מחסן גינה

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מחסן לגינה? במדריך הבא נעזור לכם לדעת איפה אפשר לקנות מחסן כזה ועוד המלצות שונות על מחסנים לגינה. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

מחסן גינה הוא אחד מהפתרונות הטובים ביותר לאחסון כלי עבודה או חפצים גדולים אחרים הקשורים לגינה (וגם לצרכים אחרים) וכיום כמעט ואין בית עם גינה או חצר שאין בו מחסן גינה מסוג כזה או אחר. ישנם גדלים וסוגים רבים של מחסני גינה ובכתבה הבאה נעזור לכם בקנייה וננסה גם לתת לכם מחירים ממוצעים של מחסני גינה והמלצות נוספות הקשורות בתחום.

מחסן לגינה - סוגים

ישנם סוגים רבים של מחסני גינה ובשנים האחרונות ניתן למצוא אף פיתוחים ושדרוגים ההופכים את המחסן ל"בית" לכל דבר. מחסן גינה בצורתו הבסיסית הוא למעשה ארון שירות העשוי מפלסטיק, קל מאוד להרכבה וזול מאוד בהשוואה למחסן מובנה העשוי מבטון.

בשנים האחרונות חלו פיתוחים רבים בתחום וישנם וריאציות רבות למחסנים אלו. אם תלכו למשל לחנויות המתמחות בגינות או לחברות למוצרי פלסטיק כגון "כתר", תוכלו למצוא שם מגוון עצום של מחסני גינה כמו למשל מחסן גינה דלת אחת או שתי דלתות, ארון שירות נתלה או ארון שירות עומד, מחסן בצורת בקתה המורכב מדלת וחלון ואפילו מחסני גינה מעוצבים שנראים כאילו עשויים עץ או מתכת.

איזה מחסן גינה כדאי לקנות?

ההחלטה על המחסן גינה הטוב ביותר בשבילכם צריכה להתקבל לפי כמה פרמטרים. למשל:

גודל הגינה או החצר - ישנם מחסנים קטנים מאוד המתאימים לבית עם חצר קטנה וישנם מחסני ענק ואפילו בקתות המתאימות לבעלי בית עם גינה גדולה.

סוג החפצים לאחסון - כדאי להחליט אילו בדיוק דברים אתם רוצים לאחסן. למשל אם אתם צריכים מחסן גינה רק לצורך אחסון כלי גינה וכלי עבודה גדולים אפשר להסתפק במחסן גינה בעל דלת אחת או דלת כפולה, אך יש לכם מקום פנוי בגינה, תוכלו לקנות מחסן ענק ולהכניס בו גם חפצים נוספים אופניים, צעצועים שלא צריכים ועוד פריטים דומים שירוקנו את הבית שלכם ויכניסו בו יותר מרחב.

אטימות למים - אם המחסן עומד להיות בחוץ, כדאי לקנות מחסן שאטום ועמיד בפני מים ולתנאי מזג אוויר קשים..

נעילה - אם החצר או הגינה שלכם נמצאת במקום חשוף יחסית, כדאי לקנות מחסן גינה עם אופציה לניעלת דלתות.

אחריות - מחסני גינה איכותיים מגיעים בדרך כלל עם אחריות עד ל-7 שנים.

מחיר מחסנים לגינה

האינטרנט מלא באתרי השוואות מחירים ולצורך כך נכנסנו לאחד האתרים בגדולים הלוא הוא זאפ כדי לברר כמה עולה מחסן גינה. ובכן בחיפוש באתר זאפ, המחסן הכי זול שמצאנו הוא ארון שירות קטן של חברת "כתר פלסטיק" עם שתי דלתות בגובה של 91 ס"מ וברוחב של 65 ס"מ שעולה בממוצע כ-300 ש"ח. כמובן שככל שעולים בגודל המחסן כך המחיר עולה בהתאם. מחיר מחסן גינה בגודל בינוני שגובהו כמטר שמונים עם שתי דלתות וארבעה מדפים נע בין 400 ש"ח לעומק של 45 ס"מ וכ-600 ש"ח למחסן עמוק יותר של 55 ס"מ.

מחירים אלו זולים יחסית מכיוון שמדובר בארונות שירות קטנים יחסית אבל אם תרצו לקנות מחסן גינה רציני יותר אתם תוכלו למצוא מחסנים יוקרתיים שעולים אלפי שקלים של חברות כגון כתר פלסטיק, מחסני אגוז, לומן או מחסני יסמין. מחסנים אלו כבר ענקים וגודלם הממוצע הוא כ- 6 מטר על 8 מטר וכוללים תוספות רבות כמו למשל רצפה בתוך המחסן, חלונות צד וחלונות תקרה (סקיילייט), דלתות מעוצבות וגימורים יפים. מחירי מחסנים אלו מתחילים ב- 1500 ש"ח ומגיעים גם ל-5000 ש"ח ומעלה בהתאם לתוספות שהם מציעים.

איפה אפשר לקנות מחסנים לגינה?

אם תחפשו מחסני גינה בזאפ תוכלולמצוא חנויות רבות שמוכרות מחסנים כאלו אונליין. מקומות נוספים שאפשר למצוא בהם מחסני גינה הם חנויות כגון הום סנטר ואייס קנה ובנה, חנויות למוצרי גינה וחנויות למוצרי פלסטיק.

מאמרים קשורים:
תאורה לגינה
ריצוף חוץ
ריהוט גינה זול
דשא סינטטי

0 תגובות: