עלות התקנת דשא סינטטי

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה התקנת דשא סינטטי? בדקנו עבורכם ברשת מחירים ממוצעים של התקנות דשא מלאוכותי. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

למרות שבעבר פרסמנו כאן מדריך על דשא סינטטי בהתקנה עצמית ולמרות שזה בחינם, לא כל אחד בטוח שהוא יכול להתקין לבד דשא סינטטי ולא לכל אחד יש את הזמן הפנוי הנדרש לעשות זאת. לצורך כך בדקנו עבורכם באתרים מקצועיים ובפורומים מתמחים כמה תעלה לכם התקנת דשא סינטטי אצל מתקין מקצועי.

המלצה: הרבה מאוד לקוחות שוכחים לקחת בחשבון את עלות ההתקנה של דשא סינטטי ורק לאחר שקונים את הדשא מגלים שלא עמדו בתקציב. לכן, חשוב מאוד להכניס לשיקול התקציבי גם את מחיר ההתקנה ולברר היטב האם אתם יכולים להתקין בחינם (התקנה עצמית) או שתאלצו לשלם גם עבור מתקין מקצועי.

מחיר התקנת דשא סינטטי

חשוב להבין כי מעבר לעניין העבודה הפיסית, התקנת דשא סינטטי מכילה גם ציוד רב שמגולם במחיר של המתקינים השונים - ציוד כגון יריעות מיוחדות, רצועות פוליאסטר, דבק, חצץ ועוד. על זה יש להוסיף גם את מחיר ההובלה והפריקה מהחנות אל הבית או אל הגינה.

כמו כן ברוב המקרים, מתקין דשא סינטטי יכליל את כל הציוד והעבודה במחיר אך ישנם גם מקרים בהם המתקין יציע לכם מחיר נפרד לכל עבודה (אולי להצגת מחיר נמוך מהמתחרים) אך בסופו של דבר המחיר מתאזן בין שני המקרים.

נהוג לחלק את תמחור ההתקנה של דשא סינטטי לפי עובי או גובה הדשא, סוג המשטח ולפי גודל השטח אותו תבקשו להתקין. בנוסף, נהוג לתמחר את ההתקנה לפי מחיר למטר רבוע.

על פי בדיקה שאנו ערכנו, אלו הם המחירים הממוצעים להתקנת דשא סינטטי:

עלות התקנת דשא סינטטי נמוך (10-30 מ"מ) - בין 50 ש"ח ל-100 ש"ח למ"ר על משטח בטון ובין 70 ל-85 ש"ח עבור התקנת דשא סינטטי על אדמה.

עלות התקנת דשא סינטטי בינוני/גבוה (40 מ"מ) - סוג דשא זה הוא פופולרי במיוחד ומחיר ההתקנה הממוצע עומד על כ-100 -120 ש"ח למ"ר כאשר מחיר התקנה על משטח זול יותר ועומד בממוצע על כ-80-90 ש"ח למ"ר.

המלצה חשובה: בקשו לוודא מראש מה כלול במחיר שהמתקין ביקש כדי לוודא שלא תצטרכוח להוסיף אחר כך סכום נוסף עבור עבודת ההתקנה.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי
דשא סינטטי במבצע
דשא סינטטי זול

0 תגובות: