חדרי אמבטיה במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות חדר אמבטיה חדש? בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבחר של חדרי אמבטיה במבצע מאתרים וחנויות שונות ברשת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

היום בבלוג החלטנו לבדוק ולחפש מבצעים אטרקטיביים והנחות משמעותיות על ארונות אמבטיה, כיורים, מראות, כלים סניטריים ועוד ממיטב בחנויות רהיטי אמבטיה השונות שיעזרו לכם לבצע את הקנייה הזולה והמושכלת ביותר.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבה נכון ליום פרסום כתבה זו (26/6/2012) ומתבסס על אתרים חיצוניים. אין לנו קשר או אחריות על מהימנותם של הדברים.

אמבטיה במבצע

נתחיל עם האתר של החנות לקרמיקה ורהיטי אמבטיה מאיר המהיר שבעמוד הבא מצאנו מבחר גדול של ארונות אמבטיה במבצע. למשל, ארון אמבטיה מדגם דולב מעץ מלא כולל כיור מונח מחרס ומראה ב-2184 ש"ח במקום 3120 ש"ח, ארון אמבטיה בדגם בורסאי (עיצוב יפני) הכולל ארון מעץ סנדוויץ' 2 דלתות, כיור יפני (משטח חרס), ארון שירות בומסאי ומראה עם מסגרת עץ ב-3370 ש"ח במקום 4815 ש"ח.

עוד מבצעים שכדאי לציין - ארון אמבט יוקרתי ומעוצב מדגם סניטק העשוי בעץ סנדוויץ ומצופה פורמייקה מבפנים ופורניר מבחוץ כולל מראה ומשטח חרס ב-5250 ש"ח במקום 7500 ש"ח ולסיום ארון אמבט ב-630 ש"ח בלבד! במקום ב-1008 ש"ח הכולל ארון 2 דלתות, כיור ומראה. ניתן להזמינו בארבעה גדלים ובארבעה צבעים. שימו לב: המחירים למבצעים אלו אינם כוללים ברז וכן אינם כוללים מע"מ והובלה והתקנה.

אנו ממשיכים עם החנות 7 סטון שבאתר הרשמי שלה מצאנו עבורכם כמה מבצעים שווים על ארונות אמבטיה כמו למשל ארון אמבטיה מדגם ורסאי הכולל ארון אמבט תלוי מעץ מלא עם דלת אחת, 4 מגירות, משטח חרס ומראה עם מסגרת עץ ב-2800 ש"ח במקום 4330 ש"ח או ארון אמבטיה של אמבין הכולל ארון אמבטיה תחתון עם 2 דלתות תריס, משטח חרס, מראה עם מסגרת אלומיניום בגוון אגס זהוב ב-1200 ש"ח בלבד.

פינת נטילה ב-1000 ש"ח בלבד

ללקוחות דתיים וחרדים שמחפשים פינת נטילה בלבד (ללא ארון) מצאנו באתר 7 סטון מבצע על פינת נטילה הכולל משטח זכוכית ועליו כיור אובלי, שתי מדפי זכוכית, מראה וברז + סיפון ב-999 ש"ח במקום 3770!

באתר של חברת חלמיש המייצרת מגוון מוצרים לחדר האמבטיה מציעים מגוון כיורים לאמבטיה במבצע החל מ-200 ש"ח. בין סוגי הכיורים תוכלו למצוא כיורים עגולים, חצי שולחניים, מלבניים ועוד. שימו לב: המבצע מסתיים ב-29/6 אז כדאי לרוץ ולמהר.

ונסיים עם רשת החנויות ACE שמציעה באתרה שני ארונות אמבטיה במבצע. הראשון - ארון אמבטיה דגם נאפולי ב-1990 ש"ח והשני - ארון אמבט דגם שיקגוב-1099 ש"ח במקום 1599 ש"ח!

0 תגובות: