מחיר תיקון בוילר

קישורים ממומנים

צריכים לתקן את הבוילר שלכם? בדקנו ברשת מהם התקלות והמחירים הנפוצים עבור תיקון בוילר. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

עכשיו שהחורף כבר כאן, השמש מופיעה בשמיים פחות וההסתמכות שלנו על הבוילר (דוד חשמלי) היא גדולה יותר. מכיוון שבזמן הקיץ הבוילר היה רדום וגם מכיוון שבחורף אנו משתמשים הרבה יותר בבוילר אנו צפויים להיתקל ביותר תקלות ובעיות.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מהם סוגי התקלות הנפוצות בבוילר? מתי צריך להזמין טכנאי לבית? מהם המחירים הממוצעים? מתי אפשר לנסות ולתקן את הבוילר לבד? מהם מחירי התיקון הממוצעים עבור התקלות השונות ועוד המלצות נוספות.

עלות תיקון בוילר

כדי לדעת כמה עולה תיקון בוילר בדקנו במספר פורומים ואתרים מקצועיים שונים ואספנו עבורכם את התקלות הנפוצות ביותר במקביל לעלותם הממוצעת. להלן התוצאות:

החלפת גוף חימום בבוילר

אחת התקלות הנפוצות ביותר בכל מה שקשור לבוילר היא בגוף חימום שאחראי על חימום המים בעזרת החשמל. במקרים רבים (ובמיוחד כאשר לא ניקו את הבוילר זמן רב) מצטברת אבנית אשר מפריעה לגוף החימום לתפקד בצורה טובה.

המלצה: כדאי מאוד (ואפילו חובה) לנקות את האבנית לפני ההחלפה וזאת כדי למנוע תקלה חוזרת בגוף החימום החדש. גם אם החשמלאי יציע לכם הצעה זולה יותר ללא ניקוי עדיף להוסיף עוד כ-100 שקלים ולהיות בטוחים.

מחיר - העלות הממוצעת שצריכה להיות עבור החלפת גוף חימום היא כ-350 ש"ח ולא יותר מ-500 ש"ח. שימו לב: מחיר זה כולל במקרים רבים גם את ניקוי האבנית ובמקרים מסויימים יכלול גם החלפת פלאנג' ותרמוסטט.

החלפת פלאנג' בבוילר

במקרים רבים כשמחליפים את גוף החימום יש צורך להחליף את הפלאנג' שהיא הצלחת התחתונה שעליה נמצאים גוף החימום והתרמוסטט.

מחיר - המחיר הממוצע להחלפת פלאנג' בבוילר נע בין 300 ל-450 ש"ח.

החלפת תרמוסטט

גם התרמוסטט שאחראי על ויסות החום ושמירה על הטמפרטורה הרצויה יכול להתקלקל כתוצאה מאבנית או התיישנות. מכיוון שגם התרמוסטט קשור בקשר ישיר לגוף החימום ולפלאנג', לעיתים יצטרך הטכנאי להחליף את שלושתם.

מחיר - בין 200 ש"ח ל-350 ש"ח.

החלפת טיימר לבוילר

תקלה נפוצה מאוד היא תקלה בטיימר והיא נגרמת כאשר הטיימר מתקלקל או שהוא מקצר את החשמל וגורם לבוילר להפסיק לעבוד לחלוטין. הרבה אנשים בוחרים לקנות לבד טיימר בחנויות חומרי בניין (או ברשתות עשה זאת בעצמך כגון הום סנטר) ולהחליף זאת לבד. בעבר פרסמנו כאן בבלוג מדריך להחלפת טיימר לבוילר ואנחנו ממליצים לכם לקרוא אותו.

מחיר - במידה ואתם לא יודעים להחליף טיימר לבוילר, חשמלאי סטנדרטי יחליף לכם את טיימר בבוילר ב- 250 ש"ח בממוצע (כולל הטיימר).

נזילת מים מהבוילר

תקלה זו פחות נפוצה מהתקלות הקודמות שצויינו כאן והיא התקלה האחרונה שתרצו שתיגרם. אם הנזילה מן הפלאנג', תצטרכו להחליף את הפלאנג' בלבד אך במקרים רבים הנזילה נגרמת מהבוילר עצמו ואז אין מנוס מלהחליף את כל הבוילר. אתם מוזמנים לקרוא בבלוג כמה עולה בוילר חדש.

פרמטרים שמשפיעים על מחיר תיקון הבוילר

ישנם כמה פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר. הנה כמה מהם:

ניקוי האבנית - כפי שציינו לא בכל המקרים הטכנאי יציע ניקוי אבנית כחלק מהמחיר וייתכן ותידרשו לשלם תוספת בעבור הניקוי.

מיקום הבוילר - גם למיקום שבו הבוילר נמצא יש משמעות מבחינת תמחור התיקון. ישנם שני מיקומים שבו הבוליר נמצא-  הראשון הוא על הגג והשני הוא בבוידעם בתוך הבית. ברוב המקרים מחיר תיקון הבוילר יהיה יקר יותר כאשר הוא ממוקם בתוך הבית. במקרה שבו הבוילר ממוקם בגג ישנו הבדל במחיר אם מדובר בגג רגיל (שטוח) או גג רעפים כאשר תיקון בוילר בגג רעפים יהיה יקר יותר.

תוצרת החלקים - חלקים מתוצרת סין בדרך כלל זולים יותר אך למרות זאת, רוב המומחים ממליצים על חלקים מתוצרת הארץ.

ולסיום, המלצה קטנה - אתר מכון התקנים פרסם באתר הרשמי שלו כמה טיפים והמלצות כיצד כדאי להשתמש בבוילר ואיך ניתן לחסוך בחשמל בצורה האופטימלית. כדאי לקרוא ולהחכים.

0 תגובות: