוב מאוד שלא להקל ראש בעניין זה.

ישנם 2 כללים בסיסיים תכנון נכון של חדר ארונות. הראשון הוא מיצוי אופטימלי של גודל החדר ומבנה החדר שאותו אתם מתכוונים להפוך לחדר ארונות והשני הוא התאמת הארונות, המדפים, הדלתות והתוספות בהתאם לדרישה והצורך שלכם. בכתבה הבאה נציג לכם כמה מן המדריכים הטובים ביותר שמצאנו ברשת שיעזרו לכם לתכנן את החדר בצורה הטובה ביותר.

איך לתכנן חדר ארונות?

המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו הוא הכתבה המצויינת הבאה מאתר בנין ודיור שמציגה טיפים והמלצות מעשיות לעיצוב חדר ארונות. כתבה זו לא פסחה על אף פרט בשלב התכנון של חדר הארונות ועוסקת בכל היבט אפשר של התכנון. בין היתר עוסקת הכתבה בשאלות כגון:
  • איזה ריצוף כדאי לבחור לחדר ארונות (פרקט, שטיחים וכד')?
  • כמה מגירות כדאי להתקין?
  • הוספת צוקל מאלומיניום לחדר ארונות
  • בחירה נכונה של מתקנים ותוספות לחדר כגון מתקני תלייה מיוחדים, מתקני נעליים וכו'
  • הוספת וילונות לחדר ארונות
הכתבה מציגה את דעתם של מומחים מכל סוגי המקצוע בתחום. מומלץ ביותר!


תכנון חדר ארונות בעזרת תוכנת תלת מימד

אם אתם מעוניינים לעצב לבד את חדר הארונות ולא מעוניינים להשתמש בשירותיו של מעצב מקצועי או יועץ מטעם חנות הרהיטים כדאי לכם מאוד לבדוק את האתר הבא שמציג תוכנת עיצוב חדר ארונות בחינם המציעה ממשק קל ונוח שבו תוכלו לשרטט ולתכנן סוגי ארונות ולראות בצורה מומחשת כיצד זה יראה. התוכנה מאפשרת לכם לקבוע את כיוון הארונות, להזיז ולהחליף פריטים, לצבוע את המדפים והדלתות, להגדיל ולהקטין את הארונות ועוד.


מדריך לתכנון חדר ארונות

לסיום, אתר יוטיוב מלא בסרטונים ומדריכים של עיצוב ותכנון חדר ארונות. להלן שני מדריכים טובים שאנו ממליצים לצפות בהם וללמוד:

מדריך ראשון - תכנון כללי של חדר ארונות



מדריך שני - תכנון נכון של פינות בחדר ארונות


0 תגובות: