איפה אפשר לקנות חלונות אלומיניום בזול?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות חלונות אלומיניום בזול? בכתבה הבאה אספנו לכם כמה טיפים והמלצות שיוזילו משמעותית את התקציב שלכם לקניית חלונות. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מי שמכיר את הבלוג שלנו יודע כי אחת המטרות החשובות שלנו היא לעזור (למי שמעוניין) למצוא שירותים, חומרים ועבודות בתחום השיפוץ והבנייה בזול למי שהתקציב שלו לא מאפשר גמישות גבוהה.

היום החלטנו לבדוק את נושא חלונות האלומיניום שמהווים חלק משמעותי בתקציב של בניית בית חדש או שיפוץ כללי של דירה ישנה. קניית חלונות אלומיניום היא אחד הדברים הבסיסיים ביותר כשרוצים לשפץ בית. החברות המובילות (וגם היקרות) בתחום ייצור חלונות האלומיניום הם קליל (החברה הגדולה והמובילה) ואחריה אקסטל כאשר לצידן ישנן גם חברות זולות יותר שמציעות חלונות אלומיום זולים יותר ופשוטים יותר.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת איפה אפשר למצוא חלונות אלומיניום זולים כדי לעזור לכם להוזיל את תקציב השיפוץ שלכם ככל האפשר. להלן התוצאות.

איפה אפשר לקנות חלונות אלומיום בזול?

ובכן, מסתבר שהאופציה הזולה ביותר לקנות חלון אלומיניום פשוט וזול היא לחפש חלונות משומשים. כן, מסתבר שגם בחלונות אלומניום ישנו שוק יד שנייה שבו תוכלו למצוא חלונות במחירים של יותר מ-50 אחוז הנחה ממחיר חלונות חדשים.

ישנן שתי דרכים לקנות חלונות אלומיניום משומשים. הראשונה היא לחפש באתר יד 2 ששם מוכרים המון סוגים של חלונות ואביזרים לחלונות בכל הגדלים ומכל הסוגים. רק לצורך המחשה, בחיפוש נכון לכתיבת שורות אלו, מציעים למכירה שלוש חלונות אלומיניום משומשים בגודל של 80X1.32 ושתי רשתות ללא מסגרת ב-950 ש"ח כאשר המוכר טוען שהמחיר לכל זה הוא 4500 ש"ח חדש.

הדרך השנייה למצוא חלונות משומשים היא לעשות טיול לדרום ת"א ובמיוחד ברחוב שלמה שם תוכלו למצוא חנויות שמוכרות בין היתר חלונות מסוגים שונים בזול.

לצד היתרון העצום של המחיר ישנו כמובן את החסרון שאתם לא תמיד יכולים לדעת מה מצב החלון, במקרים מסויימים ייתכן ותפוג האחריות ובנוסף, לא תמיד תוכלו למצוא את הגודל המדוייק שאתם צריכים אך בכל זאת, אם חשוב לכם להוריד את התקציב, שווה לנסות את הרעיון.


1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

החנות לחלונות יד שניה ברחוב סלמה עברה לקיבוץ גלויות 13 תל אביב!!!