עלות שיפוץ חדר אמבטיה

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה לשפץ את חדר האמבטיה? בדקנו וחיפשנו ברשת מחירים ממוצעים של שיפוץ חדר אמבטיה. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד החדרים החשובים ביותר בשיפוץ הבית הוא חדר האמבטיה. בשונה משאר חדרי הבית (למעט המטבח), חדר אמבטיה לא משופץ נראה רע ויכול להשפיע רבות על ערך שכירות הדירה או מכירתה ולכן, בעלי בתים רבים בישראל משפצים את חדר האמטיה בממוצע פעם ב-15-20 שנה.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להתבצע ברמות איכות שונות החל מטיפולי קוסמטיקה לאמבטיה ולקירות ועד לשיפוץ יסודי של כל החדר. בכתבה הבאה ננסה לתת לכם מחיר משוער לשיפוץ חדר אמבטיה כפי שראינו באתרים ובפורומים שונים ברשת וכן טיפים והמלצות לשיפוץ חדר אמבטיה בזול.

שיפוץ חדר אבמטיה

יש כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על עלות שיפוץ חדר אמבטיה:
  • גודל החדר - פקטור משמעותי בקביעת עלות השיפוץ.
  • ריצוף ואריחים - קרמיקה, גרניט פורצלן וכו'
  • צנרות - צנרת מים חמים, צנרת ביוב וכו'
  • כלים סניטריים - אסלה, כיור, אמבטיה, ברזים וכו'
  • תוספות ואביזרים שונים - ארון אמבטיה, מדפים וכו'
בכל תחום קיים טווח מחירים גדול מאוד שאיתו אפשר לשחק ולשנות בהתאם לתקציב ולדרישות שלכם. כדי לנסות ולעזור לכם בבניית תקציב לשיפוץ חדר האמבטיה, נציג לכם שלושה תסריטים שונים (שיפוץ זול, שיפוץ בינוני, שיפוץ יוקרתי) לשיפוץ חדר אמבטיה בגודל סטנדרטי כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה בסיסית לרמות השיפוץ השונות. שימו לב שגודל החדר ישנה משמעותית את מחיר השיפוץ.

שיפוץ חדר אמבטיה זול

אם אתם רוצים לשפץ בזול את חדר האמבטיה תצטרכו למצוא קבלן שיפוצים שייקח עבור שיפוץ החדר לא יותר מ-8000 ש"ח לעבודה הכוללת החלפת צינורות (פשוטים), פירוק והרכבה של הריצוף והאריחים וצביעה. למחיר הזה יש להוסיף קניית כלים סניטריים פשוטים (לבנים בד"כ) הכוללים אמבטיה חדשה, אסלה, ברזים וכן אריחי קרמיקה. כ-4000 ש"ח לכלים סניטריים סטנדרטים.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: כ-12,000 ש"ח. מתאים בעיקר לבעלי דירות להשקעה המשכירים את דירותיהם אך עדיין רוצים להציע חדר אמבטיה חדש ומשופץ.

שיפוץ חדר אמבטיה בינוני

אם אתם רוצים חדר אמבטיה שנראה טוב אך התקציב שלכם עדיין יחסית מוגבל, תוכלו להשקיע עוד כמה אלפי שקלים באריחי קרמיקה מעוצבים וכלים הסניטריים איכותיים יותר שמשפיעים רבות על עיצוב הפנים של החדר ושווים את ההשקעה למי שיש.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: כ-16,000 ש"ח. מתאים לבעלי בתים המתגוררים בדירתם ומעונינים להשקיע בחדר האמבטיה אך עם תקציב מוגבל.

שיפוץ חדר אמבטיה יוקרתי

אם התקציב הוא לא פקטור עבורכם ישנם אפשרויות רבות בהם תוכלו לעצב ולשפץ את חדר האמבטיה. תוכלו לשפץ את התשתית ברמה הגבוהה ביותר הכוללת את צינורות איכותיים וריצוף יוקרתי וטוב. כדאי גם להזמין מעצב פנים מקצועי שיוכל לעצב את חדר האמבטיה עם החומרים הטובים ביותר ועם אריחים מעוצבים וכלים סניטריים של מותגים ידועים בעלי שם, הקפדה על תאורה וכו'.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: 25,000 ש"ח ומעלה. מתאים רק לבעלי תקציב לא מוגבל.

המלצות

בין אם בחרתם בתסריט הזול ובין אם בתסריט היקר, ישנם כמה דברים שכדאי תמיד לדעת ולוודא לפני שמשפצים את חדר האמבטיה:
  • אחריות - קבלן מקצועי אמור לספק אחריות של לפחות 3 שנים על כל עבודת השיפוץ.
  • ביטוח - בדומה לאחריות, קבלן טוב מבוטח בביטוח צד ג' כך שבמקרה ונגרם נזק ישיר או עקיף לבניין או לדירת השכנים, אתם (והקבלן) תהיו מכוסים.
  • המלצות על שיפוצניקים - כדאי תמיד לקחת שיפוצניק שאתם מכירים מעבודה קודמת או שחברים המליצו לכם על עליו. אם אין לכם כאלו, קיימים אתרים שונים ברשת כמו אתר "המקצוענים", "מידרג", "טוב תודה" ועוד, אשר מציעים שיפוצניקים לפי דירוג שקיבלו מלקוחות שלהם.
מאמרים דומים:
כמה עולה לשפץ דירה?
מחיר ברז חמת
איך להדביק אריחים לאמבטיה?
אריחים לאמבטיה
חידוש אמבטיה

0 תגובות: