איפה יש חנויות עודפים לרהיטים?

קישורים ממומנים

הפעם החלטנו להציג לכם רשימה של חנויות עודפים לריהוט ומוצרים לבית ברחבי הארץ. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

חנויות עודפים הן דרך מצויינת למצוא מוצרים לבית בזול כגון ריהוט, מוצרי בנייה שונים וכד' כאשר בהרבה מאוד מן המקרים ניתן למצוא הנחה של 50 אחוז ומעלה על רהיטים ומוצרים לבית. בדרך כלל חנויות עודפים מרוכזות במתחמים גדולים באיזורי תעשייה של ערים גדולות.

הפעם החלטנו להציג עבורכם רשימה של כמה חנויות עודפים לרהיטים מכל האיזורים בארץ כדי לעזור לכם למצוא ריהוט ופריטים נוספים בזול וגם נמליץ לכם על מדריך מצויין שילמד אתכם איפה כדאי לקנות מעודפים ומתי צריך להיזהר.

חנויות עודפים לרהיטים

טולמנ'ס אאוטלט - חנות עודפים של ריהוט וכלי בית בחיפה המוכרת את כל סוגי הרהיטים כגון סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, ריהוט לחדר ילדים ועוד. לחנות יש שני אולמות תצוגה גדולים באיזור חיפה (נשר ובית יהושע).

וירן עודפים - חנות גדולה לעודפים של ריהוט מכל הסוגים. החנות ממוקמת באיזור התעשייה של אור עקיבא.

ביתילי עודפים אור עקיבא - לרשת ביתילי הותיקה שתי חנויות עודפים כאשר אחת מהן ממוקמת אף היא באיזור התעשייה אור עקיבא. בחנות תוכלו למצוא שטיחים וריהוט מעודפים, ריהוט סוג ב' עם פגמים קלים בזול ועוד.

שומרת הזורע עודפים - לרשת הרהיטים הותיקה של שומרת הזורע חנות עודפים אחת הנמצאת בקיבוץ שומרת וניתן למצוא שם רהיטים רבים של עודפי ייבוא ועודפי ייצור שיצאו מן הקולקציה ונמכרים במחירים זולים ביתור.

רהיטי צרעה - חברת הרהיטים של צרעה מציעה לעיתים קרובות בחנויות שלה באיזור המרכז (רחוב המסגר בתל אביב) רהיטים רבים מעודפים בהנחות משמעותיות.

מה ההבדל בין עודפי ייצור לבין עודפי ייבוא?

המונח חנות עודפים מכיל בתוכו הרבה מאוד מונחים כגון: עודפי ייצור, עודפי ייבוא, רהיטים סוג ב' וכד'. כדאי לדעת שישנם הבדלים משמעותיים בין המונחים השונים וכדאי מאוד להיזהר לא ליפול בפח עם ריהוט פגום ולא איכותי. לכן, ההמלצה שלנו לסיום היא לקרוא את המדריך הבא שילמד אתכם בדיוק את ההבדלים השונים ויסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על איך קונים רהיטים מחנויות עודפים.

מאמרים קשורים:
כמה עולה חדר שינה?
פינות אוכל
רהיטים בזול

0 תגובות: