מחיר דלתות חמדיה

קישורים ממומנים

מחפשים לדעת מהו מחיר דלתות חמדיה? הכתבה הבאה תנסה לעזור לכם לקבל קצת אינדיקציה על סוגי ומחירי דלתות של חמדיה.

שוק דלתות הפנים בישראל מורכב בעיקר משתי חברות גדולות ששולטות ברוב השוק - חברת פנדור וחברת דלתות חמדיה. לאחר שכבר פרסמנו בבלוג כתבה שבה הצגנו לכם מחירים ממוצעים של דלתות פנדור כפי שמצאנו ברשת, החלטנו הפעם לעשות את אותו הדבר על החברה השנייה בגודלה בייצור דלתות פנים - דלתות חמדיה.

חברת דלתות חמדיה הוקמה כבר ב-1949 ע"י כמה מחברי קיבוץ חמדיה אך לפני כשנה נרכשה החברה ע"י שני גופים גדולים - קל וחומר ורימי ניהול והשקעות. כיום החברה מוכרת דלתות פנים לבית בכמה רמות איכות וכן מתמחה גם בדלתות הזזה (דלתות כיס).

דלתות חמדיה - סוגים

לפני שנגיע למחירים, נכנסנו לאתר הרשמי של החברה כדי ללמוד על הסוגים והדגמים של דלתות הפנים שמציעים בדלתות חמדיה. להלן התוצאות:

ובכן, בדלתות חמדיה מחלקים את סוגי הדלתות לשלוש סדרות ייצור שנבדלות גם בחומרים וגם במחיר:

אקונומי (Economy) - הסדרה הזולה מבין הסדרות ששמה דגש על מראה יוקרתי במחירים זולים ובסיסיים. לסדרה שני דגמים:
  • מילניום פרפקט - דלת בסיסית עם ציפוי דמוי עץ.
  • למינטו קלאסיק - דלת מעץ לבוד עם ציפוי למינטו.
 מודרן (Modern) - סדרת דלתות איכותיות בעיצוב מודרני ונקי. הסדרה נחלקת לשלושה דגמים שונים:
  • למינטו קלאסיק - שייך גם לסדרת אקונומי.
  • למינטו הוריזונטל - דלת מעץ לבוד עם טקסטורות מיוחדות בעיצוב מודרני.
  • למינטו נובלו - דלת מעץ לבוד עם דגש על עיצוב בהיר ונקי.
 לוקסרי (Luxary) - הסדרה היוקרתית ביותר של דלתות חמדיה אשר נחלקת לשלושה דגמים שונים:
  • פורניר טבעי (Nature) - דלת עץ ומשקוף עץ מצופים בפורניר עץ טבעי עם גימור איכותי.
  • דלת צבע (שלייפלק) - דלתות במבחר צבעים מיוחדים הצבועים בשלייפלק ובגימור מבריק.
  • דלתות יבוא (Pail) -  דלתות בייצור מיוחד או דלתות המיובאות באיטליה בייבוא מיוחד.
דלתות כיס - תחום נוסף שדלתות חמדיה מתמחה בו הוא דלתות כיס. דלתות אלו מגיעות עם מנגנון גלילה בצורת כיס שמאפשר לפתוח את הדלת לצד וכך לחסוך מקום במקרים של חדרים קטנים או לניצול מקסימלי של החדר.

בנוסף, מציעה החברה מגוון אביזרים נוספים שניתן לרכוש גם בנפרד או כמוצר משלים כגון ידיות מעוצבות, הלבשות פורימר על המשקוף למניעת לחות ועובש בדלת. וכד'. כמו כן, ישנה אחריות בסיסית של שנה על כל הדלתות של החברה וכן דלתות חמדיה מגיעות עם מילוי פלקסבורד שנועד לאטום רעשים.

דלתות חמדיה - מחירים

חברת דלתות חמדיה היא חברת ייצור שנוהגת למכור את מוצריה בעזרת משווקים מורשים אשר מפוזרים בכל הארץ. הן באתר הרשמי של החברה והן באתרי המשווקים החיצוניים לא מציגים מחירים ובמקרים רבים גם לא מספקים מחירים בטלפון. עקב כך, היה קשה לנו מאוד למצוא מחירים או מבצעים על הדלתות ולכן המקום היחיד שיכולנו לחפש בו הוא פורומים מקצועיים כדי שבכל זאת תוכלו לקבל אינדיקציה ומושג בסיסי של עלות דלת של חמדיה.

ובכן, השרשור הבא מפורום תפוז הוא המקור הטוב ביותר שהצלחנו למצוא ובו מצאנו כמה גולשים שביצעו סקרי שוק בין החברות השונות ובין היתר גם בדלתות חמדיה והציגו בהם את הצעות המחיר שקיבלו ממשווקים חיצוניים וגם מחנות המפעל של החברה.

אנו ממליצים לכם מאוד לקרוא את המידע שהעלו הגולשים מהפורום כיוון שמעבר למחירים המפורטים של סוגי הדלתות של חמדיה, תוכלו גם לקבל כמה טיפים והמלצות מחברי הפורום המקצועיים ששם. בכל אופן, לפי שרשור זה, מחיר דלתות חמדיה מתחיל מסביבות 1500 ש"ח לדלת הבסיסית של החברה כאשר המחיר משתנה בעיקר בהתאם לדגם הדלת,התוספות שאתם מחפשים וגם כמות של דלתות (ברוב המקרים על הזמנה של מספר גדול של דלתות תוכלו לקבל הנחה).

0 תגובות: