מחיר אחזקת גינה

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה אחזקת גינה? בדקנו במספר אתרים ופורומים של גננים מחירים ממוצעים עבור אחזקת גינה. כל הפרטים בכתבה הבאה.

כדי לשמור על הגינה שלכם שתיראה יפה כל הזמן יש לתחזק את הגינה באופן קבוע ורציף. למרות שישנם כאלו שעושים זאת לבד, ברוב המקרים מי שאחראי על אחזקת הגינה יהיה גנן מקצועי שמכיר היטב את הגינה שלכם ויעשה זאת בצורה המקצועית והטובה ביותר. בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהו מחיר אחזקת גינה ממוצע אצל גננים ומה הוא כולל וגם כמה טיפים והמלצות חיוניות.

מחיר אחזקת גינה

התמחור עבור אחזקת גינה מורכב ברוב המקרים מכמה פרמטרים שונים ולפני שנציג לכם מחירון ממוצע של העבודות השונות, כדאי שנסביר ונפרט מהם:

סוג האחזקה - ישנם מגוון סוגים שונים של אחזקת גינה כמו למשל: ניכוי עשבים, כיסוח דשא, עיבוד קרקע, דישון, ריסוס ועוד. לכל עבודה ישנו תמחור שונה וניתן להזמין בנפרד כל סוג עבודה.

מספר ביקורים - בהרבה מקרים תוכלו לקבל הנחה מהגנן במידה ותזמינו מספר ביקורים גדול וקבוע בחודש.
גודל ומצב הגינה - סוג הגינה וכמובן גודל הגינה ישפיע באופן ישיר על עלות האחזקה ועל התמחור הכללי לכל סוג עבודה שתזמינו.

הערה: ברוב המקרים המחיר הוא עבור טיפול אך ישנם גם מקרים שגננים מציעים מחיר לחודש הכולל את כל הביקורים באותו החודש.

מחירון אחזקת גינה

ובכן, לפי הבדיקה שלנו רוב הגננים בארץ גובים עבור אחזקת גינה סטנדרטית הכוללת בין היתר כיסוח דשא וניכוי עשבים בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח לטיפול כאשר אלו הם הפרמטרים שייקרו לכם את המחיר:

מחיר אחזקת גינה הגדולה מ-100 מ"ר - בין 300 ל-450 ש"ח לטיפול.

מחיר דישון גינה - כחלק מאחזקת גינה יש לבצע כמה פעמים בשנה עבודת דישון מקצועית הכוללת חומרים ומינרליים מיוחדים שישמרו על הגינה שלכם. המחיר הממוצע עבור דישון גינה הוא כ-150 ש"ח רק עבור עבודת הגינון.

לסיכום, ניתן לומר שאם הגינה שלכם היא סטנדרטית ואין לכם תוספות או בקשות מיוחדות, אתם צפויים לשלם בין 600 ל-900 ש"ח בחודש לגנן עבור אחזקת גינה - סכום לא מבוטל מצד אחד אך ברוב המקרים התוצאה שווה את ההוצאה.

ואם אתם בכל זאת רוצים לדעת איך מתחזקים גינה בשיטת עשה זאת בעצמך וללמוד איזב כלים תצטרכו לשם כך, כדאי לכם לצפות בוידאו הבא עם הרבה טיפים והמלצות מועילות.



מאמרים קשורים:
ריצוף לגינה
דשא סינטטי
מחסן גינה
ריהוט גינה זול
גינת גג
מחשב השקיה

0 תגובות: