ארונות אמבטיה

קישורים ממומנים

איפה קונים ארונות לאמבטיה? כמה זה עולה? איפה אפשר למצוא ארונות אמבטיה בזול? ועוד טיפים והמלצות בנושא בכתבה הבאה שלפניכם.

שמחליטים לשפץ את חדר האמבטיה, אחד האלמנטים החשובים בשיפוץ הוא ארונות האמבטיה. תחום הריהוט לאמבטיה התפתח המון בשנים האחרונות וניתן למצוא כיום ארונות אמבטיה מעוצבים ומגוונים בסוגם. בכתבה הבאה נציג לכם מידע על ארונות אמבטיה ונפרט לכם את הסוגים השונים, מחירים ממצועים ועוד כמה טיפים והמלצות.

ארונות אמבטיה - סוגים

ניתן לחלק את ארונות האמבטיה הנמכרים בחנויות לשני סוגים עיקריים:

ארונות אמבטיה עומדים - ארונות אשר נתמכים על רגליים.

ארונות אמבטיה תלויים - ארונות שמחוברים לקיר ע"י ברגים ואינם נוגעים ברצפה. היתרון העיקרי בארונות אמבטיה תלויים הוא הקלות לניקיון מתחת הארונות.

מה כולל ארון אמבטיה?

ברוב החנויות המתמחות בארונות אמבטיה ימכרו לכם ארון הכולל יחידת ארונות עליונה, משטח שיש, כיור, ויחידת ארונות תחתונה כאשר ישנם ארונות המגיעים עם תוספות שונות כגון מגירות, מראה, מדפים וכד'.

מחיר ארון אמבטיה

לפני שנפרט לכם מחירים ממצועים של ארונות אמבטיה שבדקנו באינטרנט, נסביר לכם מה בעיקר משפיע על מחיר הארונות:

איכות וסוג העץ - ארון אמבטיה זול יהיה עשוי ברוב המקרים מעץ לא מלא ופחות איכותי וככל שהעץ יהיה איכותי יותר כך המחיר יעלה בהתאם. ארון אמבטיה מפלסטיק למשל, יהיה זול בהרבה מארון אמבטיה מעץ.

סוג השיש וסוג הכיור - טווח המחירים של כיורי אמבטיה הוא גבוה מאוד ומשתנה בעשרות אחוזים וכיורים איכותיים של מותגים ידועים כגון חרסה, אמבין, מיטרני ועוד עולים לא מעט.

עיצוב - ישנם ארונות אמבטיה מעוצבים ויוקרתיים של חברות מובילות שיכולים לעלות פי שלושה ממחיר ארון אמבטיה סטנדרטי ופשוט.

אז כמה עולה ארון אמבטיה סטנדרטי?

בדקנו ברשת באתרים של חנויות וחברות המוכרות ארונות אמבטיה כדי להגיע למחיר ממוצע ומומלץ לצרכן הישראלי. נציין רק כי ההמחירים שמיד תוכלו לראות מתייחסים לארון אמבטיה קומפלט (הכולל סט של יחידת ארונות עליונה ותחתונה, מראה, משטח, וכיור).

ובכן, מתוצאות הבדיקה עולה כי מחיר ארונות אמבטיה מתחיל בסביבות 600 ש"ח לארונות עומדים מעץ סנדוויץ פשוט המצופים פורמייקה וכוללים כיור לבן ופשוט ויכול להגיע ל-4000 ש"ח ויותר לארונות אמבטיה תלויים העשויים עץ מלא וכוללים כיור איכותי, שיש יוקרתי ומעוצבים בקפידה.

לסיכום, ניתן לומר לפי כמות המוצרים והפופולריות באתרי השוואות המחירים שמחירו הממוצע של ארון אמבטיה בשוק עומד על כ-1500 ש"ח.

עלות התקנת ארון אמבטיה

חשוב לזכור שלמחיר הארון יש להוסיף גם את עלות הובלה והתקנה. מהבדיקה שאנו ערכנו עולה כחי עלות התקנת ארון אמבטיה עולה בממוצע כ-500 ש"ח ליחידה סטנדרטית הכוללת ארונות, כיור וברז. למחיר זה יש להוסיף תשלום נוסף עבור ארון גדול במיוחד או הובלה לדירהבקומה גבוהה ללא מעלית.

איך אפשר לקנות ארונות אמבטיה בזול?

אם התציב שלכם לקניית ארונות אמבטיה הוא מוגבל או אפילו מוגבל ביותר, תוכלו לנסות כמה דרכים כדי למצוא ארונות אמבטיה זולים. ראשית כדאי לבדוק תמיד ברשתות הגדולות של עשה זאת בעצמך כגון הום סנטר, אייס קנה ובנה ואיפלו איקאה שם תמיד תוכלו למצוא ארונות אמבטיה זולים משמעותית מחנויות מתמחות.

דרך נוספת היא להתפשר ולקנות ארון אמבטיה פשוט וקלאסי העשוי פלסטיק. ארון אמבטיה מפלסטיק של כתר למשל יעלה לכם רק כמה מאות שקלים ויכול לחסוך לכם לא מעט.

עוד דרך למצוא ארון אמבטיה בזול היא לחפש בחנויות עודפים הנמצאות בדרך כלל באיזורי תעשייה בערים הגדולות שם תמיד מציעים מבצעים ומחירי חיסול עבור מוצרים רבים.

חברות וחנויות המתמחות בארונות אמבטיה

לסיכום, הנה רשימה של כמה חנויות וחברות גדולות המתמחות בארונות אמבטיה ובמוצרים נלווים נוספים:

אמבין - אחת החברות הבולטות והמובילות בישראל המייצרות ומשווקות ארונות אמבטיה מעוצבים במגוון סוגים כגון ארונות תלויים, ארונות אמבט מעץ מלא ועוד.

אסולין - חנות גדולה וותיקה המוכרת ארונות אמבטיה מעוצבים במגוון סוגים. החנות ממוקמת באיזור התעשייה ברחוב משה שרת, ראשון לציון.

סמיר טנוס - חנות למוצרי אמבטיה בצפון המוכרת בין היתר ארונות אמבטיה של חברות כמו חרסה, אמבין ועוד. החנות נמצאת בכפר מכר סמוך לעכו.

פרלשטיין - רשת חנויות המתמחה בארונות אמבטיה ומציעה מגוון סוגים של ארונות העשויים מעץ מלא או עץ סנדוויץ וגם ארונות אמבטיה המשלבים זכוכית ומתכת. לחנות סניפים בנס ציונה, בני ברק, מודיעין, רעננה וצומת כנות.

מאמרים קשורים:
מקלחונים
שיפוץ חדר אמבטיה
אריחים לאמבטיה
חידוש אמבטיה

0 תגובות: