עלות חדר ארונות

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה חדר ארונות חדש? מחפשים טיפים והמלצות לבחירת חדר ארונות לבית? ואיפה אפשר בכלל למצוא חנויות שמתמחות במכירת חדרי ארונות? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל התשובות. 

חדר ארונות הוא אופציה מצויינת לשמירת הבגדים והנעליים למי שבבעלותו דירה גדולה ויש לו מקום פנוי להתקנת חדר שכזה. היתרון המשמעותי הוא השמירה על הסדר והארגון של הבגדים והחפצים מבלי להרוס או לשנות את עיצוב החדר. בניגוד למחשבה הרווחת כי חדר ארונות הוא אופציה לעשירים בלבד, המציאות מתארת מקרה אחר לחלוטין במיוחד מאז כניסתה של איקאה והרשתות הגדולות שמציעות תכנון חדר ארונות במחירים ריאליים וסבירים.

נכון שחדר ארונות דורש בראש ובראשונה חדר (או לפחות חצי חדר) פנוי וזאת ברוב המקרים נחלתם של עשירים בלבד, אך למרות זאת ישנם מקרים רבים בהם אפשר למצוא גם בבתים  "רגילים" חדר פנוי שבו אפשר לתכנן חדר ארונות. למשל, במקרים בהם זוג עם ילד אחד מתגורר בדירת ארבעה חדרים ויש לו חדר פנוי, דירה של הורים שילדיהם עזבו את הבית ונשאר חדר ריק ופנוי וכו'.

לכן, בכתבה הבאה החלטנו לשוטט ברשת ולבדוק מהם המחירים הממוצעים של חדר ארונות? איך לתכנון את חדר הארונות המתאים ביותר עבורכם, מה ההבדלים בין החנויות המובחרות המתמחות לבין חדרי ארונות של איקאה והרשתות הגדולות ובנוסף, נציג עבורכם גם רשימה של כמה חנויות שמוכרות חדרי ארונות.

חדר ארונות - מחיר

ראשית כדאי להבין כי אחד הדברים המשמעותיים ביותר בחדר ארונות הוא הדינמיות והגמישות שמשתנה מבית לבית ומה שמתאים לחדר אחד יכול לא להתאים בכלל לחדר אחר. לכן המדד הנכון לקבוע מחיר לחדר ארונות הוא לפי מטר רץ ולא לפי מספר הארונות או גודל החדר.

שמפרקים את חדר ארונות סטנדרטי מבינים שהוא למעשה מורכב משילוב של מדפים, מגירות, דלתות הזזה ומתקנים מיוחדים כגון מתלה לעניבות, חולצות, שמלות, מתקן לנעליים וכו' כך שבעצם ככל שתזמינו יותר פרמטרים לחדר, כך מחיר החדר יהיה גבוה יותר. לדוגמא, ניתן למצוא חדרי ארונות רבים ללא דלתות הזזה כאשר כל המדפים פתוחים וחשופים. מחיר חדר זה ארונות כזה יכול להגיע ל-50 אחוז ממחיר חדר ארונות הכולל ארונות הזזה.

פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא סוג העץ. בדומה לכל שוק הרהיטים, חדר ארונות מעץ מלא יהיה יקר בהרבה מחדר ארונות ממלמין, MDF, סיבית או אחד מהחומרים הזולים יותר.

ולבסוף, גם החנות שבה אתם מחליטים לקנות את חדר ארונות תשפיע רבות על המחיר. ישנם חנויות הנחשבות לזולות כגון חדרי ארונות של איקאה עם מוצרים פשוטים וישנם לעומת זאת כמו בכל תחום דומה, נגרים פרטיים או חנויות מותג (שאפשר למצוא בקניון המעצבים למשל) נחשבים כגון חדרי ארונות של זדקה או דלקוב שנחשבות לחנויות מובחרות שמוכרות חדרי ארונות מעוצבים ומוקפדים.

לאחר שהבנו את הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על עלות חדר ארונות, ניגש למחירים עצמם. ובכן מבדיקה שאנו ערכנו באתרים ופורומים שונים מצאנו כי מחיר חדרי ארונות מתחיל ב-3000 ש"ח לחדר ארונות פשוט באיקאה שכולל מספר סטנדרטי של מדפים, מגירות, סלסלאות, מתקני תלייה, מתקני נעליים ודלתות הזזה ויכול להגיע גם ל-20,000 ש"ח ומעלה לארונות מעוצבים העשויים מהחומרים החזקים ביותר שנמכרים בחנויות היוקרה.

ניתן אף לומר בצורה גסה כי הממוצע הכללי למחיר חדר ארונות ברוב החנויות עומד על כ-7000 עד 10,000 ש"ח לחדר ארונות מעוצב שכולל במחיר גם את תכנון, עיצוב והתאמת הארונות בצורה מושלמת לחדר בבית.

רשימת חנויות המוכרות חדרי ארונות

להלן רשימה של כמה חנויות מובילות המציעות מגוון רחב של חדרי ארונות למכירה:

דלקוב חדרי ארונות - חנות יוקרתית המציעה מגוון רחב של ארונות הזזה וחדרי ארונות. דלקוב מייבאת את המוצרים של חברת Raumplus המתמחה בארונות עץ ומציגה מבחר רחב של מוצרים ומנגנונים לארונות הזזה כגון סגירה אטומה, בולמי זעזועים וכו'. לחברה חנויות בפריסה ארצית בערים רעננה, ירושלים, נתניה, ראשון לציון, פתח תקווה ואור יהודה.

ריברייה - חברה ותיקה מאוד המתמחה בארונות הזזה, ארונות קיר וגם עיצוב ותכנון חדרי ארונות. החברה מוכרת את מוצריה באמצעות חנויות הרשת הממוקמות בערים כגון ירושלים, מודיעין, רמת גן חיפה ועוד וגם באמצעות משווקים מורשים בבאר שבע, תל אביב וחדרה.

זדקה חדרי ארונות - חברה נוספת הנחשבת לאחת היוקרתיות ביותר בשוק חדרי הארונות וארונות ההזזה היא חברת זדקה. החברה מציעה סטנדרט גבוה מאוד של ארונות הזזה מעוצבים ותכנון חדר ארונות בעזרת תוכנות תלת מימד מיוחדות. החנות ממוקמת בצומת סגולה שבפתח תקווה.

ארט דיזיין - חנות עם מבחר רחב של חדרי ארונות וארונות הזזה בכל הגדלים |(2 דלתות, 3 דלתות ו-4 דלתות) ובכל הסוגים (ארונות הזזה מעץ, ארונות הזזה בשילוב זכוכית וכו).

עוד חנויות שכדאי לבדוק לפני שקונים:
  • סליידור
  • דורסט
  • קומבו (ארונות רגבה)
  • קסיומלה
  • הרדור

0 תגובות: