פרקטים בזול

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות פרקט בזול? יצאנו לשוטט ברשת כדי לחפש עבורכם פרקט במבצע באתרי החנויות הקטנות וגם ברשתות הגדולות. אז אם אתם מחפשים פרקט במבצע, הגעתם למקום הנכון.

אחד מהתחומים התחרותיים ביותר מתוך שוק המוצרים לבנייה הוא תחום ריצוף הפרקט. בישראל כיום ישנם עשרות חנויות המתמחות בפרקט הפזורות בכל איחורי הארץ לצד הרשתות הגדולות של הום סנטר ואייס קנה ובנה המציעות אף הם פרקט למכירה.

מכיוון ששוק הפרקט נמצא בתחרות עצומה, כמעט ולא ניתן למצוא חנות שלא מציעה פרקט במבצע או בהנחה משמעותית. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לצאת לרשת ולבדוק באתרי החנויות הקטנות והגדולות אילו מבצעים והנחות הם מציעים גל דגמי הפרקט השונים. להלן התוצאות.

הערה חשובה: כל הנתונים שמיד תראו כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (20/5/2012) ונאספו מאתרים חיצוניים ולכן, אין אנו אחראים על המידע המובא בפניכם כאן או על שינויים עתידיים.

פרקטים בזול

נתחיל עם האתר של חנות הפרקטים "פרקט-שטיח ישיר" שמציעה בעמוד הבא באתרה שני מבצעים על פרקטים. הראשון הוא מבצע על פרקט למינציה ב-49 ש"ח למטר ללא התקנה ו-120 ש"ח למ"ר לפרקט למינציה כולל התקנה. ההתקנה כוללת ייעוץ, פנלים, תשתית מספוג שחור וניסור הדלתות. המחירים לא כוללים מע"מ.

המבצע השני הוא עבור פרקט למינציה יוקרתי של סדרת פלטיניום בעובי של 12 מילימטר עם פאזות המקנה לפרקט מראה של עץ. המחיר במבצע זה הוא 149 ש"ח לצ"ר כולל התקנה ולא כולל מע"מ.

אנו ממשיכים עם אתר של החנות שטיחי ישראל המתמחה בשטיחים ופרקטים וממוקמת בראשון לציון ובצומת ביל"ו. החנות מציעה באתר האינטרנט שלה פרקט בזול ב-39 ש"ח למ"ר לפרקט מסוג למינציה.

באתר של החנות "אלון פרקט" שמוכרת פרקטים של מיטב החברות כגון קרונו, קוויק סטפ, בלטריו, קנדל ועוד  מצאנו לכם מבחר גדול מאוד של מבצעים על פרקטים המפורסמים באתר. למשל, פרקט בעובי 8 מ"מ של  חברת קרונו השוויצרית כולל פאנל וספוג ב-65 ש"ח, פרקט של חברת קוויק סטפ בעובי 8 מ"מ כולל פאנל וספוג ב-95 ש"ח למ"ר, פרקט בעובי 8 מ"מ של חברת קרונוטק עם פאזות ב- 85 ש"ח כולל פאנל וספוג ועוד מבצעים רבים נוספים.

עוד אתר שבו מצאנו מבחר גדול של פרקטים זולים הוא האתר של החנות "פרקט עידנים" המוכרת אף היא דגמים של פרקט בעובי8-12 מ"מ של חברות כמו קרונוסטפ, יורו הום, קוויק סטפ, וריו, קרונו ועוד. באתר תוכלו למצוא מספר רב של מבצעים על רוב הדגמים השונים ב-49 ש"ח למ"ר (פלוס מע"מ).

באתר האינטרנט של חנות הפרקטים "פרקטיקו" הממוקמת ברמת גן, נתקלנו בשני מבצעים שווים במיוחד המציעים פרקט עץ מאלון טבעי תלת שכבתי ב-170 ש"ח למ"ר או מבצע על פרקט למינציה בעובי 8 מ"מ מסוג AC4 ב-40 ש"ח למ"ר בלבד! (שימו לב: המחירים אינם כוללים מע"מ וישנו מינימום הזמנה של 25 מטר רבוע).

אם אתם מחפשים פרקטים בזול, כדאי לכם גם לבדוק את החנות הבאה שנקראת מחסן הפרקטים ומוכרת פרקטים להרכבה עצמית במחיר מוזל המתאים גם לקבלני בניין וגם לצרכן הפרטי. כך למשל החנות מציעה פרקט למינציה מסוג AC4 בעובי 8 מ"מ ב-32 ש"ח למ"ר כולל מע"מ!

נסיים עם מבצע שמצאנו לכם באתר של ברוך שקלים שהוא למעשה המשווק של שטיחי הפרקטי ברשת החנויות אייס קנה ובנה. ובכן, המבצע מציע 20 אחוז הנחה נוספים על מחירי המבצע הקיימים על כל דגמי הפרקטים שבחנויות.

מאמרים קשורים: 
איך מתקינים פרקט?

0 תגובות: