מחיר ברז חמת

קישורים ממומנים

אחת מחברות הברזים המצליחות ביותר בישראל היא חברת חמת. בדקנו כמה עולה ברז של חמת בחנויות ובאתרים שונים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אם פעם ברז לאמבטיה או למטבח היה משהו פשוט, הרי שהיום תוכלו למצוא שיטות וטכנולגיות שונות של ברזים מכל הסוגים כמו למשל ברזים נשלפים, ברזים מעוצבים ואפילו ברזים אלקטרוניים. חברת חמת היא אחת החברות המצליחות ביותר בישראל בייצור ברזים מכל הסוגים ואף מייצאת את הברזים שלה למדינות רבות ברחבי העולם. כמעט כל בית בישראל מחזיק ברז למטבח או לאמבטיה של חמת. בכתבה הבאה נציג לכם מחירון ממוצע של ברזי חמת מכל הסוגים לפי חנויות ואתרים שונים שבדקנו ברשת.

ברזי חמת - סוגים

לפני שתוכלו לקרוא כמה עולה ברז של חמת כדאי שנציג לכם את הסוגים השונים של ברזי חמת לפי המידע הקיים באתר הרשמי של החברה. ובכן, רוב הברזים של חמת נחלקים לשתי קבוצות: ברז חמת לאמבטיה וברז חמת למטבח כאשר לכל קבוצה יש מסר סדרות ייצור.

ברז חמת למטבח

ברזי חמת למטבח כוללים ברזים שונים כמו למשל:

ברזי קיר - ברזים היוצאים מנקודה בקיר המטבח.
ברזים נשלפים - ברז נשלף המותאם במיוחד לשטיפת כלים ולהגעה למקומות בכיור בהם ברז רגיל אינו יכול להגיע.
ברזים ניצבים, ברזים קלאסיים ועוד.

ברז חמת לאמבטיה

ברז חמת לאמבטיה מגיע עם המספר הגדול ביותר של סדרות ייצור של ברזים מעוצבים למטרות שונות. בין הסדרות תוכלו למצוא ברזים מסדרת כנפיים, סדרת ונוס, סדרת נפטון, סדרת קלאסי ועוד למעלה מעשרה סדרות שונות של ברזים מעוצבים לאמבטיה.

מחיר ברז חמת

מכיוון שלחמת ישנם עשרות ברזים שונים לא נציג לכם מחירים של כל דגם אלא נציג מספר דגמים ולידם מחיר ממוצע. (הערה: את המידע אספנו מאתרים של חנויות המתמחות בברזים המפרסמות את מוצריהם באינטרנט והן בגדר המלצה בלבד. כדי לדעת מחיר רשמי, יש לפנות לחנות ברזים ספיצית כדי לקבל את המחיר האמיתי).

מחיר ברז פרח של חמת - ברזי פרח הם הברזים הנפוצים ביותר והם מיועדים הן לאמבטיה והן למטבח. המחירים לברזי פרח של חמת נעים מתחילים מ-200 ש"ח בממוצע לברזים זולים בדגמים כמו רותם או אלגרו ויכולים להגיע אפילו עד ל-2000 ש"ח לברזים מעוצבים למטבח הנשלפים מהמקום עם פיה ארוכה ומסתובבת, מזלף נשלף ועוד. במחירים כאלו תוכלו למצוא דגמים כמו קלאסי מיקס, אוורסט, מקס ועוד.

מחיר ראש מקלחת לאמבטיה של חמת - ראש מקלחת מדגם מעיין של חמת למשל עולה בממוצע כ-100 ש"ח.
מחיר פיית מילוי של חמת - המחיר של פית מילוי בדגם נפטון למשל, נע בממוצע בין 160 ש"ח ל-300 ש"ח כאשר המחיר משתנה בהתאם לצבע הברז (נירוסטה, כרום או סטן).
מחיר ערכה לאמבטיה של חמת - חנויות רבות מציעות למכירה ערכה של ברזים כמו למשל ערכה לאמבטיה הכוללת סוללת קיר, מזלף, צינור ומתלה. מחירי ערכות כאלו נעים בממוצע בסביבות ה-1000 ש"ח.

פרמטרים שמשפיעים על מחיר ברז

ישנם כמה פרמטרים שישפיעו על מחיר הברז. הנה כמה מהם:
  • צבע הברז - כרום, נירוסטה וכד'
  • סוג הברז - נשלף, קיר, כנפיים וכו'
  • אורך הפיה - פיה קצרה או פיה ארוכה תשפיע על המחיר.
  • עיצוב הברז - ישנם סדרות של ברזים מעוצבים. ברזים כאלו לא תמצאו בזול והמחירים עליהן נעים בין 1200 ש,ח ל-2000 ש"ח.
לסיכום, ניתן לומר שהברזים הנפוצים ביותר בישראל הם ברזי פרח כאשר המחיר הממוצע הכללי לברז פרח של חמת הוא כ-600 ש"ח.

בכתבה הבאה נציג לכם מחירים ממוצעים של חברה מובילה נוספת לייצור ברזים - חברת מדגל.

מאמרים קשורים:
איך להחליף ברז באמבטיה?
איך לנקות כיור מטבח?

0 תגובות: