מיני בר במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים מבצעים למיני בר? הנה אוסף של מבצעים שווים שריכזנו עבורכם מהרשת. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מי שכבר מכיר את הבלוג שלנו יודע כי מדי פעם אנו נוהגים לבחור מוצר מסוים ולחפש היטב בכל אתרי החנויות והחברות השונות אחר מבצעים אטקרטיביים ושווים. היום החלטנו לעשות זאת עבור מכשירי מיני בר שונים.

שימו לב: כל הנתונים נכונים ליום פרסום כתבה זו (14/11/11) ואין אנו אחראים על אמינותם.

מיני בר - מבצעים 

נתחיל עם מבצע מעניין שמצאנו באתר Water Store המציע את המכשיר מיני בר אטלנטיס לעשרה קונים הראשונים ב-1400 ש"ח בלבד במקום 1539 ש"ח. מכשיר מיני בר אטלנטיס מגיע עם מערכת קירור מתוצרת LG וגם עם מסנן מיוחד שמבטל את הצורך בהזמנת טכנאי להחלפת הסנן.

באתר חנות מתקני המים Water4u מציעים בדף הבית 4 מוצרים במבצע אטרקטיבי ובמחיר נמוך ממחיר השוק. למשל: מיני בר טייגר (אחד המכשירים הפופולריים ביותר בישראל) במבצע ב-690 ש"ח בלבד, מיני בר בלו ועוד.

באתר של החברה שמוכרת את המיני בר המוביל בשוק תמי 4 מצאנו לכם מבצע שנגמר ממש בימים הקרובים (17/11/11) מיני בר תמי 4 פמילי (Family) ב-2088 ש"ח בלבד עם אפשרות של 36 תשלומים של 56 ש"ח.

לסיום, באתר של החנות מעיינות מציעים בפינת המבצעים בפינה השמאלית בדף הבית ארבעה מוצרים במבצע הכוללים בין היתר מיני בר אולימפיק עם 2 ברזים ב-990 ש"ח, מיני בר אנג'ל ב-799 ש"ח או מכשיר אוסמוזה של מיצובישי ב-1490 ש"ח.


0 תגובות: