איפה אפשר לקנות שיש למטבח בזול?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך אפשר לקנות משטח שיש בזול? בכתבה הבאה אספנו לכם את המבצעים השווים ביותר ברשת שמציעים שיש למטבח במבצע. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד האלמנטים היקרים ביותר בבניית מטבח חדש בבית הוא משטח השיש. התחום של מכירת משטחי שיש הוא תחרותי ביותר וכדי להישאר רלוונטים ואטקטיביים, חנויות המטבחים יוצאות כל הזמן במבצעים כדי למשוך את הלקוחות אליהם.

היום בבלוג, החלטנו לאסוף עבורכם את המבצעים וההנחות השווים על משטחים למטבח שמצאנו אתרי החנויות השונות. שימו לב: המידע שמוצג כאן, נכון ליום פרסום כתבה זו (6/11/2012) ואין אנו אחראים על פרטי המבצעים.

שיש למטבח במבצע

נתחיל עם העמוד הבא באתר האינטרנט של החנות "אוהד - תעשיות שיש למטבחים" שממוקמת בראשון לציון שמציע שיש קיסר ב-450 ש"ח למטר במבחר סדרות, גימורים וצבעים. המחיר כולל הובלה ולא כולל הרכבה, קנטים או פתחי כיור וגז.

מבצע על שיש למטבח נוסף מצאנו באתר החנות "מרכז השיש והגרניט" בתל אביב שמתמחה בייצור שיש למטבח. בדף הבא החנות מציעה שיש קיסר במבצע לפי חלוקה לדגמים החל מ-320 ש"ח בלבד לשיש מאבן קיסר! שימו לב: המחיר אינו כולל מע"מ ומתייחס רק לחומר הגלם. המחירים הם למטר רץ וישנו מינימום הזמנה של 5 מטר רץ ומעלה.

החנות "כהן שיש למטבחים" מציעה בעמוד הזה מבצע של שיש קיסר למטבח ב-65 אחוז הנחה. החנות ממוקמת בראשון לציון.

באתר האינטרנט של החנות "מאיר המהיר" מצאנו את העמוד הבא שמציע כמה מבצעים על שיש סילסטון ושיש קיסר. למשל, שיש קיסר ב-850 ש"ח במקום 1000 ש"ח, שיש סילסטון ב-913 ש"ח למטר במקום 1075 ש"ח למטר וכד'.

עוד מבצע שנתקלנו בו ברשת שייך לחנות שיש איטליאנו הממוקמת בבני ברק שמציעה בדף הבא מגוון דגמים של שיש גרניט במבצע. כמו למשל שיש גרניט מסוג ג'יבלי ב-1500 ש"ח למטר במקום 2350 ש"ח, שיש גרניט בהיר מסוג טובאק ב-1700 ש"ח במקום 2800 ש"ח ומבצעים נוספים על שיש גרניט מסוג שיווס קשיו, גרין ועוד. שימו לב: המחירים למבצעים הנ"ל כוללים קנט עד 4 ס"מ, פתח לכיור שטוח, פתח לכיריים וכוללים מע"מ.

באתר החנות "קוריאין טאץ'" שממוקמת בנתניה, מציעים מבצע לכל מי שרוכש שיש קוריאן למטבח, כיור נירוסטה של Shony במתנה או כיריים 4 להבות של קינג במתנה. האותיות הקטנות: מינימום הזמנה של 3.5 מטר אורך של משטח קוריאן.

החנות "שיש פאר" הממוקמת ביבנה מציעה באתר האינטרנט שלה, משטחי שיש למטבח החל מ-450 ש"ח למטר.

עד כאן להפעם. אם נתקלתם במבצע נוסף על משטחי שיש ואתם רוצים לשתף את הגולשים בו, תוכלו להוסיף אותו ע"י הוספת תגובה לכתבה זו.

0 תגובות: