יבוא אישי מסין

קישורים ממומנים

אחד הטרנדים החדשים בתחום הבנייה והאבזור לבית הוא יבוא תכולת הבית מסין. כמה זה עולה בדיוק? האם זה כדאי? ואיך עושים זאת? בכתבה הבאה שלפניכם.

כל מי שבונה בית בעצמו או קונה דירה חדשה ריקה מתכולתה יודע היטב כמה יקרה היא ההוצאה של קניית האבזור לבית - ריצוף, חיפוי, ריהוט מטבח, כלים סניטריים, ריהוט וכו'. קנייה ממוצעת של כל אלו יכולה להגיע בקלות למחיר של 500,000 ש"ח ומעלה.

כדי לחסוך בעלויות, גילו בשנים האחרונות הקונים שיטה חדשה להוזיל את המחיר בצורה משמעותית והיא  יבוא אישי מסין. מסתבר שהמחירים של מוצרי הבנייה והסניטרייה כל כך זולים בסין שאם מייבאים בצורה אישית את כל האבזור לבית מסין, ניתן לחסוך בעלויות אפילו בחצי מחיר וכשמדובר בהשקעה של מאות אלפי שקלים, זהו חיסכון משמעותית ביותר.

בכתבה הבאה בדקנו עבורכם איך מייבאים סחורה מסין, איזה חברות מציעות לעשות זאת וגם כמה המלצות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?

השיטה היא פשוטה - טסים לסין, מסתובבים בין החנויות והמפעלים השונים, בוחרים את הריהוט ואת מוצרים שרוצים ומבצעים הזמנה לישראל, התוצאה - חיסכון עצום בהשקעה.

איזו סחורה אפשר לייבא מסין?

אחת השאלות הנפוצות בתחום היא איזה סחורה ניתן לייבא מסין? ובכן, התשובה היא הכל. אפשר לייבא קרמיקה, ריצוף, ארונות אמבטיה וארונות מטבח, כיורים, אסלות, ברזים, רהיטים ואפילו דלתות וחלונות. בקיצור, כל מה שאתם צריכים זה בית ריק וכרטיס טיסה.

האם הסחורה מסין היא איכותית?

אם השאלה הקודמת היא נפוצה, אז השאלה הזאת היא הנפוצה ביותר. אחד המיתוסים הידועים הוא שסחורה סינית היא לא איכותית אך מסתבר שלפחות בשנים האחרונות, זהו רק מיתוס ורחוק להיות נכון גם במציאות. בדיוק כמו בישראל, חנויות הריהוט ועיצוב הבית בסין מגוונות ומציעות מבחר גדול של מוצרים חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות (בחלק מן המקרים, ישנם מוצרים שמחירם גם זהה למחירם בישראל).

איך עושים זאת?

כמובן שלצד הקנייה יש הרבה בירוקרטיה והתעסקות בדברים הקטנים החל מאיחסון זמני של כל המוצרים, משלוח המוצרים, עבודה מול המכס הישראלי, נסיעות לכל הקניונים והמפעלים, מציאת מתורגמן וכו'. אם יש לכם הרבה זמן פנוי ואת האופי המתאים, אפשר לעשות זאת לבד, אבל רוב הלקוחות עושים זאת בעזרת חברות שונות (בהמשך הכתבה נציג כמה מהן) שמציעות תמורת עמלה של 8-10 אחוז מערך הקנייה, לעשות את כל זה כבורכם.

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לקנות כרטיס טיסה לסין (כ-4000 ש"ח בממוצע) ולתת לחברות לבחור עבורכם את הלוקיישנים, להזמין מוניות והסעות עבורכם, לארגן אחסנה זמנית, ולוודא שהמוצרים אכן הגיעו והם במצב תקין, ולטפל בכל מה שקשור למיסוי, המכס והמשלוח.

יבוא תכולת הבית מסין - שאלות נפוצות

לטובת העניין, אספנו לכם כמה שאלות ותשובות נפוצות מהתחום:

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע? 

משלוח ממוצע דרך הים אמור לקחת לא יותר מכמה שבועות.

האם הקונטיינר חייב להיות מלא?

לא, ניתן להזמין בדיוק את הכמות שרוצים ללא התחשבות בגודל הקונטיינר.

כמה עמלה לוקחות החברות?

לפי בדיקה שאנו עשינו, העמלה הממוצעת שנגזרת מערך הקנייה נעה בין שישה לעשרה אחוזים.

מהו המכס עבור המוצרים מסין?

כ-12 אחוז בממוצע.

מה עושים אם הכמות הייתה לא נכונה?

אחד החסרונות בשיטה זו היא הכמויות. בניגוד לקנייה בישראל, כאן אין מקום לטעויות ומחסור של כמות בהזמנת הריצוף למשל, יכולה לגרום להרבה מאוד כאבי ראש ובזבוז כסף מיותר.

ישנן שתי פתרונות לעניין - הראשון הוא פשוט לא לטעות. לחשב היטב ולתכנן בקפידה את המידות והכמויות הנדרשות. השני הוא להזמין מראש קצת יותר מכל מוצר ולגלם זאת במחיר.

כמה כסף חוסכים?

לפי בדיקה שעשינו ברשת באתרים ופורומים שונים, הסיפורים מדברים על חיסכון של מאות אלפי שקלים ובממוצע בחיסכון של בין 150,000 ש"ח ל-400,000 ש"ח.

חברות המתמחות בייבוא אישי של תכולת הבית מסין

ישנן כבר לא מעט חברות אשר מתמחות ביבוא אישי של סחורה מסין וככל שהשיטה תופסת תאוצה, יותר ויותר חברות חדשות נפתחות. להלן רשימה של כמה חברות כאלו:

SW ייצור ויבוא מוצרים מסין - חברה המציעה שירות של יבוא תכולת בית מסין. החברה מציעה בין היתר איפיון וסקר מקדים לפני הטיסה, ליווי של מתורגמן לכל יום בסין, הסעות לאולמות התצוגה ולחנויות מפעלים, בקרת האיכות והמוצרים וטיפול במשלוח. טל' - 03-9025805.

BC China - חברה ישראלית עם משרדים בסין ובישראל המתמחה מזה שלוש שנים בליווי אישי וטיפול בייבוא תכולת בית מסין ומציעה בין היתר פתרון בבעיות ארגוניות, ליווי אשיש של נהג, מתורגמנים ומעצבים שיסתובבו איתכם בכל יום, פיקוח על המוצרים, אריזה של כל המוצרים וטיפול במכס ובשילוח. טל' - 072-2212002.

המכון לידידות סין - חברה גדולה וותיקה מאוד המציעה שירותים רבים הקשורים לסין. בין היתר מציעה גם ייבוא אישי של תכולת הבית וסחורה מסין עם ליווי אישי ומקצועי לאורך כל התקופה. טל' - 1-800-330-340.

0 תגובות: