איפה אפשר לקנות פרגולות בזול?

קישורים ממומנים

מהי סוג הפרגולה הזול ביותר? איך אפשר להוזיל את קניית הפרגולה? איפה מציעים פרגולה בזול ועוד כמה טיפים והמלצות בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שכבר נתנו לכם כמה טיפים למצוא חלונות אלומיניום בזול ואספנו עבורכם מבצעים על דלתות פנים זולות, היום החלטנו להעניק לכם כמה עצות וטיפים למציאת פרגולות בזול כולל חיפוש אחר מבצעים באינטרנט.

פרגולות בזול 

ובכן, נתחיל עם הדרך הראשונה (אך לא תמיד מומלצת) להוזיל את עלות הפרגולה בגינה או במרפסת. אנחנו מדברים על בנייה עצמית של הפרגולה. אם יש לכם ידיים טובות, זמן פנוי ורקע בשיפוצים, תוכלו להוזיל באופן משמעותי את מחיר הפרגולה ולקבל בגינה שלכם פרגולה ענקית בסביבות ה-2000 ש"ח בלבד. את העצים אפשר לקנות מכל מחסן עצים ואפילו באתרי יד שנייה כמו אתר יד 2 למשל, אפשר למצוא עצים זולים.

איך בונים לבד? מה צריך לקנות? וכו', תוכלו למצוא את כל התשובות לשאלות האלו במדריך הזה מאתר HomeAid.

אם אתם לא שייכים לסוג האנשים האלו (וסביר להניח שרובכם הגדול, לא), תצטרכו להיפרד מכמה אלפי שקלים טובים תמורת מתיקן מקצועי שיבנה לכם את הפרגולה וסביר להניח שגם יעשה זאת מהר יותר וטוב יותר מכם.

אז איזו סוג פרגולה הוא הזול ביותר?

אז לאחר שהחלטנו להיעזר באיש מקצוע להתקנת הפרגולה, בואו ננסה לראות מהי הפרגולה הזולה ביותר. ובכן, הפרגולות הזולות ביותר מבין הסוגים השונים היא פרגולה מעץ בהשוואה למשל לפרגולות פלדה, אלומיניום או פרגולות פלסטיק (פולי קרבונט או פי וי סי). גם בתוך הקטיגוריה של פרגולות עץ, אפשר לחלק את הסוגים לפי רמות מחיר.

ישנן שלושה סוגים של פרגולות עץ -  פרגולת עץ גושני, פרגולת עץ רב שכבתי או פרגולת עץ אורן (עץ פיני). פרגולות העץ הזולות ביותר הן פרגולות עץ פיני כאשר בדרך כלל מדובר בעץ אורן (שייך למשפחת העצים הרכים). לכן, שאתם מחפשים פרגולה לפי מחיר ולא מעוניינים להשקיע בעיצוב או באיכות, פרגולה מעץ אורן היא כנראה הפרגולה הנוחה ביותר עבורכם.

כמה עולה פרגולת עץ אורן?

לפי כמה מחירונים שמסתובבים ברשת אצל מתקינים מקצועיים, מחיר פרגולת עץ אורן נע בין 300 ל-400 ש"ח למ"ר.

מה עוד אפשר לעשות כדי להוזיל במחיר הפרגולה?

ישנן כמה דברים שמעלים את מחיר הפרגולה ולכן, אם אתם רוצים להוזיל עד כמה שאפשר במחיר הפרגולה תצטרכו לעשות את הדברים הבאים:
  • להתקין פרגולה על עמודים ולא פרגולה תלויה.
  • לקנות את העמודים הדקים ביותר (עובי הקורה משפיע על המחיר).
  • כשאתם בוחרים כיסוי לפרגולה, בקשו כיסוי במבוק זרדים או כיסוי קורות עץ דקות. לרוב הם יהיו הזולים ביותר.
פרגולות במבצע

ולסיום, חיפשנו עבורכם כמה מבצעים שמצאנו ברשת שמציעים פרגולות במבצע. להלן התוצאות:

חברת כפיים מציעה באתר האינטרנט של החברה שני מבצעים לפרגולות. הראשון - 275 ש"ח למ"ר לפרגולת עץ מעל 20 מ"ר. השני, מבצע עבור הקמת פרגולה של 10.8 מ"ר ב-3750 ש"ח בלבד.

ותושבי יקנעם והסביבה, יכולים לקבל פרגולת עץ החל מ-299 ש"ח למ"ר. פרטים, בעמוד הבא.



0 תגובות: