איך לעצב את הכניסה לבית?

קישורים ממומנים

רוצים לשנות את מבואת הבית? מחפשים רעיונות לעיצוב הכניסה לבית? בכתבה הבאה תוכלו למצוא את הטיפים והמדריכים הטובים ביותר לעיצוב הכניסה לבית.

אנשים רובים נוטים לא לייחס חשיבות רבה למראה של הכניסה לבית אך זוהי למעשה טעות גדולה מאוד. אחד הכללים הראשונים בעיצוב הוא חווית הצופה במראה הראשוני וכאשר אדם נכנס אליכם לבית, הכניסה היא הדבר הראשון שהוא רואה ועל פי זה הוא קובע את חוויתו ממראה כל הבית שלכם.

ישנן דרכים רבות לשפר ולהפוך את מראה הכניסה לבית שלכם למרענן, חדשני ונעים לעין. בכתבה הבאה החלטנו להציג לכם כמה מן הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם לעצב את הכניסה לבית.

עיצוב הכניסה לבית

נתחיל עם כתבה מצויינת שפורסמה במאקו ובה מוצגת כניסתה של דירתה של אדריכלית בבניין מוזנח ללא תחושת פרטיות וללא השקעה כלל. בצפייה בתמונות שלאחר השיפוץ והעיצוב, לא תאמינו שמדובר באותה דירה. הכניסה לדירה שונתה כליל כאשר בלוני הגז הוסתרו, השביל לדירה שודרג וכל הכניסה לבית קיבלה צבע חדש מצמחייה ומצביעה מתאימה. מקריאה בכתבה זו, תוכלו לגלות המון טיפים מעשיים שיעזרו לכם לעצב את הכניסה לבית שלכם.

עיצוב כניסה לבית - ללא השקעה גדולה

הכתבה הבאה מאתר Xnet היא כתבה נפלאה עם המון עצות וטיפים פרקטיים לעיצוב מבואת הבית ללא השקעה כספית גדולה. תוכלו לגלות עולם שלם של רעיונות כמו שימוש בתאורת גבס, שימוש בארוניות מיוחדות להפרדת המבואה מהבית ועוד טיפים רבים.

עיצוב הכניסה לבית - פנג שואי

אם אתם מתחברים לפנג שוואי ורוצים לעצב את הכניסה לבית בעזרת סגנון עיצוב זה. הכתבה הזאת גם היא מאתר מאקו, היא בול מה שאתם צריכים. בכתבה זאת תוכלו ללמוד איך לעצב את מבואת הבית בעזרת פנג שואי וללמוד איזה חפצים ופריטים כדאי לשים בכניסה לבית ואיזה להעלים הן מבחינה רעיונית והן מבחינה עיצובית, צבעים נכונים ומתאימים, שימוש בשטיח, פעמון ועוד אלמנטים מעניינים מאוד שיגרמו לכניסה לבית להיראות מיוחדת ושונה.

עיצוב כניסה לבית - טיפים שימושיים

ולסיום, בעמוד הבא תוכלו למצוא כמה טיפים פשוטים ומועילים (מעין רשימת כללי ברזל של מה כדאי לעשות ומה לא) שיוכלו לעזור לכם הרבה כגון: תאורה נכונה בכניסה לבית, שימוש במראה לצד הדלת, טיפים להגדרת המתחם של הכניסה לבית, ריהוט מתאים ועוד.

0 תגובות: