כורסת טלוויזיה - מבצעים

קישורים ממומנים

הפעם, החלטנו לרכז לכם מבצעים על כורסאות טלוויזיה מאתרי חנויות ברשת. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

השבוע החלטנו להציג בפניכם סדרת כתבות חדשה שתעסוק בכורסאות טלוויזיה ותציג עבורכם מדריכי קנייה, המלצות, השוואות מחירים וחנויות לכורסאות טלוויזיה ועוד. בכתבה הראשונה בסדרה נרכז עבורכם כורסאות טלוויזיה במבצע כפי שהצלחנו למצוא בחנויות המתמחות השונות.

הערה: כל המבצעים והמחירים על כורסאות טלוויזיה המופיעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (25/6/11).

כורסאות טלוויזיה - מבצעים

ישנם כמה חנויות מובילות המתמחות בכורסאות טלוויזיה ומערכות ישיבה כגון אמריקן קומפורט, ד"ר גב, הולנדיה, רילקסון ועוד. השתדלנו לבדוק באתרים הרשמיים של כולם כדי לאסוף כמה שיותר מבצעים אך לא הצלחנו למצוא מבצע בכל חנות.

להלן המבצעים שכן הצלחנו למצוא עבורכם:

אמריקן קומפורט - מבצעים והנחות

באתר של אמריקן קומפורט מציעים כמה מבצעים שווים כמו למשל מבצע לכל מי שקונה אונליין מוצר (כולל כורסת טלוויזיה) באתר האינטרנט של החברה יקבל מכשיר עיסוי ידני (מסאז'ר) בחינם או מבצע המציע לכל מי שקונה כורסת טלוויזה מסדרת פלטיניום, יקבל מושב שיאצו מסדרת מילר במתנה. בנוסף, מציעים באתר הנחה של של 15 אחוז תמורת כוכבים של ישראכארט (המבצע מסתיים ב-26/6/11) והנחות לחברי "חבר"ומפתח דיסקונט. לחצו כאן כדי למצוא את כל המבצעים השונים.

עידן - מבצעים והנחות

באתר של החנות "עידן - כורסאות טלוויזיה" מצאנו מבצע המציע טרייד אין על כורסת הטלוויזיה הישנה שלכם עד 1200 ש"ח והנחות של עד כ-50 אחוז הנחה על כורסאות מהתצוגה.

ד"ר גב - מבצעים והנחות

מצד אחד, לא מצאנו מבצע ספיצפי על כורסת טלוויזיה באתר של ד"ר גב אך מצד שני מצאנו מבצע המציע לכל מי שקונה מזרן מסדרות מסויימות לקבל במתנה כורסת טלוויזיה מדגם מסוים במתנה כך שאם תכננתם לקנות גם מזרן חדש תוכלטו לתפוס שתי ציפורים במכה ולקבל גם מזרן וגם כורסת טלוויזיה.

לובלינר - מבצעים והנחות

באתר של חנות הריהיטים הותיקה "לובלינר" הממוקמת ברחוב הרצל 45 בתל אביב, מצאנו את המבצע הבא המציע כורסת טלוויזה מעור משולב ב-2500 ש"ח במקום 3500 ש"ח.

עמינח - מבצעים והנחות

באתר של עמינח - גוד נייט מצאנו לכם שלושה כורסאות טלוויזיה במבצע במחירים של החל מ-2000 ש"ח.

נייט סליפ - מבצע

ונסיים עם האתר של החנות נייט סליפ שמציעים לכל מי שקונה מזרון סימונס (לא הצלחנו להבין באיזה דגם מדובר) לקבל כורסת טלוויזיה במתנה.

0 תגובות: