דלתות בזול

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות דלתות בזול? בדקנו באינטרנט איפה מציעים דלתות פלדלת זולות ואיפה אפשר למצוא דלתות פנים זולות. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

הפעם החלטנו לעשות עבורכם את העבודה השחורה ולשוטט בשבילכם ברשת כדי למצוא דלתות לבית בזול. מכיוון שחלקכם מחפשים דלתות פנים וחלקכם דלתות כניסה, חיפשנו את שני הסוגים. להלן התוצאות.

דלתות בזול

הערה חשובה: לפני שנתחיל, כדאי רק שנעיר כי המידע המופיע כאן הוא נכון ליום פרסום כתבה זו (15/4/12) ואין אנו אחראים על מהימנותו  של מידע זה.

דלת פלדלת רב בריח ב-1890 ש"ח

מסתבר שמי שחשב שאי אפשר לקנות דלת רב בריח מקורית בפחות מ-2000 ש"ח טעה. באתר הבא מצאנו לכם דלת פלדה מתוצרת רב בריח בעלת שבעה בריחים כולל התקנה וחמש שנות אחריות ב-1890 ש"ח כולל מע"מ.

דלת פנים רב בריח במבצע

אנחנו נשארים עם חברת רב בריח שבאתרה הרשמי של החברה מצאנו מבצע לדלת פנים של רב בריח אשר מציע דלת פנים מעוצבות מדגם פאולו ב-1140 ש"ח בלבד.

דלת פלדלת גם אזעקה בגוף הדלת בזול

רובכם בוודאי נתקלתם כבר בפרסומת של חברת רב בריח שמציעה אזעקה מובנית בגוף הדלת. הפעם באתר הרשמי של החברה מצאנו גם מבצע לדלת זו ב-2990 ש"ח בלבד כולל האזעקה המובנית, הובלה והתקנה.

דלת כניסה ב-330 ש"ח בלבד

אנחנו ממשיכים בחיפושנו ברשת ומוצאים עוד חנויות המוכרות דלתות בזול והפעם החנות הבאה מציעה באתרה דלת דקורל (דלת פנים פשוטה וסטנדרטית) כולל משקוף עץ ב-330 ש"ח + מע"מ בלבד ובאתר הזה מצאנו את אותה הדלת במחיר דומה - 380 ש"ח בלבד.

דלתות יד 2

לסיום, רבים לא יודעים זאת אבל אפשר למצוא הרבה מאוד דלתות בזול באתרי יד שנייה באינטרנט. בבדיקה שערכנו באתרים השונים נכון לזמן פרסום כתבה זו, מצאנו כמה דלתות זולות אך איכותיות כמו למשל 6 דלתות פנים פשוטות בצבע אגוז בהיר ב-100 ש"ח לדלת או ב-400 ש"ח לכל החבילה, דלת פלדלת בגודל סטנדרטית ב-880 ש"ח, דלת אלומיניום עם מנעול ב-150 ש"ח וכו'.

בקיצור, אם אתם לא מפונקים ובאמת מחפשים דלת בזול, כנסו לאתרי הלוחות (יד 2, הומלס, WinWin) ותוכלו למצוא שם דלתות בזיל הזול. החיסרון היחיד - תצטרכו לשלם להובלה והתקנה בנפרד אבל ברוב המקרים,העסקה תהיה עדיין משתלמת יותר.

מאמרים קשורים:
דלתות במבצע
דלתות פנדור

0 תגובות: