איך לבחור כורסת טלויזיה?

קישורים ממומנים

איך לבחור כורסת טלוויזיה? ריכזנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

הפעם בסדרת הכתבות שלנו בנושא כורסאות טלוויזיה החלטנו להציג עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שבעזרתם תוכלו לדעת איך בוחרים כורסת טלויזיה.

עוד בסדרה:
כורסאות טלויזיה במבצע

איך לבחור כורסת טלויזיה

הטכנולוגיה המתקדמת וכניסת המותגים הגדולים לישראל הפכו את הקנייה של רהיט כמו כורסת טלויזה למסובכת ולא פשוטה בכלל. הכורסאות החדישות כיום מגיעות עם שלל אלמנטים ופינוקים שחלקם צריך ואפילו חובה וחלקם בגדר מותרות שניתן לוותר עליהם ולחסוך. איך יודעים מה צריך ומה חשוב בקניית כורסת טלוויזיה? מיד תגלו.

zero-gravity, עיסוי, שיאצו ועוד

בכתבה הבאה מאתר Ynet תוכלו ללמוד קצת על סוגי הכורסאות הנמכרות כיום בחנויות השונות ועל הטרנדים האחרונים בשוק הכורסאות. בנוסף תוכלו למצוא כמה טיפים והמלצות טובות בקניית כורסא כגון: איזה ריפוד לכורסה כדאי לקנות, כמה שנות אחריות נהוג לקבל, איך יודעים אם הכורסה נוחה בעורף ובצוואר ובשאר הגוף ועוד. מומלץ!

כורסת עיסוי או כורסה אורטופדית?

מה ההבדל בין כורסת טלויזיה אורטופדית לכורסת עיסוי? איזה חומרים הם החזקים ביותר והמומלצים ביותר לשלד הכורסה וטיפים דומים תוכלו גם למצוא במדריך הבא מאתר A-Disigner.

ולסיום, הנה מדריך מצוין (באנגלית) המציג 11 טיפים לבחירה נכונה של כורסת טלוויזיה כמו למשל: בחירה נכונה של ריפוד ושל מילוי הכורסה ועוד.

0 תגובות: