מחיר דלתות פנדור

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה דלת של פנדור? בדקנו ברשת מבצעים ומחירים עבור דלתות פנדור השונות. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

אחת החברות המובילות בישראל בייצור ומכירת דלתות פנים היא חברת פנדור. החברה נוסדה ב-1989 ועם הזמן שינתה לגמרי את מודעות האוכלוסיה כלפי דלתות פנים בכך שהציגה דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות.

בכתבה הבאה נציג לכם מחירים של דלתות פנדור שמצאנו בבדיקה באתרים ובפורומים שונים ברשת. (הערה: המחירים שתראו אינם מהווים מחיר רשמי מטעם החברה אלא נועדו לספק רק אינדקיציה עבורכם. כדי לקבל מחיר רשמי יש לפנות לשרות הלקוחות של החברה ולקבל רשימה של סוכנים מורשים כדי לקבל הצעת מחיר רשמית).

סוגי דלתות פנדור

לפני שנציג את המחירון, בדקנו באתר הרשמי של חברת פנדור כדי לבדוק אילו דגמים מציעה החברה. ובכן, חברת פנדור מחלקת את הקולקציה שלה לכמה דגמים שונים:

פנדור פרימיום - דלתות צבע בגימורים שונים עם צירים מוסתרים, נעילה מגנטית ועוד.

פנדור למינטו - הסדרה הקלאסית של פנדור המחולקת לכמה דגמים:
  • למינטו קלאסי - דלתות עץ במראה ובגימור של עץ טבעי. מגיע בצבעים כמו אגוז, ונגה ועוד.
  • למינטו גוונים - דלתות במראה בהיר עם מנעול מגנטי, משקוף פולימרי ועוד. מגיע בצבעי שמנת או לבן.
  • למינטו פירנצה - דלתות בגוון עץ טבעי המגיעים במגוון רחב של צבעים כמו דודבן אדום, טגניקה, אלון, אגוז ועוד.
  • למינטו עגול - דלתות עם משקוף עץ עגול. מגיע במגוון צבעים שונים.
פנדור פורניר - דלת פשוטה וקלאסית המשמשת בעיקר את הקבלנים שמתקינים דלת זו כברירת מחדל בבתים חדשים. מגיע רק בצבע דובדבן אדום.

חשוב לדעת
: ברוב הדלתות ניתן להוסיף חלון לדלת במבחר עיצובים שונים כמו חלון יפני, חלון מתכתי ועוד.

מחיר דלת פנדור

כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה על מחרי דלתות פנדור, חיפשנו פרסומים באתרים של חנויות דלתות מובחרות והנה כמה מהתוצאות שמצאנו (שימו לב: המבצעים שמצאנו נכונים ליום פרסום כתבה זו - 28/1/2011):

באתר של החנות דלתות 2000 מצאנו כמה מבצעים על דלתות פנדור בהם מציעים דלת למינטו לבן עם משקוף פירנצה כולל ידית מעוצבת ומנעול מגנטי ב-1500 ש"ח כולל מע"מ וכולל הרכבה והובלה (מינימום הזמנה של 5 דלתות). מבצע נוסף שמצאנו באתר מציע דלת למינטו אגוז עם משקוף עגול הכוללת גם ידית מעוצבת, מנעול מגנטי והובלה והרכבה ב-1350 ש"ח כולל מע"מ (גם כאן ישנה מינימום של 5 דלתות בהזמנה).

אתר נוסף שדרכו הצלחנו למצוא מחירים עבור דלתות פנדור הוא אתר זאפ שמציג מספר חנויות המציעים למכירה דרך האינטרנט דלתות של פנדור. טווח המחירים שמצאנו (נכון ליום פרסום כתבה זו) נע החל מ-900 ש"ח ועד 2100 ש"ח. בין הדלתות המוצעות ניתן למצוא את הדגמים: למינטו אגוז, למינטו דובדבן יפני, למינטו ונגה ועוד.

מאמרים דומים:
מחיר חלונות קליל
כמה עולה להחליף מנעול
כמה עולה לפרוץ דלת?

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ממה נובע ההבדל במחירים