ידיות לדלתות

קישורים ממומנים

איפה אפשר לקנות ידיות מעוצבות לדלתות? כמה זה עולה? איך לבחור ידית מתאימה לדלת? על שאלות אלו ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד מהאלמנטים שמשפיעים מאוד על עיצוב ומראה הדלת היא הידית (עד כדי כך שישנו ערך שלם בויקיפדיה רק על ידית לדלת) ובחירה והתאמה נכונה של הידית לדלת תעשה את ההבדל בין דלת סטנדרטית לדלת מעוצבת.

בכתבה הבאה בדקנו מהם המחירים הממוצעים של ידיות לדלתות מעוצבות ואיכותיות וכמה עולה ידית לדלת זולה. בנוסף, נציג בפניכם רשימה של כמה חנויות וחברות מובילות ברחבי הארץ המתמחות בפרזול בכלל ובידיות לדלתות בפרט.

איך לבחור ידית לדלת?

מעבר לבחירת הידית מבחינה עיצובית, יש כמה כללים בסיסיים שצריך לבדוק לפני שניגשים לקנות ידיות לדלתות הפנים בבית:
  • חומר הידית - החומר שממנו עשויה הידית הוא אלמנט חשוב ביותר והוא יקבע את איכות וחוזק הידית כדי שתחזיק מעמד זמן רב. החומרים הנפוצים להכנת ידיות היום הם (נירוסטה, מתכת או ברזל)
  • סוג הידית - ישנם כמה סוגים שונים של ידיות לדלתות (עגולות, ישרות) כאשר ההבדלים ביניהן הם עיצוביים בלבד.
  • מנגנון - כיום ניתן למצוא בחנויות השונות ידיות עם מנגנונים מיוחדים כגון ידית עם מנגנון מגנט, או ידית עם נעילה באמצעות כפתור בחלק העליון של הידית.
מחיר ידית לדלת

כדי לדעת מהם מחירי ידיות לדלתות בדקנו במספר חנויות וחברות פרזול ברשת ומצאנו כי טווח המחירים מתחיל מ-50 ש"ח לידית פשוטה ומגיע עד ל-400 ש"ח ומעלה לידית מעוצבת ויוקרתית (כמובן שאם אתם מחפשים ידית זולה ביותר תמיד תוכלו למצוא ידיות פלסטיק בכמה עשרות שקלים בודדים).

חנויות המוכרות ידיות לדלתות

ישנן חברות וחנויות פרזול רבות בישראל שמוכרות מגוון סוגים של ידיות. להלן רשימה של כמה מהן:

אלוני פרזול 

חנות גדולה מאוד לידיות לדלתות פנים או דלתות כניסה הממוקמת בעפולה אך מציעה למכירה ידיות גם באתר של החברה. קטלוג הידיות של החברה מורכב מכמה סדרות שונות כגון: ידיות יוקרתיות, ידיות מודרניות או ידיות נפחות וגם מנגנונים מיוחדים כגון ידיות משיכה, ידיות עם כיסוי למנעול או ידיות הזזה. בנוסף, מציעה החנות גם ידיות מעוצבות של בית המעצבים רפאלי.

כתובת האתר: www.aloni-pirzul.co.il

דומיסיל

חברה גדולה המייבאת ומשווקת מגוון מוצרי פרזול לבית ולבניין ובין היתר מתמחהבידיות מסוגים שונים לדלתות. החברה מציעה דגמים וסוגים רבים של ידיות כגון ידיות משיכה, ידיות שקועות, ידיות כפתור וגם רוזטות (תפוס/פנוי). כל הידיות מגיעים במגוון גימורים שונים כגון נירוסטה, ניקל, כרום וכו'.

לחברה אולם תצוגה ראשי הממוקם בתל אביב אך מציעה גם את המוצרים באמצעות משווקים מורשים בירושלים, באר שבע, חיפה, פתח תקווה, אשדוד ובערים נוספות ברחבי הארץ.

כתובת האתר: www.domicile.co.il

אחים ביטר

חברה ותיקה מאוד (החל מ-1945) למוצרי פרזול המציעה בין שאר המוצרים מבחר גדול מאוד של ידיות מעוצבות איטלקיות וישראליות לדלתות פנים ודלתות כניסה כולל ידיות נירוסטה, ידיות כפתור, ידיות משיכה ועוד. החנות ממוקמת ברחוב אלנבי בתל אביב.

כתובת האתר: www.bitter.co.il

יעד פרזול

עוד חברה גדולה וותיקה בתחום הפרזול בישראל היא חברת יעד פרזול אשר לה סניפים בראשון לציון, תל אביב, הרצליה וחיפה (קרית ביאליק). החברה מציעה מבחר גדול של דלתות לבנין המחולקות בין היתר לידיות סטנדרט (במחירים של החל מ-50 ש"ח) וידיות פרימיום (ידיות יוקרתיות ביותר בעיקר גימור קריסטל שמגיעות גם למחירים של 1800 ש"ח ומעלה לידית).

כתובת האתר: www.pirzul.co.il

ח.ג. סחר

חברת פרזול ותיקה המייבאת ומשווקת מוצרי פרזול החברות מובילות עולם לייצור ידיות לדלתות כניסה ודלתות פנים כגון חברת FSB (גרמניה), חברת גידיני (איטליה) ועוד. אולם התצוגה של החברה נמצא בדרך יצחק בן צבי בתל אביב.

כתובת האתר: www.h-g-trading.co.il

מאמרים קשורים:
דלתות פנדור
דלתות חמדיה
דלתות במבצע

0 תגובות: