כמה עולה ביטוח משכנתא?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה ביטוח משכנתא? כנסו לכתבה הבאה ותוכלו ללמוד כיצד בודקים את עלות הביטוח למשכנתא.

הרבה מאוד קוני דירות חדשים שוכחים לחשב בהחזר החודשי את ביטוח המשכנתא אך למעשה מדובר בתוספת לא קטנה שאמורה להשפיע על מחיר הדירה שתרצו לקנות וגובה המשכנתא שתצטרכו לקחת מהבנק. בכתבה הבאה ננסה להסביר לכם מהו ביטוח משכנתא וכמה הוא עולה.

עלות ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא מורכב למעשה משני סוגי ביטוחים. הראשון הוא ביטוח חיים וזאת כדי שבמקרה והלווה נפטר חברת הביטוח תשלם לבנק את שאר ההלוואה וכך הבנק יודע שהוא יקבל את כל כספו בחזרה. השני מטפל בביטוח הדירה עצמה כגון שריפה, רעידת אדמה וכל דבר שעלול להזיק לדירה ולהוריד את ערכה באופן משמעותי.

בעיקרון, ניתן לומר שעלות ביטוח משכנתא עומד על כעשרה אחוז מגובה ההחזר החודשי שאנו משלמים לבנק. זאת אומרת אם ההחזר החודשי שלכם לבנק הוא 3000 ש"ח בחודש, עלות ביטוח המשכנתא שלכם תהיה בסביבות 300 ש"ח לחודש.

חישוב ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא משתנה בהתאם למצב הסטטוס שלכם (גיל, מצב בריארותי וכו) ולכן, אם אתם רוצים לדעת איך מחשבים ביטוח משכנתא ולגלות כמה יעלה ביטוח משכנתא ספיציפית בשבילכם, אנו ממליצים לכם לעיין בקישור הזה ובו נמצא הסבר מפורט ומוקפד איך לחשב את ביטוח משכנתא.

מחשבון לחישוב ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא ניתן לחשב גם בעזרת מחשבונים באינטרנט שמציעים לכם למלא את כל הפרטים על עצמכם ועל הדירה אותה אתם מעוניינים לקנות ולקבל את הסכום המדוייק שתצטרכו לשלם. הנה למשל קישור למחשבון באינטרנט שבעזרתו תוכלו לדעת בתוצאה המדוייקת ביותר את עלות ביטוח המשכנתא שלכם ולקבל גם בסוף השימוש שלו הצעת מחיר פרטנית אליכם.

מאמרים קשורים:
ביטוח משכנתא זול
איזה משכנתא כדאי לקחת?
זכאות למשכנתא

0 תגובות: