רעיונות לעיצוב מרפסת

קישורים ממומנים

רוצים ללמוד איך לעצב את המרפסת בבית? אספנו לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שייתנו לכם קצת השראה ויעניקו לכם הרבה מאוד רעיונות על עיצוב מרפסת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהרבה מאוד מקרים, המרפסת היא האיזור המוזנח ביותר בבית ובמקרים גרועים יותר משמשת המרפסת אף כמחסן לאופניים של ילדים, צעצועים וכד'. מרפסת מעוצבת היטב לעומת זאת, יכולה להפוך לבית השני שלכם ולמקום בו תבלו הרבה מאוד זמן במהלך היום (לפחות בקיץ ובאביב).

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להפוך את המרפסת שלכם למקום נעים, נקי, מסודר ומעוצב, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את מקורות המידע הטובים ביותר שמצאנו ברשת שייתנו לכם רעיונות והשראה לעיצוב המרפסת שלכם בבית.

רעיונות לעיצוב מרפסת

נתחיל עם מדריך פרקטי מצוין שמצאנו באתר הבא שיעניק לכם כמה טיפים שימושיים ובסיסיים של עיצוב מרפסת כמו למשל הפרדת איזורים במרפסת בעזרת צמחיה, סידור נכון של הרהיטים (כסאות, שולחנות, מדפים וכו').

דוגמאות של מרפסות מעוצבות

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. הכתבה הבאה מוכיחה שמשפט זה הוא נכון בהחלט. בכתבה זו תוכלו למצוא 25 תמונות מדהימות של מרפסות מעוצבות הכוללות את כל סוגי המרפסות כגון בין היתר מרפסות סגורות, פתוחות, גדולות וכו' ובהם בטוח תוכלו למצוא השראה או לפחות רעיון קטן לסידור מסוים, פריט עיצובי נחמד או אפילו עציץ יפה שתוכלו להוסיף במרפסת שלכם.

לסיום, אנו ממליצים על המדריך וידאו הבא שבמשך 10 דקות יעניק לכם מגוון רעיונות וכלים לעיצוב המרפסת בבית כולל ראיונות עם מעצבים ואנשים מהתחום (המדריך בשפה האנגלית). צפו במדריך:



מאמרים דומים:
מעקה למרפסת
תאורה למרפסת

0 תגובות: