חדשות מתחום עיצוב הפנים

קישורים ממומנים

אנו גאים לפתוח פינה חדשה באתר שתלווה אותנו למשך זמן רב ותציג בפניכם המלצות לכתבות ומאמרים שווים מתחום עיצוב הפנים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

תחום עיצוב הפנים בישראל הולך ומתפתח מדי שנה והמודעות מצד האנשים הולכת וגוברת. הרשת מלאה בעשרות כתבות, סקירות, מבצעים וכו' המתעדכנים על בסיס יומי. לכן, כדי לעשות לכם קצת סדר, החלטנו לפתוח פינה חדשה ובה מדי עת נאסוף עבורכם את הכתבות והמדריכים השווים ביותר בתחום עיצוב הבית ואדריכלות שמצאנו ברשת.

אז הנה לכם מבחר כתבות מובחרות שמצאנו עבורכם ברשת על עיצוב הבית, אדריכלות והום סטיילינג. אנו מקווים שתוכלו להפיק מכך את מלוא התועלת וגם הנאה.

אריחים מעוצבים לרצפה

האתר "בניין ודיור" פרסם לא מזמן סקירה מאוד מוצלחת על הטרנדים האחרונים של אריחי הריצוף לבית שמציגה רשת "מודי" המתמחה בריצוף וחיפוי קרמיקה לבית. בכתבה תוכלו ללמוד אריחים מעוצבים חדשים מבית Mutina המתאימים לשלל עיצובים שונים. בנוסף, תוכלו ללמוד על אריח חדש ומיוחד של מוטינה שעוביו הוא 3 מ"מ בלבד וכך יכול להתאים גם לריצוף וגם לחפוי הקירות מבלי להסיר את האריחים הישנים.

איך בוחרים מקלחון?


באתר "אדירה" הכינו לכם עשרה טיפים שיעזרו לכם בבחירת ותכנון מקלחון לחדר האמבטיה. בין היתר תוכלו לדעת מהם התקנים הנכונים לפי וחוקי הבנייה של גודל המקלחון, דלת המקלחון ואפילו ראש הטוש. בנוסף, תוכלו להכיר את כל השיטות והאביזרים המתקדמים ביותר הנמכרים כיום בחנויות למקלחונים לצד תמונות יפות להמחשה. אז אם החלטתם לקנות מקלחון לבית, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הזאת.

עיצוב הבית עם פסיפס

במגזין "בית ונוי" מצאנו כתבה נחמדה ביותר המעמיקה בעיצוב לא כל כך פופולרי בישראל אך צובר לו לאט לאט תאוצה והוא עיצוב הבית בפסיפס. בקריאה בכתבה תוכלו למשל לגלות על השילובים המוצלחים של פסיפס עם זכוכית, פסיפס עם גרניט פורצלן וללמוד איך להתאים את עיצוב הפסיפס לחדרים השונים בבית. בנוסף, תוכלו גם ללמוד כמה טיפים כמו למשל מה חשוב לדעת בהתקנת ריצוף פסיפס? איזה רובה לבחור? ועוד.

לסיום, כדי לשטוף קצת את העיניים, הנה מצגת תמונות של חדרים מעוצבים שונים כמו אמבטיה, חדר שינה ועוד של מעצבת מקסימה בשם Ghislaine Viñas.

0 תגובות: