מעקה למרפסת

קישורים ממומנים

מעקה למרפסת הוא חלק אינטגרלי ממראה המרפסת בבית. איזה מעקה למרפסת כדאי לקנות? כמה זה עולה? ומה צריך לבדוק לפני הקנייה? במדריך הבא שלפניכם.

שרוצים לקנות מעקה למרפסת, יש שני דברים חשובים שמומלץ לשים דגש עליהם: הראשון (והחשוב) הוא בטיחות. תרומתו של המעקה במרפסת היא בראש ובראשונה בטיחות מפני נפילה בעיקר מפני ילדים או תינוקות. הדבר השני הוא איכות החומר, הצורה והעיצוב. במאמר הבא ננסה לתת לכם את כל הדרכים לדעת איך לבחור מעקה למרפסת.

סוגי מעקות למרפסת

ישנם כמה סוגים שונים של מעקות (או מעקים) למרפסת שאפשר למצוא בחנויות ובחברות מעקות. ברוב המקרים אלו הם הסוגים העיקריים שתיתקלו בהם:
  • מעקה מברזל או אלומיניום
  • מעקה מנירוסטה
  • מעקה מעץ
  • מעקה זכוכית
עד לא מזמן רוב המעקות הנמכרים הם מעקות מברזל (בד"כ ברזל מגולוון), אלומיניום או אפילו נירוסטה אך לאחרונה רואים במרפסות יותר ויותר מעקות מזכוכית וקבלנים רבים בוחרים במעקה זכוכית לבניינים חדשים שהם בונים. במקרים רבים אפשר למצוא גם מעקה משולב המשלב זכוכית עם ברזל. ישנם גם כאלו המקפידים עיצוב הבית וקונים מעקות מעוצבים יוקרתיים.

ישנם גם מקרים בהם נוהגים להגביה את המרפסת מטעמי בטיחות. הגבהת מעקה למרפסת תיעשה בדרך כלל ע"י שימוש במעקה זכוכית.

מעקה למרפסת - מחירים

כמו כל תחום הקשור בשיפוץ ובנייה גם במעקות למרפסת ישנו שוק גדול עם הרבה תחרות ומגוון גדול של אופציות. ישנם עדיין מעקות למרפסת זולים ופשוטים שאמורים לתת רק את המענה לבטיחות אך בשנים האחרונות ישנם חברות המתמחות במעקות ואלו מוכרים מעקות מעוצבים ואומנותיים שעולים לא מעט.

גלשנו באתרים של חברות שונות כדי לעזור לכם לדעת כמה עולה מעקה למרפסת וכדי לתת לכם עוד אינדיקציה בתכנון הקנייה שלכם. לאחר חיפוש מצאנו כי מחיר מעקה למרפסת מברזל מגלוון נע בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר למרות שבעלי מקצוע רבים יעשו לכם הנחה משמעותית במקרה של הרכבת מרפסת גדולה או ארוכה.

אם אתם מעוניינים לעומת זאת במעקה מזכוכית למרפסת, המחיר יהיה יקר יותר וינוע בין 800 ל- 1000 ש"ח למ"ר. כמובן שככל שתפנו לכיוון של מעקות מעוצבים כך תצטרכו לשלם יותר על המעקה ובמקרים כאלו תוכלו להגיע עד למחירים של למעלה מ-10,000 ש"ח.

לכן, אם אתם מעוניים לחסוך ולקנות מעקה למרפסת בזול, ההמלצה שלנו היא מעקה למרפסת מברזל. זאת תהיה האופציה הזולה ביותר בשבילכם.

מעקה למרפסת - מכירה והתקנה

ישנם חברות ואנשי מקצוע רבים המוכרים כיום מגוון של מעקות למרפסת בכל הסוגים. הנה רשימה של כמה מהן:

ריילגייט - חברה גדולה וותיקה המוכרת מעקות למרפסת ולמדרגות מאלומיום, ברזל וחומרים נוספים. החברה ממוקמת בבאר שבע אך מעניקה שירות בכל רחבי הארץ.

אריכא - גלריה לעיצוב בברזל המציעה בין היתר מעקות מעוצבים למדרגות או למרפסת.

מסגריית לייבוביץ - חברה המוכרת שערים, סורגים וגם מעקות למרפסת בכל סוגי החומרים הנפוצים כיום בשוק.

נטיש - גלריה לברזל המציעה מעקות למרפסת ולמדרגות אשר יומרו בעבודת נפחות ידנית ומושקעת.

ילצין - חברה גדולה ורצינית למעקות מכל הסוגים והחומרים. כמו כן, מציעה החברה גם מעקות למרפסת מאלומיניום (עמידים בפני קורוזיה) להרכבה עצמית.

סולם יעקב - חברה המתמחה במעקות ומציעה מעקות למרפסת בכל הסוגים כמו מעקות מברזל, עץ, נירוסטה, זכוכית או מעקות משולבים.

מאמרים קשורים:
תאורה למרפסת
סורגים זולים

0 תגובות: