ארונות הזזה

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות ארון הזזה? בכתבה הבאה נציג עבורכם מידע רב על ארונות הזזה מעוצבים כולל מחירים מומלצים, מבצעים, המלצות ועוד. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

כשמסתכלים על שוק הריהוט בישראל, נראה כי ארונות ההזזה חזרו לאופנה ובגדול וכיום רוב הלקוחות מעדיפים ארון הזזה לחדר שינה על פני ארון נפתח. בנוסף, בשנים האחרונות חדרו לשוק הריהוט הישראלי הרבה מאוד מותגים רציניים המציעים ארונות הזזה יוקרתיים ומעוצבים והעלו בדרגה אחת למעלה את שוק ארונות ההזזה בישראל.

בכתבה הבאה נציג עבורכם מדריך שיעזור לכם לקנות ארון הזזה ובו תמצאו טיפים והמלצות לבחירת ארון הזזה, מחירים מומלצים רשימת חנויות וחברות המוכרות ארונות הזזה ועוד.

ארונות הזזה - יתרונות וחסרונות

היתרון המרכזי והבסיסי של ארון הזזה הוא כמובן החיסכון במקום של הארון כאשר אין צורך להשאיר מקום פנוי לפתיחת דלתות כמו בארון נפתח. יתרון נוסף לארון הזזה הוא הגישה הנוחה יותר למדפים וזאת מכיוון שאין דלתות נפתחות שלפעמים מקשות על הגישה.

מאידך, ישנם כאלו הרואים חסרון בארון הזזה וזאת מפני שפתיחת הארון מוגבלת ולא ניתן לראות את כל הארון במצב פתוח. בסופו של דבר, בחירת הארון צריכה להיות משוקלת בהתאם לגודל החדר, העיצוב אותו אתם מחפשים וטעם אישי.

איך לקנות ארון הזזה?

קניית ארון הזזה היא לא עניין פשוט וכדאי מאוד לתכנן היטב את בחירת הארון לפני הקנייה. יש לתכנן היטב את גודל וכמות המדפים שתרצו, מספר המגירות שיתאימו עבורכם ושילובם יחד. החברות הגדולות של ארונות ההזזה מציעות היום אינסוף אפשרויות של ארגון הארון ומעניקות ללקוח את מלוא האפשרות לבחור את ארגון הארון כגון גובה ומספר המתלים, כמות וגודל המדפים והמגירות וכו'.

המלצה
: לפני הקנייה כדאי להתייעץ עם חבר/ה שיש להם חוש ארגוני טוב שייתנו לכם המלצה אישית לתכנון ארון ההזזה החדש שלכם.

מחירי ארונות הזזה

כדי לדעת כמה עולה ארון הזזה חדש, בדקנו ברשת באתרי השוואות מחירים כגון זאפ או כמה וגם בדקנו באתרי חנויות ובפורומים מקצועיים. ובכן, טווח המחירים לארון הזזה הוא גדול מאוד ומתחיל באיזור ה-1500 ש"ח לארון הזזה זול ופשוט ויכול להגיע גם ל-8000 ש"ח ומעלה לארונות הזזה המעוצבים בקפידה ושייכים למותג יוקרתי וידוע. בבדיקה של ארונות הזזה בזאפ מצאנו כי רוב ארונות ההזזה הנמכרים בישראל עולים למעלה מ-2500 ש"ח והיקרים ביותר עולים בסביבות ה-6000 ש"ח ומעלה

עלות ארון הזזה יושפע מגודל הארון ומספר הדלתות (2 דלתות, 3 דלותת וכו') סוג העץ והאלומיניום, עיצוב הארון, תוספות כגון מראות או מנגנונים מיוחדים לטריקת דלת וכד'. במקרים של ארונות הזזה יוקרתיים ברוב המקרים עשויים מעץ מלא המשולב עם אלומיניום איכותי ומעוצבים בקפידה רבה.

ארונות הזזה במבצע

כדי לעזור לכם לכם בקניית ארון הזזה, חיפשנו עבורכם מבצעים שמציעים חנויות שונות ברשת. הנה כמה מהם:

החנות ארט דיזיין מציעה כמה מבצעים על שונים כגון ארון הזזה 2 דלתות ב-1880 ש"ח, ארון הזזה 3 דלתות ב-2820 ש"ח ועוד. בנוסף מציעה החנות מנגנון טריקה שקט בתוספת של 185 ש"ח לדלת. מבצע נוסף מצאנו אצל חברת סליידור ארונות הזזה המציע 30 אחוז הנחה על כל דגמי הארונות שבחנות. ונסיים עם מבצע בשל החנות דרימדור המציע ארון הזזה 2 דלתות חלקות ב-2500 ש"ח .

חברות לארונות הזזה

ישנם הרבה מאוד חברות וחנויות המתמחות במיוחד בארונות הזזה. הנה רשימה של כמה מהן:

הרדור - חברה גדולה המתמחה בייצור ושיווק ארונות הזזה ומציעה מגוון דגמים שונים. באתר החברה ניתן אף לעצב בעצמכם את ארון ההזזה ע"י העלאת תמונה שלכם מהמחש לאתר החברה.

הראל - חברה לארונות הבית המציעה בין שאר מוצריה דגמים רבים של ארונות הזזה מעוצבים ומשולבים עם חומרים שונים כגון ארון הזזה עם זכוכית או מראות במגוון צבעים.

קלאס דלת - חברה המתמחה בייצור חדרי ארונות וארונות הזזה לבית. לחברה שני סניפים - אולם התצוגה ברחוב המלאכה 22 חולון וחנות המפעל בקנין המעצבים בבני ברק (מול קניון איילון).

זדקה - אחת החברות המובילות בישראל לארונות לבית ומציעה סוגים רבים של ארונות הזזה מעוצבים ויוקרתיים עם דלתות בגימורים שונים כגון זכוכית, פורמייקה, מראות, בדים ועוד. כמו כן, החברה מציעה ארונות הזזה עם דלתות גדולות במיוחד (עד 160 ס"מ) ופתרונות אחסון רבים כגון מתקן תלייה למכנסיים, מדפים מותאמים לנעליים וכו'. בנוסף מציעה החברה ללקוחותיה אפשרות להזמנה אישית של עיצוב הארון.

מאמרים דומים:
רעיונות לעיצוב חדר שינה
רהיטים בזול
כמה עולה חדר שינה?

0 תגובות: