מבצעים על מכונות קפה 2013

קישורים ממומנים

כבר הרבה מאוד זמן שלא כתבנו בבלוג על מכונות קפה. אז הנה מבחר מבצעים אקטואליים על מכונות הקפה המבוקשות ביותר בישראל.

מכונת קפה היא עסק לא זול הן בתפעול והן במחיר הקנייה. לאחר תקופה ארוכה בבלוג שלא עסקנו בנושא זה, החלטנו היום לצאת ולבדוק אילו מבצעים מציעים החנויות המובחרות והמותגים של מכונות הקפה בישראל. כל התוצאות לפניכם.

שימו לב: כל המבצעים והמידע המובא בפניכם כאן נכון ליום כתיבת כתה זו (24/4/2013) ואין אנו אחראים על אמינותם או נכונותם של הדברים.

מבצע על מכונות קפה גאג'יה Gaggia


נתחיל עם החנות קפה עולה הממוקמת בקיבוץ חצור ומציעה בין היתר מכונות קפה מובחרות של חברות כגון גאג'יה (Gaggia), סאקו (Saeco), רנצ'יליו ועוד. בעמוד הבית של החנות, מצאנו שני מבצעים: הראשון, מבצע על מכונת קפה גאג'יה אבולושון (Gaggia Evolution) עם מטחנה של גראף (Graef) ב-1999 ש"ח והשני, מבצע על מכונת קפה אוטומטית של ג'אג'יה יוניקה (Gaggia Unica) ב-2899 ש"ח.

מבצע על מכונת הקפה של פיליפס סאקו


בחנות קופי טיים מציעים במסגרת מבצעי החודש בעמוד הבא מבצע על מכונת קפה אוטומטית של פיליפס סאקו בדגם אינטואיטה הכוללת יחידת הקצפה עם פטנט מיוחד, ראש מזיגה כפול ולחץ משאבה של Bar 15 ב-3900 ש"ח בלבד.

מבצעים בחנות קופי אקספרס


באתר הבית של החנות "קופי אקספרס" הממוקמת בשדרות יהודית בתל אביב מצאנו מגוון מבצעים אטרקטיביים על דגמים רבים של מכונות קפה. להלן כמה דוגמאות: מבצעעל מכונת קפה של ניבונה סופר אוטומטית בדגם Nivona Caferomatica 757 ב-5490 ש"ח, מבצע על מכונת הקפה סאיקו אקסטרה סמול ב-2956 ש"ח, מבצע על מכונת קפה של גאג'יה בייבי דוס בצבע אדום + מטחנה של גראף במתנה ב-2699 ש"ח ומבצע על הדגם סאיקו סינטיה ב-3980 ש"ח ועל הדגם סאיקו אינטליה קפוצ'ינו ב-5479 ש"ח.

מבצע על מכונת קפה נספרסו


ולסיום, באתר של חברת נספרסו, מוכרים את מכונת הקפה נספרסו U ב-1000 ש"ח במבחר צבעים.



0 תגובות: