מחיר חלונות אקסטל

קישורים ממומנים

מתכננים לקנות חלונות אלומיניום חדשים לבית? בדקנו עבורכם את המחירים של אחת החברות המובילות בישראל לייצור חלונות ודלתות אלומיניום - אקסטל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

שוק חלונות האלומיניום מורכב מכמה חברות גדולות המובילות את כל השוק כאשר המובילה ביותר מביניהן היא חברת קליל שעל דגמי החלונות והמחירים  כבר כתבנו בעבר בבלוג. אחת המתחרות העיקריות של חברת קליל היא חברת אקסטל (extal) המוכרת אף היא את כל סוגי ודגמי החלונות ודלתות האלומיניום.

בכתבה הבאה נפרט ונציג לכם את סוגי ודגמי החלונות והדלתות של אקסטל וננסה ללמוד על המחירים הממוצעים של החלונות והדלתות לפי בדיקות שערכנו באתרים ופורומים שונים ברשת.

הערה חשובה: מידע זה אינו רשמי ומהווה המלצה בלבד. כדי לקבל מידע רשמי ומחירים סופיים עליכם לפנות למשווק מורשה של אקסטל.

חלונות אקסטל - דגמים

כהרגלנו, נתחיל בפירוט הסוגים והדגמים של חלונות האלומיניום השונים שמציעה אקסטל כפי שמופיעים באתר האינטרנט הרשמי של החברה. ובכן, אקסטל מחלקים את חלונות האלומיניום שלהם לארבע סדרות עיצוב שונות - חלונות בעיצוב בלגי, חלונות בעיצוב אורבני, חלונות בעיצוב מינימלי וחלונות בעיצוב קלאסי. להלן פירוט של כל אחת מהסדרות:

חלונות בלגיים - אקסטל

סדרות: B11 ו-B21

החלונות הבלגיים (חלון עם פרופיל ברזל עבה וחזק במיוחד) הפכו בשנים האחרונות לפופולריים ביותר בקרב קבלנים ומשפצי דירות רבים. סדרת החלונות הבלגיים של אקסטל מכילה חמישה סוגים שונים הכוללים בין היתר חלון הזזה צר, חלונות עם קבוע עליון, קבוע קשתי או קיבוע תחתון וצידי וחלון פתיחה רגיל. חלונות אלו מומלצים בעיקר לגודל פתחים בינוניים וקטנים.

המלצה: לפי החברה החלונות הבלגיים ידועים כחלונות שאוטמים בצורה הטובה ביותר ולכן אם אתם צריכים חלון לכיוון צלע הר או עם כיוון בו ישנה הרבה רוח, מומלץ להשתמש בחלון מסוג זה.

חלונות בעיצוב אורבני - אקסטל

סדרות: U21 ו-U11

החלונות האורבניים של אקסטל מאופיינים קווים נקיים ומודרנים ומתאימים בעיקר לבתים גדולים ווילות. הסדרה מכילה גם דגמים של חלון פתיחה רגיל (קיפ, דריי קיפ, קיפ תחתון וכד') וגם כחלון הזזה (כנף על כנף).

חלונות בעיצוב מינימלי - אקסטל

סדרות: N11, N21 ו-N22

סדרה החלונות בעיצוב מינימלי מתאיצמה בעיקר לפי החברה לבתים פרטיים ולפתחים בינוניים/קטנים. המאפיין העיקרי של הסדרה הוא פרופיל דק בעיצוב עדין שמבחוץ כמעט ולא ניתן לראות את המסגרת ולעיתים קשה להבחין שמדובר בחלון פתיחה ולא חלון קבוע.

הסדרה מציעה 3 דגמים שונים הכוללים מערכת חלונות הזזה בצורת כנף על כנף או הזזה לתוך כיס וחלונות פתיחה בצורת קיפ תחתון, דריי קיפ וקיפ עליון.

חלונות בעיצוב קלאסי - אקסטל

סדרות:C11, C21 ו- C21h

הסדרה הרביעית של חלונות אקסטל היא הסדרה הקלאסית והסטנדרטית של החברה וגם הזולה מבין שאר הסדרות המתאימה בעיקר לבנייני מגורים ולבנייה ציבורית ופחות לבנייה פרטית. הסדרה כוללת שלושה דגנים שונים של חולונות הזהה וחלונות פתיחה בכל סוגי הפתיחה.

מחיר חלונות אקסטל

לאחר שלמדנו על כל הסוגים של חלונות אקסטל השונים, ננסה ללמוד מהם המחירים הממוצעים של החלונות. מכיוון שישנם כל הרבה פרמטרים ותוספות שבאפשרותכם להזמין המשפיעים על המחיר, לא ניתן להציג מחירון פרטני על כל סוג וסדרה של חלון אך ננסה בכל זאת להציג לכם מחירים בסיסיים של חלונות אקסטל השונים כפי שמצאנו במספר מקורות ברשת.

ובכן, המקור הטוב ביותר לגלות את העלות הבסיסית של חלונות אקסטל נמצא למעשה באחד העמודים באתר של החברה ובו אנו למדים כי מחיר חלון פשוט (דגם סטנדרטי ולא בלגי או מסדרת עיצוב אחרת שמנינו כאן) הוא 1000 ש"ח וזה למעשה המחיר הזול ביותר שתמצאו מבין שאר החלונות. חלון בעל ציר פשוט (או דריי קיפ) יעלה בסביבות 1200 ש"ח ואילו מחיר חלון בלגי וחלונות מהסדרות המעוצבות (אורבני או מינימלי) נע בין 1500 ש"ח ל-2000 ש"ח.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

כפי שציינו קודם, ישנם פרמטרים ותוספות שונות שמשפיעות רבות על המחיר. להלן כמה פרמטרים מרכזיים:
  • סוג הפתיחה של החלון - קיפ רגיל, דריי קיפ, הזזה וכד'.
  • סוג הזכוכית -  מבודדת, בודדת (מונוליטית), כפולה וכד'.
  • צבע הפרופיל - צבע מיטאלי, מגורען (מתכתי) או ללא צבע.
  • סוג הפרופיל - בלגי, מינימלסטי וכו'
  • התקנה - לאופן ההתקנה של החלון ישנו גם השפעה גדולה על המחיר (משקוף עיוור, פירוק חלון ישן וכו').
מאמרים קשורים:
חלונות במבצע

0 תגובות: