איך מתקינים פרקט?

קישורים ממומנים

רוצים ללמוד איך להתקין רצפת פרקט לבד? אספנו ומצאנו עבורכם ברשת את המדריכים הטובים ביותר להתקנה עצמית של פרקט למינציה ופרקט עץ. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם. 

בעבר עסקנו בבלוג במחירים ממוצעים של התקנת פרקט באמצעות חברות ומתקינים מקצועיים אך הפעם החלטנו לעזור למי שרוצה לחסוך את עלות ההתקנה ולנסות להתקין לבד. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את הטיפים והמדריכים הטובים ביותר שהצלחנו למצוא ברשת כדי שתוכלו לעבור את התקנת הפרקט בשלום.

איך מתקינים פרקט למינציה?

נתחיל עם האתר המצוין Home Aid שמציג מדריך מעמיק ומקיף שייתן לכם את כל הכלים להתקנה עצמית של פרקט למינציה. פרקט למינציה למי שלא בקי בתחום, הוא הפרקט הפשוט והזול יותר ביחס לפרקט מעץ אמיתי.

המדריך הנ"ל יפרט את כל כלי העבודה והחומרים שתצטרכו בשביל התקנה עצמית של פרקט למינציה ובנוסף הכנת נכונה של התשתית להתקנה, סדר פעולות כללי וכמובן הדרכה צעד אחר צעד בוידאו ובהסברים של התקנת הפרקט ברצפה. מומלץ!

אם אין לכם בעיה עם מדריך בשפה האנגלית, אנו ממליצים לכם גם לצפות בסרטון המצוין הבא שמראה אף הוא כיצד להתקין פרקט למינציה לבד ואילו חומרים וכלים תצטרכו.



איך מתקינים פרקט עץ?

לעומת פרקט למינציה, פרקט עץ הוא הפרקט האיכותי ביותר מבין השניים וגם היקר יותר ולכן, חיפשנו גם מדריך שמלמד התקנה לפרקט עץ. ובכן, הרשת מלאה במדריכים שונים ומשונים שחלקם לא ממש מועילים אך הסרטון הבא שמצאנו באתר יוטיוב ושמיד תוכלו לראות, הוא לדעתנו המדריך המקיף והטוב ביותר שמציג במשך כ-8 דקות הסבר מקיף עם המון טיפים מעשיים שיעזרו לכם ללמוד איך להתקין פרקט עץ.

0 תגובות: