מחירון תיקון מקררים

קישורים ממומנים

כמה עולה החלפת מנוע למקרר? מהו מחיר מילוי גז במקרר ומה הוא כולל? כנסו למחירון הבא כדי למצוא מחירים מומלצים לתיקון מקררים והחלפת חלקים במקרר.

מקרר הוא מכשיר מורכב מאוד ובנוי ממערכות ותת מערכות רבות הקשורות אחת לשניה. לפעמים מספיק שחלק קטן אחד במקרר לא יעבוד טוב כדעי לגרום למקרר לא לתפקד. לכן, כדי לעשות לכם סדר במגוון התקלות הנפוצות יותר והנפוצות פחות במקררים השונים החלטנו להציג לכם מחירון תיקון מקררים שערכנו לאחר חיפושים רבים באינטרנט המציג מחירים מומלצים לתיקון מקררים במגוון בעיות ותקלות כולל גם עלות החלפת רכיבים וחלקים שונים.

מחירון תיקון מקררים

כפי שציינו ישנם תקלות רבות ומגוונות שיכולות להיגרם במקררים אך התקלות הנפוצות ביותר הם ברוב המקרים רעש חזק מהמקרר, דליפת גז, הצטברות קרח, גומיות בלויות בדלת המקרר ונזילות מים שונות. כמו כן, טכנאי מקררים טוב בדרך כלל מכיר את העבודה היטב מול חברות מקררים הנפוצות שהן: אלקטרה, תדיראן, אמקור, אמנה, שרפ, בוש, LG או סמסונג.

ישנם כמה סוגים של מקררים הנמכרים כיום בשוק כגון: מקרר עם מקפיא עליון (הנפוץ ביותר), מקרר עם מקפיא תחתון, מקרר שתי דלתות (דלת לצד דלת) או מקרר 4 דלתות ויש להבין כי מחיר התיקון יכול להשתנות בהתאם לסוג המקרר שברשותכם.

המלצה
: אם יש לכם מקרר חדש סביר להניח שיש לכם אחריות וחבל להזמין טכנאי פרטי. בדקו את תאריך הקנייה ובררו עם החברה האם האחריות עדיין בתוקף.

בכל אופן, להלן מחירון לתיקון מקררים שאספנו מאתרים ופורומים שונים באינטרנט:

מחיר ביקור טכנאי מקררים

המחיר הממוצע לביקור טכנאי מקררים הוא בין 100 ש"ח ל-200 ש"ח וכולל ברוב המקרים גם תיקונים קטנים ובסיסיים.

מחיר מילוי גז וניקוי הצינורות במקרר

המחיר הממוצע למילוי גז במקרר נע בממוצע בין 250 ש"ח ל-450 ש"ח כאשר המחיר ישתנה בעיקר לפי סוג המקרר. בנוסף, טכנאים רבים כוללים בעבודה גם ניקוי הצינורות ע"י וואקום, שטיפת המערכת עם חנקן או הוספת ברז סיכה.

מחיר תיקון דליפת גז במקרר

פעולת הקירור של המקרר עובדת בעזרת גז. לעיתים ישנה נזילת גז אותה יש לתקן או ע"י החלפת מיכל הגז או ע"י החלפת כל הצנרת. המחיר הממוצע עבור תיקון דליפת גז במקרר נע בין 350 ש"ח ל-600 ש"ח כאשר המחיר תלוי מאוד בדגם המקרר ובסוגו (תיקון דליפת גז במקרר שתי דלתות למשל תהיהיקרה יותר משמעותית ממקרר סטנדרטי).

מחיר חיבור ברז גז למקרר

בין 150 ל-300 ש"ח בממוצע.

מחיר החלפת תרמוסטט למקרר

המחיר עבור החלפת תרמוסטט במערכת ההפשרבה של המקרר נעה בין 200 ל-400 ש"ח כולל עבודה. מכיוון שמדובר על חלקים מקוריים, הדגם והחברה של המקרר (אמקור, תדיראן וכד') יכולים להשפיע לא מעט על המחיר. טכנאי מקררים מקצועי ואמין ייתן לכם גם אחריות של שנה על התרמוסטט.

מחיר החלפת טיימר למקרר

טכנאי מקררים טוב ייקח על החלפת טיימר למערכת ההפשרה במקרר בין 300 ש"ח ל-400 ש"ח כולל עבודה. גם כאן, המחיר תלוי בעיקר בחברה ובמודל המקרר.

מחיר החלפת גומיות בדלת המקרר

גומיות או אטמי דלת המקרר חשובים ביותר לאיטומו ולתפקוד המקרר. עלות החלפת גומיה למקרר מתחילה הממוצע ב-400 ש"ח ויכולה להגיע גם ל-600 ש"ח. המחיר משתנה לפי דלת המקרר (פריזר, דלת תחתונה, דלת תא מזון וכד') וסוג הגומיות (גומיות רגילות או גומיות אמריקאיות). כמו כן, ישנם טכנאי מקררים שמתמחרים בנפרד את הגומיות לדלת ואת האטמים למקרר ועל החלפת אטם דלת דורשים מחיר נוסף.

מחיר החלפת פילטר מים למקרר

בין 150 ל-350 ש"ח בממוצע כולל עבודה.

מחיר תיקון לחצן תאורה במקרר

במידה ויש בעיה חשמלית בתאורת המקרר, יש צורך בהזמנת טכנאי מקררים מוסמך. העלות עבור תיקון תאורה במקרר הוא כ-250 ש"ח.

מחיר החלפת גוף חימום במקרר

נע בממוצע בין 350 ל-450 ש"ח (תלוי בדגם ובחברה של המקרר).

מחיר החלפת מאוורר במקרר

ישנם שני מאווררים במקרר. הראשון הוא מאוורר פנימי ועלות החלפה שלו נעה בממוצע בין 300 ל-450 ש"ח ומאוורר חיצוני שהוא המאוורר של המדחס ועלות החלפתו עולה בממוצע בין 300 ל-400 ש"ח.

תיקון פיקוד דיגיטלי למקרר

הפיקוד הדיגיטלי הוא חלק יקר מאוד במקרר ועלות תיקון או החלפת הפיקוד יכול להגיע עד ל-1000 ש"ח.

מחיר החלפת מדחס במקרר

המדחס הוא למעשה המנוע של המקרר והוא החלק היקר ביותר. החלפת מדחס למקרר עולה בממוצע בין 900 ש"ח ל-1500 ש"ח (תלוי בחברה ובדגם המקרר). המלצה: אם יש לכם מקרר זול או ישן, כדאי לשקול את החלפת המדחס ואולי לקנות כבר מקרר חדש.

מאמרים נוספים בסדרה:
מחירון איטום גגות
מחירון הדברה לבית
מחירון תיקון מדיח כלים

0 תגובות: