מחירון תיקון מדיח כלים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה להחליף גוף חימום במדיח כלים או כמה עולה להחליף את משאבת המים במדיח? בכתבה הבאה נציג לכם מחירים מומלצים לתיקונים שונים במדיחי כלים.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מכניסים מדיח כלים למטבח. למדיח כלים יתרונות רבים על פני שטיפה ידנית אך לעיתים ישנם גם תקלות שעליהם נשלם לא מעט כסף. כדי לעשות לכם סדר בתקלות השונות של מדיחי כלים וכדי שתדעו בערך כמה עולה כל תיקון או החלפת חלק במדיח, בדקנו באתרים שונים ובפורומים מקצועיים ברשת מחירים ממוצעים לתקלות השונות במדיח כלים.

תיקון מדיח כלים

בדרך כלל התקלות הנפוצות והבעייתיות במדיח כלים הן גוף חימום שהתקלקל או משאבה שלא פועלת. במקרים מסויימים ייתכן שינוי במחיר לפי סוג ושם החברה של המדיח (החברות הנפוצות של מדיחי הכלים בארץ הם סימנס, בוש, אלקטרה, קונסטורקטה, בלומברג או דלונגי). הנה מחירון מומלץ לתיקונים שונים במדיחי כלים:

מחיר ביקור טכנאי - 150 ש"ח בממוצע. ברוב המקרים מחיר ביקור הטכנאי כולל גם תיקונים כללים וקטנים שלא כוללים החלפת חלקים.
מחיר החלפת משאבה במדיח כלים - בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח כולל אחריות על המשאבה (המחיר משתנה בין מדיח קבוע בארונות המטבח לבין מדיח כלים נייד).
מחיר החלפת גוף חימום במדיח כלים - בין 300 ל-400 ש"ח בממוצע.
מחיר תיקון מערכת בקרה במדיח כלים - בין 400 ל- 600 ש"ח כאשר המחיר משתנה בין מערכת בקרה אוטומטית או ידנית וכן בהתאם לחברה של המדיח.
מחיר החלפת מנוע במדיח כלים - החלפת מנוע היא לרוב התקלה היקרה ביותר ונעה בין 700 ש"ח ל-1000 ש"ח (ישנם הבדלים גדולים בין החברות השונות).
מחיר החלפת מאורר ייבוש במדיח כלים - כ-400 ש"ח בממוצע.
מחיר החלפת דלת במדיח כלים - גם במקרה של דלת שבורה שצריך להחליפה מדובר בתיקון יקר שנע בין 800 ל-1000 ש"ח.
מחיר החלפת טיימר במדיח כלים - יכול להגיע גם ל-1000 ש"ח ויותר.

תקלות פשוטות במדיח כלים

ישנם תקלות פשוטות יחסית במדיח כלים עליהן תשלמו ברוב המקרים רק על ביקור הטכנאי או קצת יותר אך בדרך כלל פחות מ-300 ש"ח. תקלות אלו הם ברוב המקרים:
  • החלפת אטם לדלת המדיח
  • תיקון חיבור למערכת המים
  • החלפת מסנן פילטר
מאמרים קשורים:
איטום גגות - מחירים
איך לתקן לבד מדיח כלים?

0 תגובות: