מחמם מגבות - המדריך השלם

קישורים ממומנים

הצעקה האחרונה בתחום האבזור לאמבטיה הוא מחמם המגבות. מה זה מחמם מגבות? כמה זה עולה? ואיזה מחמם מגבות כדאי לקנות, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד הלהיטים בתחום האבזור לאמבטיה בשנים האחרונות הוא מחמם מגבות. אביזר זה למעשה כבר נמכר שנים רבות באירופה ובארה"ב אך לישראל הגיע רק לפני כמה שנים. עכשיו כשהחורף כבר ממש כאן, מחמם מגבות הוא אטרטיבי במיוחד ולצורך כך, החלטנו היום בבלוג להציג לכם את המדריך השלם לקניית מחמם מגבות לאמבטיה.

מה זה מחמם מגבות?

מחמם מגבות (יש כאלו המכנים זאת מייבש מגבות) הוא למעשה תנור חשמלי שצורתו מותאמת לתליית מגבות ממש כמו מתלה מגבות באמבטיה. למחמם מגבות שני תכונות עיקריות, הראשונה - חימום המגבת כך שכאשר אתם יוצאים מהאמבטיה תוכלו להתנגב עם מגבת חמה ונעימה. השנייה - ייבוש מהיר המגבת לאחר השימוש. בנוסף, מייבש המגבות משמש למעשה כמתקן מגבות לכל דבר.

מחמם מגבות - סוגים

כעיקרון, ישנם שני סוגים עיקריים של מחממי מגבות באמבטיה - מחמם מגבות גלוי ומחמם מגבות נסתר:

מחמם מגבות גלוי

ברוב המקרים, המחממים שתמצאו בחנויות הם מחממי מגבות גלויים כאשר המחמם נראה ומתפקד כמו מתקן תליית מגבות המותקן על גבי הקיר ומתחבר לחשמל באמצעות שקע חשמל רגיל.

מחמם מגבות נסתר

מחמם מגבות נסתר בנוי כך שגוף החימום מוסתר מאחורי חיפוי הקיר ורק מתקן התלייה הוא הנראה לעין. מוצר זה פחות נפוץ וזאת מפני שהתקנת מחמם מגבות נסתר דורשת תכנון מוקדם ובדרך כלל מתקינים זאת רק במקרים של שיפוץ כללי של חדר האמבטיה.

איזה מחמם מגבות כדאי לקנות?

הרבה מאוד חברות ויבואנים מציעים מגוון שלם של מחממי מגבות ברמות איכות שונה וקשנ מאוד לדעת איזה מהם כדאי לקנות. להלן כמה עצות והמלצות לקניית מחמם מגבות:

איכות - כמו בהרבה מאוד מוצרים, ישנם הבדלים גדולים בין מוצר אחד לשני מבחינת איכות החומרים. מחממי המגבות שנמכרים בישראל נחלקים לשני סוגים - מחממים מברזל או נירוסטה עם גוף חימום רגיל (כמו בתנור סלילים רגיל) ומחממים מנחושת עם שמן או נוזל מיוחד בפנים ששומר על איכות החימום ואיכות החומר בצורה טובה בהרבה.

תו תקן - ודאו כי למחמם המגבות שאתם קונים יש תו תקן ישראלי כך שתוכלו לדעת שהמוצר נבדק ונמצא מתאים לעבוד בישראל.

אחריות - כל מחמם מגבות איכותי מגיע עם 3 שנות אחריות לפחות.

בטיחות - ודאו כי למוצר יש תרמוסטט ששומר על טמפרטורת חום נמוכה למניעת כוויות (במיוחד במקרה של בית עם ילדים).

מחמם מגבות - מידות גדלים

ברוב החנויות המתמחות אפשר למצוא מחממי מגבות בשלושה גדלים או מידות - מיני, בינוני וגדול. גודל המחמם הוא בעיקר פונקציה של מקום בחדר האמבטיה ולא מבחינת טיב המוצר. כך אם למשל, יש לכם חדר אמבטיה קטן, רצוי לקנות מחמם מגבות מיני לניצול מקסימלי של החדר.

מחמם מגבות - מחירים

קשה מאוד לקבוע כמה עולה מחמם מגבות וזאת מפני שישנם כל כך הרבה סוגים, דגמים וגדלים של מחממים שמשפיעים בצורה משמעותית על המחיר. כעיקרון, טווח המחירים של מחמם המגבות הוא בין 300 ש"ח ל-6000 ש"ח.

כדי לעזור לכם בכל זאת לקבל אינדיקציה על מחיר מחמם מגבות, נציג לכם כמה דוגמאות של מוצרים הנמכרים כיום לצג מחיריהם כדי שתוכלו לראות וללמוד אילו פרמטרים בעיקר משפיעים על המחיר.

להלן כמה דוגמאות של מחממי מגבות:

מייבש מגבות של דלונגי מדגם טאג' מאהל עם 20 שלבים המגיע גם עם אופציה למתאם המסתיר את שקע החשמל נמכר בסביבות ה-4800 ש"ח.

מחמם מגבות גדול של אמקור עשוי מנירוסטה עם 2 אחריות עולה בסביבות ה-900 ש"ח.

מחמם מגבות של חברת דיוה (איטליה) המופעל ע"י נוזל וכולל גם חומר מדלל חמצן ומציע גם שמירת חום גם לאחר כיבוי החשמל עם תו תקן ישראלי ואיטלקי ועם שנה אחריות נמכר בסביבות ה-2800 ש"ח.

חברות טובות של מחממי מגבות

ונסיים עם כמה המלצות שאספנו מהרשת של מחממי המגבות הטובים ביותר. ובכן, לפי בדיקה שערכנו במספר אתרים, מחממי מגבות של דלונגי נחשבים לאחד המוצרים הטובים ביותר בקטיגוריה זו. גם מחממי מגבות של אלוני נחשבים למצויינים וקיבלו המלצות טובות מגולשים רבים ברשת.

גם חברת פיקסול נחשבת לאחת האיכותיות בשוק וגולשים רבים המליצו על מחממי המגבות של פיקסול. עוד חברות שנחשבות לטובות בתחום מחממי המגבות הן דומיסיל (Domicile), כרומו וחברת הוקס האיטלקית.

0 תגובות: